Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Pttypang #5887 üzenetére

    De, csak nem ért semmit, a probléma abból adódott, hogy eleve a hűtő alul volt méretezve, karbantartani magyarisztánban máig nem divat és ha meg is csinálták, általában csapvízzel meg némi fagyállóval töltötték fel, lövésük nem volt róla mennyire kellene beállítani, keverési arányok stb, plusz azok még nem ilyen glicerines cuccok voltak...
    Mivel a cső hosszú volt és kicsi az átmérője, a pumpa gyenge, ezért a szállított mennyiségel is bajok voltak, ráaádsul légtelenítésnél sem igazán sikerült 120%-osan légteleníteni mindig. Ez egy típushibája volt, ismertük, tudtunk róla, volt aki kicserélte a hűtőt meg a csöveket egy Golf Mk1 hűtőjére, de az sem segített sokat, mert addigra a motor vízköpenye tele volt rozsdával és kosszal, átöblíteni sem igazán lehetett...

    Az egyetlen jó megoldás az volt, ha az ember átsavazta az egészet, akkor a retek 90%-a kijött belőle... a mai modern világban savmentes motoröblítőt öntenénk bele, csak az átkosban ilyen kapitalista nyugati terméket itthon beszerezni szinte lehetetlen volt, szóval maradt a gyógyszertári sósav, ami ugye értelemszerűleg ideig-óráig javított a helyzeten, de utána inkább fokozta a virágzó korróziót a motorban, mintsem gátolta volna...
    Plusz a csövek sem ilyen modern szilikon gumik voltak, hanem a régi porladós gumik, amiket ha megevett az idő vasfoga, akkor darabkák váltak le a belsejéből ami aztán örökéletig bent keringet a rendszerben, lespanolva a rozsdával meg a vízkővel.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák