Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • keszegduda

    őstag

    válasz GameOver #11794 üzenetére

    Sok az ilyen szerver, még hogy ne mentsd a bőröd...kérdezem én, a rengeteg patch ellenére miért van még mindig a játékba a bunnyhopp? Nem véletlen maradt benne, csak sokan nem nagyon akarják ill. tudják használni ezt az "opciót", pedig ez talán a védekezés egyik legjobb orvossága. Ezen felül elég nehéz lelőni az idétlenül ugráló katonát, főleg nem automatával...
    A patch nélküli változatban pedig nagyon bírtam amikor fekve, helyből, mozdulás nélkül felugrott egy pillanatra jó 1 méter magasba. :D
    Egyébként akkor én csak bunnyhoppal közlekedtem, véletlen jöttem rá, aztán a szervert rendszeresen látogatók elkezdtek utánozni...micsoda látvány volt amikor mögöttem mint a szöcskék jöttek a jó népek, ezt látni kellett volna. :R :DDD
    És még persze lehetne sorolni a sok balgaságot amit ott műveltünk...

  • maskimx

    őstag

    válasz GameOver #11794 üzenetére

    Csak egy szép magyar szó: immersion ;)

    Hülyén néz ki, még ha a bf nem is szimulátor. Nagyon irreális, számomra jobban, mint a medikpakk, hiszen a halált fölösleges élethűen modellezni egy játékban, ellentétben az emberek mozgásával.
    Egyszer láttam inf szerveren egy teljes squadot libasorban ugrálva haladni, egy darabig röhögtem, aztán már idegesített, nagyon nem odaillő volt. Ut-hez meg ne hasonlítsd, hiszen "unreal" , a bf meg azért a való életet veszi alapul. Nyilván nagy torzításokkal, amik nagyrésze az élvezhetőség miatt szükséges.
    A sima ugrással nem lenne baj, de a bunnyhopnak valójában a hitbox lag kihasználás a célja, tehát exploit. Ugyanaz, mint a negatív g pár repcsiben.
    Szóval ha ugrálás közben a hitbox pontosan követné az embert, akkor elfogadható lenne, de a jelenlegi bf2 engine hiányosságai melett én egyetértek a tiltásával. Ahogy a hasonfekve ugrálást is kiszedték valamelyik pacthel, az is ugyanezt az elvet követte.

    www.tacticalgamer.com

Új hozzászólás Aktív témák