- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
senior tag
válasz FeRRaR1 #9089 üzenetére
A beteghordó pheaton tulajdonos? Ideális párosítás... ugyan, mi baja lehetett, hát az összes. A fogait nem volt pénze rendbe tenni de a bontószökevény amit még a tezsvírek is nagy ívben kerülnek olyan pénztemető az majd rendben lesz tartva, tudják kit hívnak be ne aggódj, téged meg az s80-at nem hívnak, hiába jelentkezel... valahogyan egy patika verdát se hívnak gondos tulajjal.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #9101 üzenetére
Valamikor pedig jelentkeztem tulaj a pályánra, erőmérőre, meg PRN-re is . 4 éve megy, talán 19-ben? Mert Német keleti határig le kellett mennem, csatoltam pár képet, meg hogy ritka és ritka szép az autó.
Lehet hogy azt nem kellett volna, mert a 3-ból 0 választ kaptam.
Egyre inkább lehet látni hogy rájátszanak erre. Minél inkább bontó szökevény legyen. Persze még elvétve akad kivétel.
Sőt a Svájci AMG E63-as barátom is jelentkezett, szintén patika közeli géppel. 0 válasz.
Valamikor volt egy S80 V8, nem volt túl szép példány, méter is volt benne, köze nem volt az enyémhez és szinte hozta a gyári lóerőt.
Ebben mindig jó lesz az S80 V8 mert szoftveresen van visszafogva a motor a váltó miatt. Így 15 évesen is tudja a gyárit. (Meg Yamaha álltal gyártott Japánban...) Bár múltkor láttam valahol egy gázosított, hihetetlenül lefingott, 500e km-el az órában... Az lehet nem tudta volna már
Kora beli S és RS Audi méréseket nézve... Ahol sokszor hiányzik 50-100, de néha 150-200 paci..... Az azért gáz.
Qru
Bezzeg most nálatok van hó, itt megy csak só
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Jókor néztem rá a topikra látom zománcozott kipu nem gyakori. Pont el kéne passzolni nekem is egy tolólapot, de nem tolonganak érte, nem is olcsón hirdettem mondjuk, de fölösleges, önkormányzat traktorán úgyis van (abba sem megy túl sok üzemóra, de a tolólap nekünk konkrétan újonnan lett leparkolva )
-
2ozzmexy
senior tag
válasz FeRRaR1 #9105 üzenetére
Igen, erre utaltam... ezt még az a metró ízes Danika kezdte el, Tibinek csak odavágták.
Sajnos én is pazaroltam a hatósági e10et múltkor egy 2,5T-re, az is benzin-gáz, de olyan állapotban volt hogy szerintem a haverokkal tették be a gáz szettet is...nem tudom az LPG csövet mióta szabályos kötegelővel rögzíteni a motortérben, de félek nem az.
Váltó rángat, mire a figura: nem volt tekerve... 400 az órában, bőrök helló, stb."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz kisza25 #9110 üzenetére
Készülnek hátha megint le kell tolni a Magyar utakat
2ozzmexy
Volvo bőr mondjuk fura, mert sokáig az alap fekete vagy félbőr nagyon selejtes volt. Feláras meg viszonylag jó, de azt ritkábban találod meg.
Váltó megint csak a Volvo hibája, ha cserélni is akarsz, nem kell főnök, élettartam olaj, lezárt egység. Akkor az anyádért van rajta leereszt / szintező csavar meg betöltő a tetején. Másrészt ilyen nem létezik hogy élettartam olaj. Mármint úgy igen hogy addig vársz amég beszarik
Nekem most lesz benne 60k mérföld, 15+ éves, 3. váltó olaj van benne, és hát hogy is mondjam... Nem kímélem ha megyek vele, de mindig be van melegítve és a legjobb törődést kapja. Ennyi a titok. Friss folyadék és bemelegíted mielőtt taposod.
Qru
Ne is mondd most kora reggel is mehetnék az S80-al, de nem akarok centis sóba veretni. Így inkább XC, az kapja a sót meg a métert, úgy is el kell adnom idén a sötétzöldek miatt.
Most már 8-9 fokok jönnek, szerintem a héten felhagynak vele, kell pár normálisabb esős nap aztán lehet tolni. Persze most is lehetne, nincs cukorból de nem vesz rá a lelkem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #9108 üzenetére
Ha mar kipu, pont most van 8 eve, hogy a garazsban hanyodik Bubihoz a wrx kidorrento.
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
[link] Injector működés közben, kis érdekesség.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #9126 üzenetére
Csak ez a ketto van, esku. A kipu rendszer meg az alu gurulok es hozza a felnikupakok. Bar az utobbi Alis rendeles, nem neztem meretben passzol-e. Van meg egy szett keret nelkuli rendszamtabla tarto de azt a Jazz-re szanom.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #9129 üzenetére
Tényleg!
De az már nem is menci, kapható 200-as is azóta.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #9129 üzenetére
Igen! Az is van, jogos. Egy masik fel Impreza van a garazsban mindjart kiderul.
Van meg egy szett gyari szonyegem, meg egy szett hotalcam is. Hu de hosszu a lista...
#nincsbennetarcsi
-
kelly416
veterán
válasz Vismajor01 #9136 üzenetére
Mennyit nézegettem a V70-V70XC párost annak idején, aztán valahogy mégis lebeszéltem magam róluk. Pedig milyen szépek...
Mondjuk egy V70R nagy vállalás lett volna, de még mindig vigyorognék. Nekem még a 2.0Tdci mk2 kombi fóka is vigyort csalt az arcomra, pedig az azért nem egy nagy gurítás. -
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #9137 üzenetére
Nekem is bakancs listás volt egy V70R. Viszont levettem onnét tavaly. Inkább egy V60 Polestar akkor.
Hozzá tartozik hogy volt egy T5 V70-em, ugyan az a motor és kasztni mint az R, "csak" 260 paci a 300 helyett. Ez igazából akkor dőlt el csak még nem fogtam fel... Amikor V70R és S80 V8, a 2 legszebb példány ugyan annyiba került, és az S80-at választottam. Viszont az a V70 még ma is megmozgat. Már nem vennék, max sokadik hobbi autónak egy alternatív univerzumban ahol lehet 15 kocsim.
Ma hívtam a Porschét hogy inkább kiveszek pár extrát és legyen GTS az S helyett, de mondták hogy S-en belül tudok csak variálni, mert ha gts-t akarok akkor a sor végére kerülök és most kezdik az építést. Na mindegy, annyi gond legyen, ugyan az a motor + váltó, majd megkapja a gts szoftvert
De ma az XC-vel is jót verettem. Hiába "csak" 5 hengeres diesel, de lehet vele sodrósan kanyarodni csak kicsit úgy ke venni a kanyart mint Walter Rohrl az S1 Quattroval. Sport módban a váltó és elektronika, akkor engedi és álom szépen terelhető. Egy jobb bal kanyarban szűken veszed a jobbost, gáz, kicsit agresszívabban teszed át balra, és szépen kis ellen kormánnyal padlózod kifelé. Nem szól bele, csinálja amit kell. Álom.
Persze ehhez kell a foltokban nedves sós aszfalt mert szvsz egyébként rohadt nagy tempó kéne hogy a hatalmas malomkerék PS4 gumikat szárazon melegben megúsztasd így...
De annyira barátságos a kocsi, annyira szépen jelez, finom az átmenet, precízen és ami a legfontosabb könnyedén irányítható. Bolond biztos power slide autót keresel? NE TOVÁBB: XC60 Diesel
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #9138 üzenetére
Neked es a tobbi Angliaban elo forumtarsnak: Officially Gassed youtube csatornas csavo “kisorsolja” az 1300 lora tuningolt Porsche 911 turbo s-et, 2,5font-ert lehet venni jegyet a buliba (tobb jegyet is lehet venni, azzal no az esely ertelemszeruen), januar 31-en lesz a sorsolas. A helyetekben en adnek neki egy eselyt
-
rbalint88
addikt
Nyilvan nem kell vagyonokat befektetni ebbe, 5-10 ticket es kesz, az eselyt megadtad
Mondjuk 20.000ticketbol ez is megvan, en ezzel is nagyon boldog lennek, a tobbi ezer lo ugyis csak feleslegesen volna a karamban -
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #9139 üzenetére
Láttam, néztem, de nem tudom ezeket a ticket dolgokat, ha jól számoltam olyan 95000 van / volt eladó, 2,5 font, simán eladják a kocsit nagy haszonnal, és még rohadt nagy reklám is a ticketes cégnek. Sok ilyen van itt egyébként, gondolkoztam még 2-3 éve Magyarban csinálni egy ilyet de aztán rájöttem hogy semmit sem akarok ott.
De be tolok egy 10-est, 4 ticket hogy nyugodtan aludjak.
996 nem annyira tetszik a lámpa miatt, de van az egyik ismerősömnek, szűken de elférek benne Viszont az ős Porsche megszállottak azt mondják hogy ne a 996 4S-t vedd, vagy alatta vagy felette lévőt.
Befut a nagy biznisz, eladom a Macant és S80-at, ha tudok venni egy 911 szívó 4 litereset, mindegy melyik, nem válogatok
De a Polestar V60 is kell
aero.
Mindig van valami limit, most nem megyek fel megnézni de azt hiszem 100 / fő.
Ja van a botb, yiannimizeos is, de szerintem megy vagy 10+ itt. Nem tudom más e a besorolása így mert valaki biztos megnyeri. Hány kategória van / mennyire szerencsejáték, lehet ez valami kiskapu.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #9144 üzenetére
996-bol a 4s tetszik csak a bodykit es a vegigfuto hatso prizma miatt. Egyebkent en pont csak jokat hallottam rola.
“Basically it’s a Turbo, without the turbo”
Tehat fek, futomu, szeles seggu kasztni, lokosok mind onnan jonnek, csak kevesebb lo fesziti. Egy sima c2-hoz kepest a fenntartasa nem sokkal tobb, az elso hajtasra kell extraban figyelni. De egyelore meg eleg messze vagyok tole, hogy barmilyen Porschet vegyek.tboldi es aero: nem stimmel a szin es a kivitel sem, Sally egy c2 vagy targa.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #9136 üzenetére
Az a 4 gangos automata kemeny. Subarukba is sokaig azt raktak. Gondolom azt kaptak meg olcson.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Raspberry Pi 4 Model B - 2GB RAM
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- HP ProBook 455 G5 , 15,6" FHD IPS,AMD A10-9620P, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- LG 27MR400 Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS Touch, I5-8350U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs