Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • weres78

    senior tag

    válasz rasotamas #31549 üzenetére

    Nem vizezném össze az alvázat alvávédelem előtt ha nem muszáj. Szárazon takarítanám le, drótkorongga/kefével, csiszoló koronggal/vászonnal/papírral. Ahol laza az alvázvédő lekaparnám valamivel, esetleg ott is jó a csiszolókorong ha odafér. Ha nem akkor akár egy spakli vagy egy kaparóvas.
    Minimális por nem probléma ha marad, a többit szépen le lehet takarítani szárazon.
    Ha lejött a felesleg (kosz, fellazult alvázvédő, rozsda), akkor a korrodált részekre valamilyen rozsdaátalakító.
    Ezután ha akarod alapozhatod, de van sok jó alvázvédő ami mehet közvetlenül fémre is.
    A spray témát hanyagolnám, ha nem csak egy kis részt akarsz javítani, bár abban az esetben is inkább ecset. Jobban bedolgozza az anyagot, és ha van időd (gondolom van ha magadnak csinálod) alaposabb munkát tudsz vele végezni. Esetleg ott fújnék akár sprayből, ahová nem férek oda ecsettel.
    Ebben az esetben maszkolni is csak ott kell, ahol nem akarsz alvázvédőt de különben összekennéd. Kipufogót mindenképp, mert egy jó ideig büdös lesz mikor ég róla az esetlegesen rákerült anyag.
    Ha szórod az anyagot, akkor érdemes az egész kocsit letakarni kívülről. Maszkolhatod például takarófóliával a küszöb külső szélétől körbe. De akkor hozzájön még a már említett kipufogó (ha le nem szeded, ami nem ártana, mert alatta is ildomos normálisan megcsinálni!), futómű azon részei amit nem akarsz összekenni vagy mert látszik, vagy mert gumi aminek nem tesz jót az alvázvédő, illetve a motortér.

Új hozzászólás Aktív témák