Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Upo

    addikt

    válasz htc07 #26187 üzenetére

    Szerintem ezért kár volt. Valószínű csak az ACC szálat kell egy másik vezetékre átrakni.
    Valószínű a szerelő csak műszerrel mérte a bekötésnél. Talált egy vezetéket, ami a gyújtás ki-bekapcsolására ki-be kapcsolta a 12V-ot. Csak arra nem számított, hogy ezek szerint ez egy olyan vezérlőjel, ami menet közben is ki-be kapcsol.
    Nem is biztos hogy kell mást keresni, egyszerűen szólni kell neki, hogy olyan szálat talált, ami nem fix kapcsolt szál, hanem menet közben ki-be kapcsol. Át fogja kötni garanciában és a dolog meg van oldva.
    Ezeknél a mai autóknál mondjuk a tuti megoldás, ha sikerül kapcsolási rajzot keríteni, és onnan kinézni egy fix gyújtás szálat. A szivargyújtó nem mindenhol jó, van ahol az is késleltetve kapcsol (akár fél-egy órával a gyújtás levétel után), ha egyáltalán kapcsol.
    De a biztosíték táblán is lehet találni olyant ami gyaníthatóan a gyújtást követi, és onnan vagy a vezetékéről levenni a jelet.

    Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

Új hozzászólás Aktív témák