- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Tegnap este pont lecsúsztam a 45 percesről, így gondoltam megnézem a 25 perces futamot. Láttam, hogy Zandvoort, régen is mentem már itt, meg ez egy húsdaráló, mert iszonyat nehéz előzni, szűk is, így a lökdösődés garantált. Nekem lett volna legmagasabb ratingem, azaz gyakorlatilag csak bukni tudtam volna, kivéve, ha megnyerem. Rég mentem már itt, így elmentem egy CP futamra inkább.
Múltkor Kyalamiban toltam egy 25 perceset, utolsó előtti jobbos kanyarban balhé volt, kikerültem, előttem menő a pályát elhagyva kerülte ki, mikor visszajött a pályára eszetlenül, elütötte a seggem, pörögtünk, de úgy, hogy a boxba estem be, persze nem 50-nel. Eredmény: xarrá tört autó, bónuszként egy SG30 és a 4. körben körhátrány. Egy élmény volt.
-
Géjza
őstag
Spa fut a héten LFM 45 perces futamokon, "picit" többen tolonganak, mint mondjuk Oulton Parkban. Tegnap nagyágyúk is voltak a futamomban (Boothby, SirFoch - 1-es és 2-es rajtszámmal), szórakoztak is, nem kvaliztak, 39 fős mezőny végéről indultak. Sokat nem találkoztam velük a versenyen. Illetve SirFoch-kal együtt mentünk a boxba 1. kör végén, miután mindkettőnket szétütöttek. Rajt után órúzs tetején le is főtt a kávé nekem, mire visszaevéckeltem a boxba, mire megjavították, addigra körhátrányba voltam.
Iszonyat milyen tempót tolt az élmezőny, 2:17 közepe versenytempót dobáltak, én meg örültem a 19.5-20-as köreimnek. Végére 2 perccel az 1. után futottam be, azért a körhátrányt sikerült visszahozni (miután ők is kiálltak félidőben). Nagymenőknek sem volt tempóelőnyük az élmezőnnyel szemben, középmezőnyig jutottak csak.
Jó lett volna megúszni a rajt utáni csetepatét és harcolni kicsit a hátulról jövő profikkal egyet. Majd legközelebb.
LFM bejön ezeknek a profiknak is, dagadték is toltak egy 3 órás endurance-t ott most (SirFoch-kal ment párban), szintén uccsó helyről indulva. Inkább funolni járnak oda a ligák mellett.
-
Géjza
őstag
Egyelőre itt tartok (LFM):
Track_________________________Track Year__Quali Time___Race Time
Circuit de Spa Francorchamps_____2021____02:17.760___02:18.167Naponta 0.5s-et gyorsulok (kvalik: 18.7, 18.2 és ma 17.7). Ha így megy tovább, akkor még két nap és jöhet a dalkirály, meg jároszláv, meg a többi bohóc.
Bő 1s a gap a top gyerekekhez (0.4s/0.6s/0.1s szektorokra bontva), mindenesetre messze ezek a legjobb köridőim Spa-ban, 18 alatt még sosem jártam. Csak kiba ideges a ferrári órúzs tetején, picit xar szögben kapom el a kerékvetőt, már megy is a segge előre a tetején, én meg be balra a palánkba háttal (ezt tegnap is meg ma is eljátszottuk).
Ma is 6. helyett így lettem 14., k. ideges voltam.. Pedig minden klappolt (erős kvali, jó első etap, hibátlan boxkiállás, 0 javítás), csak aztán jött a baki. Inkább stabilizálni kellene az autót, mint gyorsulni tovább, órúzs vele egy életveszély most. Pálya többi részén qrvajó, stabil a gép, lehet neki tiporni, még pouhonban is, amivel mindig problémám volt. Elkönnyül nagyon a segge a dombtetőn és a kerékvető meg megdobja és nyekk. Ezzel mit lehet kezdeni, milyen beállításhoz nyúljak?
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
jaja, de ez teljességgel kizárt ügye
Pár napja toltak 4 vagy 6 órás spa-t zsárdierék is ferrarival, ők is szenvedtek vele ugyanott, volt jópár meleg pillanatuk órúzs tetején, sőt ő egy 360-at is csinált ott.
Gondolkodom autócserén, ferrari nagyon ideges a kerékvetőkön (pl imolában egy rémálom), kipróbálok párat majd. R8 Evo2 meg a honda nagyon megy mostanában, bár egyik sem túl szimpi nekem. Mekit, astont F1-ből nem szívlelem, ezekbe se ülnék be. Bentley jobbkormányos, nem tudom milyen gyorsan lehetne megszokni. BMW uncsi (és ronda ), lambo hasonló ferrarihoz, porka az meg porka. AMG-n és lexuson gondolkozom. Mit hagytam ki? Nissan szintén no. Mekinek adok egy esélyt azért, elvileg azt az egyik legjobb vezetni.
-
Géjza
őstag
válasz lanszelot #4147 üzenetére
T300-am van, de ha játék közben kilépek asztalra és megnyitom a kormány driverét, majd visszalépek ACC-be, azonnal elmegy az FFB. TM-nél nem szabad megnyitni a kormány vezérlőjét, ha fut a game a háttérben, mert azonnal elmegy FFB a játékban. Lehet loginál is hasonló van.
Nem tudom ez segít-e: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Elegem lett a kerékvetőkön ideges Ferrariból. Próbálgattam Lexust (érzésre jó volt, de köridőben 2s lemaradásban voltam 488-hoz képest). Átültem mekibe, jobb, mint Ferrari, de még mindig nem volt az igazi. Yt-ről szedtem le hozzá setupokat, de lassú voltam vele, plusz ascari-ban ennek is szeretett elmenni a segge. Mentem vele pár lfm futamot is, sikerült is az elo-mat a béka segge alà vinni (meg sr-emet is).
Végső elkeseredésemben beültem M4-be. Bakker, ez az autó a nyugalom szigete, miközben pár kör után a ferrari tempóján voltam vele.
Első versenyem béjemvével, elo-m miatt visszacsúsztam split 2-be (igaz 2-es rajtszámmal). Kvalit nyertem, versenyt is. Köv futam (1 split volt, de 11-es rajtszámom volt), kvali 6. hely, 4 tizedre a pole-tól, versenyen 4.
Ez a bömbölő qrvajó autó, iszonyat stabil és könnyű vele gyorsan menni. Nincs az az izgalom, hogy ha 5 centivel arrébb veszem a kanyart és máshogy érintem a kerékvetőt, akkor repül a segge. Igaz külsőre nem jön be (az orra), de szerintem maradok ennél a gépnél.
-
Géjza
őstag
Tusi, héten Bathurst van LFM-en. Nem szállsz be?
Amúgy vicces, egész futamon 1 emberke volt, aki nem kapott büntipontot. (büntipont autóval ütközésért illetve olyan csattért jár, amiben sérül az autó, pl lekoccolod a palánkot)
SR gyilkos pálya, mindenkinek meredek esésbe kapcsolt az SR-je.
-
Géjza
őstag
Szerintem is hülyeség. Ügye minimum 25s boxkiállás van refuel-lel. Ehhez képest csak +5s a kerékcsere, ezért mindenki cserél is. Ha mondjuk minimum 15s lenne a kiállás 25s helyett, akkor lehet csomóan nem cserélnének és nem (csak) ilyen kvali jellege lenne, hanem be kellene osztani a gumit is.
A mostani rendszerben mindenki határon megy, emiatt sok a falkocc és jönnek a levonások.
-
Géjza
őstag
A k anyjába biztos elküldtem volna a hülyegyereket. Ilyenkor általában neki kéne bocsánatot kérnie indokolatlan befékezésért. És még ő óv úgy, hogy pozit sem vesztett miatta?
Az üzenet automatice üzenetnek tűnik, nem tudom visszanézték-e egyáltalán, vagy annyi feljelenetgetés van, hogy vakon szórják a büntiket.
-
Géjza
őstag
Múlt héten volt 45 perces Bathurst, egyiken esős kvali, esőverseny, verseny fele után nem sokkal száraz pálya. Vizesen qrvajól ment, semmi csatt, baleset, kocc, sérülés. 7. helyen mentem, egész jó tempóval. Felszáradt a pálya, jöttek a slick-ek, kiállások után 4. helyen mentem, erre a még nem teljesen üzemmeleg gumikon túltoltam picit egyik kanyart, 40s damage. Kiba mérges voltam magamra. Talán 12-nek sikerült befutni. Az élen Dalking meg egy mások alien csatázott végig (Dalkirályt lenyomták végülis), ha nem qrom el, elég szép eredmény lehetett volna, dehát sikerült elkeffenteni. De esőben tök jó volt, mások sem estek-keltek, pedig én is arra számítottam, hogy halottak lesznek majd minden kanyarban. A változó időjárás és pályaviszonyok sokkal veszélyesebbek, főleg gumitípus cserekor, mint mondjuk egy közel konstans eső.
-
Géjza
őstag
Ilyen szinten nyomod az óvásokat?
Mindenki óv mindenért nem tudom hova vezet. Hibázni mindenki hibázhat, reméljük tanul belőle. Sima, nem szándékos hibáért nem nyomnék fel senkit.Egy cinkes esetem volt, mikor fel akart nyomni egy majom, mert lekörözöttként 3 kanyaron belül nem engedtem el, erre köszönésképp szándékosan nekem jött és kilökött. Mikor írtam neki, hogy el kéne olvasni a szabályzatot, hogy 1. lekörözéskor 2-3 kör feltartás lehet problémás, 2-3 kanyar az semmi, nem kötelező 2-3s-et bukni csak azért, mert 1s-en belülre ért a leköröző, hiába villog, mint az őrült. 2. szándékos ütközésért meg bann jár. Na utána bekussolt és elsunnyogott. Felnyomhattam volna, de nem tettem.
De volt olyan, hogy az előttem menő szintén indokolatlanul befékezett, nekimentem, majd a verseny után cseten rámírt, hogy bocs, tudja ő volt a ludas. Ilyen is van.
GT3 iron futamokon nem annyira megy ez a dedó.
Azért idióták ott is vannak. Tegnap kyalami, éles versenyben voltunk a mögöttem jövővel, gyorsabb volt, mint én az igaz, de azért elég jól ki tudom szélesíteni a vasat, ha kell. Nem sokáig bírta, elkezdett folyamatosan villogni, hogy ő menne, gyorsabb. Na mondom japersze, ez így megy, ez jó lesz. Addig-addig erőltette, hogy célegyenes ráfordítóban bevágott belülre, én fordultam szépen a külsőn, majd mikor kigyorsított, elkezdett sodrodni a külső ív fele, ahol én voltam. Nekem jött, én mentem tovább, ő meg beleforgott a falba. Kellett eszetlenül tülekednie. Ki is lépett utána a faxba. Nem is értem mit gondolt, csak azért mert gyorsabb meg villog, majd félrehúzódok? Az is igaz, hogy így én is kaptam büntipontot az ütközés miatt, meg sokkal rosszabul is járhattam volna, ha máshogy jön nekem.
-
Géjza
őstag
Suzukában melyik vonaltól számít boxban az 50km/h? Ahol kint az 50-es tábla vagy a 2. jópár méterrel beljebb lévő vonaltól? Tegnap 65-tel belerongyoltam az 50-es tábláknál lévő vonalba, na mondom ez 1000%, hogy 30s SG lesz. És nem kaptam büntit. Utána replay-ből visszanézve 65 körüli tempóval értem el a vonalat, 53 felett már kéne adnia az SG30-at. Azaz szerintem a 2. beljebb lévő vonaltól kellene szánítania (pár pro videót megnéztem, mindenki 50-re lassít már az 50-es táblához érve).
-
Géjza
őstag
Zseniális ez az utolsó 5 perc, ahogy a DalKirály mulat és páholyból nézi, ahogy a másik pro "focs" szenved az ódival. "Szendit Focs!" "Kámón Focs! Leftendrájt!" "Fullszend Focs!" [link]
Maga a futam is kemény volt, hőség alapból is baloldali gumigyilkos pályán, ahol alig lehet előzni.
-
Géjza
őstag
Korábban wenhammel én is sok futamon mentem, mindig az maradt meg bennem, hogy jön a csávó az M6-os bömbölővel, akitől mindig mindenhol 2s-et kapok.
Viccesen nyomja, csipem a streamjét, nagyrészt M4-gyel megy ő is, így legalább a tc/abs/bb beállításokat el tudom tőle lesni (setupolást kitakarja a nyomija... ). Ahogy egy ekkora ember dülöngélve nyomja, a kormány a kezében olyan törpének tűnik, mintha valami játékszerrel nyomná, meg ezen a videón is úgy nevetgél rajtuk, mint egy kisgyerek.
Ugyanezen futam honzik streamjében elég érdekes volt, főleg a vége, hogy végülis ő volt a leggyorsabb kormányos gyerek, mert aki megnyerte, az kontrollerrel nyomta.
Kontrollerrel leigázzák a mindenféle DD-s hiperszuper youtube hero-kat.
-
Géjza
őstag
Pályafüggő. Monzában simán 3-assal megyek. Többi pályán nagyrészt 4-essel.
Viszont dagadt a heti lfm pro futamon 5-össel kezdett, egy idő után csúszkált, majd felnyomta 8-asra és azt mondta, hogy olyan, mintha új gumikkal menne. Pedig 1 órás futam volt és cserélt félidőben gumikat is. Bár neki ez volt az első futama az M4-gyel. Dalkirály stream-jeibe nézz bele, nála nem láttam ilyen extrém magas tc értékeket.4-essel általában jól elvagyok, endurance-nál nem próbáltam még, hogy mennyire eszi meg a gumikat (1 órát még nem mentem ey szett gumin, lehet elfogynának a 35 perc környékén).
Pl silverstone-ban azzal szórakoztam nemrég, hogy tc nélkül mentem vele, 1-2 kanyarnál kellett odafigyelni, amúgy majd minden kanyarban ment szépen, stabilan, nem táncolt folyamatosan a segge.
-
Géjza
őstag
Az igazi prók is nagyon felkapták lfm-et, szóval elég erős mezőny tud néha összeverődni (főleg a hosszabb futamokon). Season 6-ban 58.5 körül mentem talán, az 56-os köridő alienektől teljesen általános.
1 hétig ugyanazok a pályák, van idő csiszolgatni, finomítani, próbálgatni a setupokat.
-
Géjza
őstag
Azt mondják az okosok, hogy az amg lett az új überkirály autó. M4 jelentősen xarabb lett, R8-at is visszább fogták.
-
Géjza
őstag
Dedó kezd eléggé elszaporodni LFM-en: "engem is felnyomtak, akkor én is felnyomlak" sima racing incident esetén is. Mostanában szerencsére megúsztam, én meg lusta vagyok feljelentgetni a barmokat (pedig lehetne). Ha én baxtam el valamit nagyon, akkor ráírok az arcra, hogy sorry. Fordítva is általában működik. Az kicsit marhaság, hogy még értesítőt sem kapsz, hogy bemószeroltak (és nem lehet megbeszélni), csak jön a bünti, ami ellen gyakorlatilag nem fellebbezhetsz.
LFM-nél jobb sajnos nincs ACC-ben. Sima online vagy CP is sokkal rosszabb ennél. Minél jobb szintre eljutva csökken az idióták aránya.
ELO-ba hol jársz?
-
Géjza
őstag
Tegnap én is kaptam -200-as büntit (SR lehúzás nekem jobban fáj, mert ELO-t elég gyorsan vissza tudom tornázni). Repdestem az örömtől.
Majom gyerek olyanért jelentett fel, amiből futamonként van 10. Bathurst, 1. kör, 3-as kanyar utáni lassú bal-jobbos tekergő: úgy befékezett előttem, miközben nem volt csetepaté előtte, meg hely is volt, mintha meg akart volna állni. Megtoltam picit hátulról, nekem lett 0.2s damage-em (szóval semmi), ő picit beleforgott a falba bal elejével, de kocc után vissza irányba állt, sok időt sem veszetett (5 kanyarral arrébb már az előtte lévő seggében volt megint), neki sem lehetett sokkal nagyon damage-e. Pozit nem vesztett, én vissza is vettem, nem támadtam, nem előztem meg, hagytam időt, hogy összekapja magát, mögöttünk sem lett csatt emiatt. A futamot 18-as rajtszámmal indulva 9-en fejezte be, szóval semmit, de semmit nem vesztett a csávó, sokkal magasabb poziban végzett, mint amit az ELO-ja mutatott. És feljelent. Nice.
Ha komolyabban törik az autója és ami befolyásolja a futamát, akkor persze jelentsen fel, maximálisan érthető lenne. De így, egy apró koccért felnyomni a másikat... Na mind1.
Én meg azon gondolkodom, hogy egy barmot, aki féktávon berántja elém az autót és hiába az elkerülő manőver, lekoccolom és megelőzöm (ilyen féktávon cikázóknak nem adom vissza a pozit még kocc után sem, ilyet nem lehet csinálni, ez eleve szabályellenes) és a következő kanyar féktávon direkt nekem jön, kilök, az autóm durván sérül, versenyem (elo, sr is) kuka, hogy felnyomjam-e.
-
Géjza
őstag
Akciózik éppen kunos, pl. 60% kedvezmény van az új USA track pack-re (meg az összes track pack-re is). Anno sajnáltam a 3 pályára a 18 jurót (miközben 15-ért vettem az egész ACC-t), 7-ért már jobban esik. Kérem fáradjanak a kasszához.
-
Géjza
őstag
Aki ACC teljesítményre gyúr, annak nem kell sima Zen4-re váltania (max, ha abból is lesz 3D-s majd 1x, de ügye alaplap is horror lesz zen4 alá, ram is): [link]
3D-s procc kell ACC-nek.
-
Géjza
őstag
Én azon csodálkoztam, hogy ügye új gennek jobb a single core perf-je, plusz 1 GHz-zel magasabb órajelen ketyeg alapból (itt még tuninggal feljebb lehet vinni, 3D-t nem nagyon), és mégis úgy agyonvágja 3D az új procit, hogy ihajj. Úgy néz ki a cache sokkal többet számít neki, mint a single core (persze utóbbi sem mellékes).
-
Géjza
őstag
válasz ricsiv92 #4362 üzenetére
Ezt minden pályán meg kell nézni, meg kell tanulni, hogy hol van a tábla (ha el nem vitték) és a vonal, amekkorra 50-re le kell lassulnod.
Ha majd komolyabban kezded tolni, akkor az auto pit limitert és egyebeket el kell felejteni, mert sok mp-t buksz velük, mintha mindent magad csinálnál (főleg a boxba beálláskor, megálláskor qrva lassú az automata módi, ott 3-4s-et simán eldobsz vele).
Valamint ha csak pár km/h-val többel esel be az 50-es táblánál (talán 3-5km/h), akkor csak DT-t kapsz, ha többel, akkor SG30, ha qrvasokkal (mint mellékelt ábra mutatja), akkor DSQ a jutalmad. Kifelé menet ugyanez.
-
Géjza
őstag
válasz ricsiv92 #4375 üzenetére
Majdnem mindent
Ha csak a kiálláson akarsz gyorsítani, akkor pit limiter off (on lehet automata, de 1-esben kell lenned és ezesetben is le kell lassítanod), engine start (stop nem kell, gyújtás off kinyír mindent) és főleg a gyújtás on/off-ot.Mielőtt állóra fékeznéd (a jó pozícióban), már nyomhatod a gyújtás off-ot, ekkor motor leáll és begurulsz járó motor nélkül a helyedre (akkor szoktam kinyomni, mikor éppen elérem a piros téglalapot, azaz a helyemet) és ha jó poziban álltál meg, azonnal kezdik a munkát. Automatával itt buksz 3-4mp-t, mert ennyit vár, mielőtt felemelné vagy elkezdenének dolgozni az autón. Adott esetben ez pár helyezésbe is kerülhet, ezért kerülendő. Ha megkezdték a munkát, akkor visszaadhatod a gyújtást és mikor lejár az idő, indíthatod egyből a motort (1s-nél, mikor már engedik le, már nyomom).
Dagadt barátunk témába vágó videója: [link]
Egyik kormányon sincs elég gomb. Legfontosabbakat azért fel kell rakni rá. 13 gombom van, de kevés. ABS, engine map már nem fért fel és ezeket azért kell néha csesztetni (főleg változó időjárás esetén, ahogy vizesedik avagy szárad a pálya). Ezek billentyűzeten vannak.
-
Géjza
őstag
Light damage-t ír akár15-20mp-s javításokra is. Inkább azt nézd, hogy hány mp a javítás. Ha 5s alatt van, akkor nem nagyon számottevő. 10 körül már lehet lassulás, afölött meg jön a több mp-vel lassabb köridők. Ha ütközök, egyből nézem, hogy mennyi javítást ír, ami arányban van a sérüléssel. Kis javítási idő: kis, jelentéktelen sérülés, nagy javítási idő: nagy sérülés.
Mennyi javítást írt ki neked?
-
Géjza
őstag
Az szerintem nem a sérülés miatt volt az, hanem az elmelegedett gumik miatt. 1-2-3 kör után normalizálódnia kell a gumihőmérsékletnek, akkor lesz ismét a régi az autó egy sima spin után még sérülés nélkül is. Vagy végigmentetek a futamon, minden visszaállt normálba és mégis össze-vissza ment az autó segge?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
- Futás, futópályák
- Star Trek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Biliárd és snooker topik
- Eredeti játékok OFF topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED-hez CFW chip szett
- felgep: uj alaplap Machinist MR9A/X99-PR9 + Intel Xeon 2650v4/2680v4/1660v4 + 16-32Gb DDR4 + huto
- RETRÓ 775 / GIGA P43 - Q9650 (4x3GHZ)!! -4GB - HD5770 1GB (Batmobile) -320GB WD BLACK -400W + CMK350
- Samsung Galaxy S9+ 6GB/64GB + 25W töltő, extra üvegfólia és tok
- Panasonic Lumix LX100 prémium kompakt