Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini PC
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Színpadon a hardverzenekar
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Konnyu, adja magat, hogy a bal savban ulsz kozelebb az ut kozepehez. A korforgalomban, keresztezodesekben szetnezest kell szokni, illetve autopalyan is fura kicsit, hogy melyik sav ter le es mi megy egyenesen egy komplexebb csomopontnal.
Viszont bal kezzel valtani egy remalom, automatat berelj.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #17201 üzenetére
+1 nagyon régen még az íreknél béreltünk autót és sokat vezettem. Nagyon élveztem. Dsg oktav volt.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
FeRRaR1
őstag
Ezt nem lehet megmondani, valaki az első nap ráérez, és sose lesz vele gondja. Valaki 10 év után is szenved vagy nem is megy neki egyáltalán. A két véglet között bárhol lehetsz. Nekem az első 2-3 nap volt horror, azóta busz sofőr is voltam Londonban.
Automata vagy manuál, jobb vagy bal, 1 vagy 2 emelet, 3 vagy 13 méter nekem már mindegy
-
FeRRaR1
őstag
Meriva, kormánymű folyik, kicseréli a kereskedő. Itt "ragadtam egy Gastro Pubban" -
FeRRaR1
őstag
válasz F_Zolee #17208 üzenetére
Nem vettem eszre, bevittem a garazsba ahova jarok, ott mondtak hogy szivarog. Felhivtam oket, mondtak kicserelik, hozzam vissza. Eszmeletlen kedvesek es segitokeszek.
12 eves auto, hibatlan az
Es legalabb meg van oldva, plusz 2x alaposan atnezve, garazs alltal is. Inkabb mint ne vegyem eszre es lejar a gar.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #17214 üzenetére
Az eredeti paprikás lisztben sült afrikai harcsa rizzsel és gombás tartárral. Nem tudom mi a neve, tuti van fantázia neve mint a pl csülök pékné módra.
Szeretem nagyon, édesapámra emlékeztet, az ő kedvence volt."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
cOxeR
Ármester
válasz FeRRaR1 #17206 üzenetére
Híres vagyok, ott vagyok a kijelzőn!
Ma azt néztem - volt időm a dugóban - egy komplett autót is össze lehetne rakni, szerszám okkal együtt a nullason levő szemétből.
Kesztyű, flex korong, index, lámpa, dobbetét, lokharito betét, prizma… rugó.
Csodálkozunk, hogy a nullason ennyi kavicsfelverődés van?
-
cOxeR
Ármester
Gondolom van más feladatuk… ez meg nem egy kedves feladat, hogy megoldják, főleg nem ekkora forgalom mellett.
Kb egy lehetőség lenne, ha kapnának úgy egy kupacban 100 be/feljelentést… karbantartás megszegése, balesetveszélyes útszakasz miatt. Lehetne ezen változtatni ha kellő nyomás lenne.radi8tor Mit csináltál, kormolt??!
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
úgy fest a mazda új 6 hengeres dízele inasba rakja az összes hibridet városi körülmények között
-
kelly416
veterán
Az az igazság, hogy az ő dolguk lenne karbantartani, de nem csak ők a hibásak. Én azt is megbüntetném akinek a szemete van ott. Persze hogy nem lehet mindenkit elkapni, de azért amelyik autóból kiesik egy rugó vagy egy indexbúra, az azért elég szemet szúró jelenség tud lenni.
-
Alusky
aktív tag
válasz radi8tor #17228 üzenetére
1100-as fordulaton haladva nem nehéz ilyen fogyit hozni miközben állandóan le is áll. Én agydaganatot kapnék, ha ezt csinálná az autóm. Bár a Prius is ilyen.
Utána meg sírás van amiért milliókba kerül javítani a szétdöglött dízelt.
Nálam ez nem fejlődés ami azt illeti, ez olyan, mintha sima égőt használnék, de mindig lekapcsolgatnám meg a 100W-os helyett csak 40W-osat tekernék be. Akkor az is versenyezni tud a egy ledessel.Fejlődés az lenne, ha valami módon javulna a hatékonyság a 30% értékekről feljebb. Meg ha a kipufogógáz tisztításban valami átütő eredményt érnének el. Ez nem történt meg már vagy 15 éve, csak fingreszelés.
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz kelly416 #17233 üzenetére
Ja hát a világ így működik, emiatt kerül még mindig vagyonokba egy alkatrész is ami nem indokolja a magas árat. Egyszerűen csak megtehetik, mert ilyen a világ. Fene se szenvedne sarokcsiszolóval meg vésőgéppel, ha 50 rugó lenne egy új DPF. Vagy ennyiért kapni lehetne 4 új dízelporlasztót. És tisztább is lenne a levegő.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Alusky #17230 üzenetére
Így van, és akkor a cserélt alkatrész ökológiai lábnyomáról nem beszéltünk, de kész szerencse hogy az ostoba egybites honpolgárnak csak az számít mennyit tankol el havonta... légszennyezés? Szavatosság? Az mi? Aztán telesírják az internetet hogy mekkora kicseszés ez az új törvény.
Nézd, a VW csoport 1990 óta nem tudta megoldani hogy a VI-os golf ne ugyanott és ugyanannyi idősen kezdjen el rohadni, mint a Mk2... Milyen 15 év? 30 éve nem fejlődik, az 1998as 8szelepes pólóm is 8at evett városban, az 1,4es turbós Vitarám is annyit eszik... Hogy menésben mennyi a különbség vagy co2ben azt nem tudom, de az is cirka 10s volt a 0-100.
Felszereltségeben sem érzem, csak telerakták egy rakat bimbamoló marhasággal meg olyan cuccokkal ami megakadályoz abban hogy egy picit is élvezem a vezetését."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #17237 üzenetére
Meghajtás függő, de például Euro4 közel sem úgy égeti el a tüzelőanyagot mint az euro6. Ráadásul egy benzines tisztábban égeti el a 4,6-ot százon, mint egy dízel.
Szóval nem ennyire fekete-fehér korreláció ez sem."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #17239 üzenetére
Személyes vélemény: Ott ment félre az egész mikor a kocsik elkezdtek többet fogyasztani a "jobb" kibocsátás miatt.
Euro 4-5 váltás környékén. Mikor a 6-ból 8 literek lettek.
Volt olyan 1.3 vagy 1.5 nem emlékszem... Diesel fiesta nálam egy nyarat amivel 3,X litert evett Kaposvár - Pécs között kis odafigyeléssel. Audi is volt ilyen régen. 4,X-et városban.
Ehhez képest a CT200h benyalt 7,X-et átlagba, de odafigyelve se tudtam 6,2 alá vinni. Nem mint ha érdekelt volna de egyszer próbáltam. A spritmonitoros 5,4 átlagot talán lejtőn hátszéllel elértem volna... Szóval azt is fenntartással kezelem mert ismerős se tudta 6 alá vinni nagyon akarva se.
-
FeRRaR1
őstag
Az is kb 5,4 átlag spritmonitoron de van pár 0,X-es idióta. Meg 2,03 100 tankolásból
Mindegy, akkor biztos van ilyen 5,X-es, csak én nem találkoztam vele soha.
Meriva után Auris 2 a kiszemelt, szóval 3. alkalommal is nekifutok az 5,X literes fogyasztásának majd
[link] Mindig ez ugrik be a fogyasztási témáknál.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Egy kis érdekesség ha már ilyen fogyasztási matek megy, I3 éves fogyasztás/fenntartás statisztika, 2023 májustól - 2024 májusig.
Megtett út: 20300 km
Elhasznált energia: 3876 kWh
Átlagfogyasztás 100km-re: 19 kWh
Ezek bruttok, töltési veszteséggel együtt.
Fizetős töltő: 75,5 kWh - 16.900 Ft
Otthoni töltés a többi napelemmel megtermelve (24 Mwh éves termelésem van), illetve családnál konnektorról elenyésző mennyiség max 200 kWh.
Nem voltam szerelőnél az autóval ebben az időtartamban, se gumisnál, ergo nullát költöttem fenntartásra, 23 márciusban volt műszaki előtti kötelező szerviz (pollenszűrő csere, fékfolyadék rendben volt), akkor volt egy kis akku csere, meg egy motortartó bak. Téli szélvédőmosó folyadékot vettem, meg költöttem a mosásra és ennyi.
Igen 110-el megyek pályán, ha nagy távot kell megtenném, tudom szánalmas, de ha nem megyek messze nem szoktak megelőzni nagyon.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- Iphone 14 pro max 256GB space black Vodafone függő
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen