- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz agent_k #19252 üzenetére
Annyira nem rossz, főleg a 11 eurós árával. Ráadásul most télen tök 8 mit kensz fel, itt agyon sózzák az utakat, ha kell, ha nem ... az meg lemarja pikk-pakk. Egyébként a lényegi funkcióját ellátja, ahol sima eső éri, ott utána foltmentesre szárad. Mondom ezt egy sötét, metálkék fényezéssel, amin minden meglátszik.
-
Formaster
Topikgazda
-
Formaster
Topikgazda
válasz agent_k #19336 üzenetére
Azért vannak kímélő megoldások. Pl lehet kapni mikroszálas végű "szivacsot" . Én előáztatom az autót, majd sampon, majd nagy nyomás és utána ezzel a szivaccsal, két vödrös technika, fentről lefelé haladva és a legtisztább részekről haladva a legrosszabbak felé, utoljára hagyva a kerekek környékét. Bár nyilván egy tükörpolír után tudnám csak megmondani, hogy mennyire karcmentes így.
-
Formaster
Topikgazda
válasz runner 125 #19406 üzenetére
És hogy ne lássák, hogy köpi az olajat
-
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #19447 üzenetére
Szép gyerkőc Megnéztük volna Anyut is A munka is szép!
Nekem van egy C70-es bitangom, gyakorlatilag az is elnyűhetetlen, leszámítva az elektromos kis hülyeségeit. Mondamom sem kell mennyire szeretem a volvókat. Kár h az újakat a ford csinálja, azóta valahogy minden màs lett. Ebbe halt bele a saab is, csak őket a GM kebelezte be.
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #19455 üzenetére
Ennyi Az én régi C70-em 5500-6000rpm közt akasztja a 260-as órát és még a fordulatszámmérő erőteljesen küzdené fel magát, merthogy 9 ezerig van órázva, amiből 8at bőven ki is pörög Jó, persze ez egy limitált gyári kiadás, emelt teljesítménnyel. 0,6bár helyett 1,1et fúj De félelmetes, mert aerodinamikailag rohadtul hiányzik valami légterelő, ugyanis 260 felett már semmi kapcsolatod nincs az aszfalttal
Meghirdettem h eladjam, mert 1000kmre porosodik tőlem, de ezt a 10 éves kapcsolatot nem tudod lezárni, rosszabb ez, mint bármi válás. Inkább elhajtottam a vevőt, megtartom veteránnak
Volvo, for life
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
Dolgozott már valaki ilyen, vagy ehhez hasonló szettel? Szeretném az alábbi hibákat lejavítani a verdámon, valamint kezdődhet a találgatás, mi okozhatta? Karcnak nyoma sincs és a géptetőn is van 1-2 kisebb horpadás. Az oldalát betudnám nyitásnak, de a tető?
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz r.levente75 #19464 üzenetére
Max egy golflabda hagyna ilyen pici nyomot, de golfozni nem járok
Megrendelek egy szettet szerintem. Ki-mit tanácsolna? Érdemes melegíteni a felületet húzás előtt?
-
Formaster
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #19469 üzenetére
Nem fogom profira bízni, de mindenképp gyakorolok előtte. Sokat időt töltöttem lakatos mellett, nagyjából ismerem a húzás elvét, csak a technológia más és itt a fényezés elkerülése a lényeg. Mivel a lemez megnyúlt mindenképp túl kell húzni egy picit és azután visszaegyengetni. Igazából a kulcs itt is a normális szerszám, a türelem és a praktikák alkalmazása. Arra lennyék kíváncsi, h a fényezés szempontjából és a lemez rugalmasságát tekintve, mi az optimális hőmérséklet.
-
Formaster
Topikgazda
válasz r.levente75 #19470 üzenetére
Inkább az extrém horpadások esetén. Handjob 4ever
-
Formaster
Topikgazda
válasz CyB0RG #19478 üzenetére
Ha csak a fakult műanyagot és a gumi kédereket akarod leápolni, akkor bumper gel + gumi ápoló.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Gergello #19483 üzenetére
Nálunk chf-ben mérik a mulatságot, ami annyira nem mulatságos. Polír és kerámia előtt szeretném letudni ezeket a horpadásokat, szóval az otthoni javítás is felejtős, mert addig nem tudok várni.
Ezt semmiképp sem veszem meg, írtam is, hogy csak példaképp prezentálom. Sokkal inkább gondolkodom ebben és ebben. Ezeknek már látom értelmét, csak érezni kell, a lemez gyűrődési pontjait. Ha megrendeltem, akkor jövök egy részletes beszámolóval.
-
Formaster
Topikgazda
válasz HuTi.HUN #19501 üzenetére
Igen, szerintem egyenesen hülyeség mindig kattanásig húzni. A nyeles is jó finom munkára, sőt nekem mindenképp kell a kerékjárati ív miatt, oda nem fog szépen felfeküdni a fogó.
Köszi, gáláns vagy, sajnos pünkösdkor leszek otthon legközelebb, addigra szeretném a polírt is letudni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz HuTi.HUN #19515 üzenetére
Az átmenetes tábla milyen? Néztem a világítósakat, de a legolcsóbb is 2-3x annyi volt, mint a sima és az még gagyi kategória. Inkább majd játszok a fénnyel.
A fogóról nekem is ez jön le a videókról, viszont rendeltem rudasat is. Elég jól használható kis horpadásokhoz, mivel az erőt te választod meg és nincs visszaható erő, ami befelé hajlítaná a lemezt, mint a fogósnál. Első ránézésre sejtem, h a kerékjárati ív nem lesz egyszerű, de azért meglátom mit enged.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz HuTi.HUN #19529 üzenetére
Igen, már látom mi a differencia. Gyengébb megvilágítottat nem akartam venni, mert ki tudja milyen minőség. Ha később üzletszerűen is csinálnám, akkor már befektetnék komoly lámpázatba, viszont akkor egy tanfolyamba is
Végül egy szettet rendeltem, egész jóárasítva, plusz hozzá a vonalas-tappancsos táblát, pontozót, meg néhány minőségi tappancsot pluszba. Ha érdekel valakit és nem gányolom el nagyon, akkor lesz update a projektről
-
Formaster
Topikgazda
válasz runner 125 #19531 üzenetére
ebaj, a szett volt 80 euro, mindenestül 100-at költöttem. Abból itt kb másfél horpadást javítanak le Össze lehet kaparni pár euróval olcsóbban, de ehhez a szetthez van koffer is. Talán hétvégére meglesz az eredmény.
-
Formaster
Topikgazda
válasz choco01 #19565 üzenetére
Esetleg nyáron ok a téli, max jobban kopik, de fordítva sosm. Olyan ez, mint a sörre-bor bármikor, borra-sör meggyötör.
Viccet félre téve, ha nem akarsz balesetet okozni, vagy jobb esetben csak büntetést, akkor téli, vagy leginkább 4 évszak. Arra a pár méterre mindegy. Télen a nyári felkeményedik és olyan lesz, mintha korcsolyáznál, még a nem fagyott aszfalton is.
#19560-Solt- nem illik sokáig rajtahagyni, főleg ha papír alapú.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz r.levente75 #19574 üzenetére
Akár börtönbe is csuknak, ha valakit elgázolsz emiatt. De a 4 évszak gumira ez nem vonatkozik. Boltban kapható, tesztelt termék, ha vizsgán átmegy, akkor a törvény is engedi nem? Szerintem túl van ragozva a téma...
-
Formaster
Topikgazda
Ha nincs ennél jobb téma, akkor egy kis airbrush repair. Vélemények? Leginkább szakmailag
-
Formaster
Topikgazda
válasz MunezXBK #19598 üzenetére
Egy kicsit mélyre hatóbban pajti Pl akrilra mehet e vízbázissal, vagy működik-e a metál fényezéssel és ha igen akkor hogyan? Szín keverve a lakkal, vagy szín, csiszol és lakk? Metálnál úgy tudom úgy ködölnek, hogy előbb bázist fúj a javításra, majd az egész elemet lakkozza. Illetve lehet e pattogatott kukoricát sütni mobiltelefonnal?!
-
Formaster
Topikgazda
válasz r.levente75 #19605 üzenetére
Szerintem ennyi körrel már bármilyen témát befejezettnek lehet tekinteni. Aztán ebből lett a tipikus fÉSZbükkös iq0 trollkodás, amikor mindenki meg akarja magyarázni mindenkinek, hogy a másiknak mi a jobb.
Könyörgöm, télen nyári gumival ne, ennyi. A 4 évszak azért 4 évszak, mert minden évszakban alkalmas a közlekedésre, még ha nem is annyira kielégítő, mint az adott évszaknak direkte megfelelő. Aztán azt hagyjuk már, ki milyen autóval, mennyit és miért jár, erre ott a csetponthu.
szerk: bezzeg az airbrush témára egy értelmes kapás sincs
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
Egy ehhez hasonló scratch fillert keresek, amit europában is lehetne kapni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Formaster #19627 üzenetére
Mivel erre senki sem böfögött, felhoznám újra a témát. Tehát ilyesmi Touch Up -javítást szeretnék elvégezni, de euban nincs Bondo, hónapokat meg nem tudok várni. Mivel tudnám helyettesíteni??
-
Formaster
Topikgazda
válasz Drughi #19712 üzenetére
Fogkefével 10 perc alatt biciklilámpát sem Bízd profira, az le is kezeli a végén min UV védelemmel, esetleg lelakkozza. Ha megéri... Ha nem akkor próbálkozhatsz akksis behajtóba illeszthető korongokkal és hozzá való pasztákkal, annak már van némi nyomatékja.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Zsolt!! #19731 üzenetére
Ez nem "olyan" rozsda. Fogadjunk, h az első tengelynél van. A kiszálló fékpor beleég a fényezés felületébe, majd elkezd rozsdálni. Ettől függetlenül elejét kéne venni a bajnak. Én először befújnám jó féle felni tisztítóval, ami leoldja a fémport (nem tudom a rozsdát is olda-e). Akkor látod majd, mennyire mély a gond. Utána lehet jó képeket lőni és ötletelni, elég e ecsetelni, esetleg óvatosan átködölni a peremet stb. Nem mondom, hogy szaladj neki rozsda átalakítóval, mert úgy tudom az a fényezésnek nem tesz jót és az még egész jó állapotúnak tűnik.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Zsolt!! #19735 üzenetére
Attól még valszeg fékpor. Le kell szedni, mert lassan (nem is annyira lassan) megindul szépen. Kell-e valamit csinálni? Hát neked mennyire fontos az autó... Ha rohadhat, akkor egye fene, de sztem megéri megállítani. Először nézd meg, hogy jön le, mennyire mész stb. Mondom erre talán jó egy felni tisztító spray is, de még talán sima víz, szivacs kombó is, ha csak felületi.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Zsolt!! #19737 üzenetére
Lehet, h hegesztettek valamit a közelben, de lehet felizzott fék törmelék is. Ki kéne pattintani a bele égett fém törmeléket, de csak óvatosan és csak akkor ha nincs túl mélyen. Ha nem mered, lehet jobb, ha valami szaki csinálja innen. Szerintem menthető fényezés nélkül. De le kéne csiszolni finoman a felületet, hogy a rozsda foltok eltűnjenek a lakkból, meg leecsetelni a komoly hibákat, majd átpolírozni. Utána védelem, akár nano felni védő bevonat.
De csak ötletelek, ha tud valaki okosabbat... Viszont gyorsan kell lépni, mert talán még nem túl mély.
(#19727) Declare: Édekes, de mindegyik közepében ott a kavics nyoma. Véletlen nem volt gittelve az autó? Minden esetre biztos, hogy van korrózió, szóval javítani kell. Az, hogy mennyi idős, tök lényegtelen. Nekem a 4 éves transiton rohadt a küszöb mindkét oldalon, mire megállt mellettem egy másik ugyanolyan idős/típus, azt átszolt, "mi van neked is rohad?" Hát igen, aztán figyeltem, az a széria mind...
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Bull Boss #19759 üzenetére
Ha nem okoz gondot én 4 autóra már valami Dual Actiont vennék. Nehezebb vele kárt okozni. Ebayen vannak 80-100 eurotol + szállítás.
Ha egy lépcsőben gondolkodsz èn carpro Essence-t használnék, hibrid finom polír paszta, féltartós feltöltéssel, de primerje is egyben a cquartznak, ha tartós felületvédelmet is szeretnél. Ha később ph semleges vagy regeneráló waxos samponnal mosod, simán fennmarad fél-1 évig, igénybevételtől függően. Nekem ez volt a kocsin mikor vettem, de én hülye agyba főbe mostam előmosással, így alig bírt fél évet.
Hogy melyik koronggal mennék passz, talán egy közepessel, de ha van itt aki használt ilyet akkor az megmondja biztosan.
-
Formaster
Topikgazda
És Cquartz Finest-et tud valaki intézni? Mert kapni sehol nem lehet...
vagy ezzel egy szintűt, akár Ceramic Pro, vagy Opti-Coat Pro...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest