- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Ahh, micsoda versenyem volt lfm-en az imént. Watkins glen, eddig ha mentem rajta 10 kört, soha nem toltam rajta versenyt, mondom pályatanulásnak jó lesz. Végülis sikerült is, megtanultam, hogy a gyors sikánba kirakott narancssárga terelőelemek nem reklámtáblák. Utolsó előtti körben vívtunk valakivel, elmértem picit a féktávot, mondom kájne problem, lassítok, azt kilökök 1-2 "táblát", aztán máris a pályán vagyok megint és mehetünk tovább. Erre mintha betonfalnak mentem volna, durrr. 3 perc damage, éppen csak be tudtam hozni a mögöttem jövő előtt az autót. Replayen csak röhögtem, hogy ekkora balfax vagyok.
Asszem megtanultam, hogy azokkal a narancssárga bigyókkal nem jó kekeckedni. Viszont replayből néztem, hogy lett volna ott menekülőút egyenesen? 3 új ami pályán kb analfabéta vagyok még.
-
Géjza
őstag
Köridőket nem elég magukban nézni. Tudni kell, hogy milyen körülmények között futották azokat (optimum pálya az alap, de általában hidegben 12-15 fokos levegő, 18-20 fokos aszfalt), mert ezek is nagyon befolyásolják a köridőket.
Valamint mindenhol azt látom, hogy BB-t extrém módon hátratolja mindenki és én is azt tapasztalom, tapasztaltam, hogy pl M4-nél 50-52 közötti BB a legjobb. Több más autónál is ezt látom.
Ha gyakorolni akarsz, akkor menj fel LFM practice szerverekre, ott minimum BB, TC beállításokat el tudsz lesni másoktól a saját autódhoz, valamint a pályát is jobban ki tudod maxolni, hogy látod mások hol nyernek hozzád képest (sok) időt (szektoridők, féktávok, kanyarsebességek, stb).
-
Géjza
őstag
Pl porsche M4-hez képest ég és föld, annyira eleven, annyire él, hogy nem lehet elmondani. Mégis M4-gyel megyek. Olyan szinten stabil, nem ideges, nyugis, olyan konzisztenciát lehet vele hozni a futamokon, hogy ez nekem többet ér.
Csomó időt kellene beletolni pl porkába, hogy hosszútávon is konzisztensen gyorsan lehessen vele menni, hogy nekem erre sajna nincs időm. Pedig pár kör után olyan szinten megdöntöttem vele a legjobb köridőmet silverstone-ban, hogy ihajj. Csak a versenyen kb az 5. körre ledaráltam a gumijaimat, severe graining, blistering és társai jöttek, amiket addig nem is láttam acc-ben. Iszonyat gyors autó, de nagyon kell tudni vezetni.
Astont próbáltam watkins glenben, az egy elég bika, jó autó, hasonlóan nyugis, mint a bmw, sokan mennek mostanában vele, nem véletlenül.
Ferrari is nagyon jó wg-ben, de az idegessége megmaradt, nagyon könnyű eldobni.
-
Géjza
őstag
Autók: gondoltam kipróbálom a hondát, ha már akkora menő autó mostanában, eddig még sosem mentem vele. Kb 20 kör után kyalamiban 1s-sel gyorsabb kört (1:40.9) mentem vele ugyanolyan körülmények között (pálya, levegőhőmérséklet egyezett, aszfalt optimum), mint az M4-gyel nem tudom mennyi, de nagyon-nagyon sok kör után. Csak lestem.
Futamon 25s damage-dzsel, keményen ledarált (severe/moderate graining) első gumikkal is fél mp-vel voltam gyorsabb körönként, mint a karcmentes bömbölővel, amin max light graning-et tudtam előidézni a futam végére. Brutál különbség ez versenytempóban is, nem csak 1 körön.
Nem hittem, hogy ennyi difi van 2 autó között ACC-ben, de óriási. Már csak meg kell tanulnom úgy vezetni, hogy ne daráljam le a gumikat 5 kör alatt. Hasonló, mint a porkánál. 1 körön bitang gyors tudok lenni vele, de pár kör után szétgyalulom a gumikat. M4 meg egy tohonya, atomstabil, és már egy jó ideje lassú valami lett. Nem csoda, hogy dalkirály is már egy jóideje mártont hajt m4 helyett.
Érdekes mód vannak olyan pályák, ahol az m4 elég acélos, máshol meg irtózatosan gyatra.
-
Géjza
őstag
Kezelhetőségével nincs gondom, gumikezelésben is javultam.
Illetve van egy zavaró furcsaság, amit nem nagyon tudtam belőle kiírtani: középállás környékén furcsa elkönnyüléseket, rezgéseket csinál a kormány, amit más autóval nem tapasztaltam, csak a hondával. Köridők jók, de furcsa a kormányzása középállás környékén, ami nem tudom mitől lehet.
-
Géjza
őstag
Huhh, de jó kis lfm futamom volt spa-ban. Top 4 szinte a végéig csatázott, másodiknak sikerült behoznom a bömbölőt. Próbáltam porkát, mercit, hondát is itt, de mindegyik instabil volt (és a köridők is foschok voltak), nem sikerült stabil setupot faragni hozzájuk, így maradt az M4.
Kezd alakulni a konzisztenciám is:
18 alja, közepe végig meg volt, magamhoz képest qrvajó volt a tempó (14. körben előzés volt középső szektorban). Első helyezett 17 alját -közepét dobálta, miután átverekedte magát mindenkin és az élre állt. Örültem, hogy 1x sikerült 17-be (annak is a legtetejébe) belenyalnom versenyen. Safety ratinget is sikerült maxra felhúzni. ELO az még elég messze van attól.
21-es tegnapi patch változtatott valamin? 1-2 autóhoz hozzányúltak, ahogy gyorsan olvastam.
-
Géjza
őstag
25 perceseket nem annyira szeretem, ott a kevés idő miatt elég nagy csetepaték szoktak lenni, türelmetlenebben az emberek általában. 45 percesek jobban bejönnek és még a boxkiállás is megfűszerezi az egészet (mondjuk itt is az utolsó 4 futamomból 2 kb az első kanyarban végetért, egyiken kiütöttek, másikon kivédhetetlenül beforgott elém egy autó, szóval a hosszabb sem életbiztosítás).
Hondát elvileg a mostani update-tel legyengítették nagyon sok pályán (nem mindegyiken), így talán nem lesz annyira domináns már.
-
Géjza
őstag
4 mag elég ACC-nek, emiatt az egyszálas teljesítmény az, amit nagyon díjaz a progi (és a cache-t, pl 5800x3D). 8600k és 9900k között nem tudom mekkora előrelépés volt az egyszálas teljesítményben, lehet nem sok és emiatt alig érzed meg.
AMD vonalom 5000-es széria dobott rengeteget ACC-ben (7000-esek is ütnek), intelnél 12-es és 13-as szériák domborítanak benne jól.
Még 1440p-ben is tud cpu limites lenni 5600x-szel 3080 mellett max grafikán, mondjuk 30 fős szerverektől felfelé.
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #4613 üzenetére
M4-gyel szoktam nagyrészt menni, de Kyalamiban pár kör után 1s-sel gyorsabb voltam Hondával, mint előtte rengeteg kör, halom verseny után M4-gyel.
Nálam most 911 a váltóautó, ha van olyan pálya, ahol nagyon tetűn mozog az M4. Honda lenne valszeg, csak nálam nagyon furi a Honda irányítása a kormányommal, mintha valami nem lenne 100-as. De csak a Hondánál csinálja. Így dobtam ezt. Ennek ellenére is instant sokkal gyorsabb voltam a japó vassal Kya-ban.
-
Géjza
őstag
Így van. SA akkor növekszik rendesen, ha sokat autózól közvetlen másik autó mellett (sárga, de főleg piros a radar) és nincs összeérés, csatt. Mindent meg kell tenni, hogy ne érj a másikhoz.
Az AI néha nagyon idióta, ezért az agressziót vedd le minimumra és akár a leveljüket is jól butítsd le, hogy sokat tudj mellettük menni.
-
Géjza
őstag
-
Géjza
őstag
Persze, lehet, csak sok értelme nincsen.
Egyik futamon rajt után a gyerek bellagolt előttem teljesen, látszólag szépen ment bele a földbe a gyerek egyenesen, nem vette be a kanyart látszólag, többi autót szépen láttam. No mondog kifagyott az ipse előttem. Aztán pár másodperccel később hopp megjelent előttem, de úgy, hogy már neki is mentem, picit meglöktem (pozit nem vesztett). Feljelentett, hogy wattafakk, mit művelek. Mondom neki, hogy én mit láttam, de replay-t sajnos pont nem mentettem el.
Felnyomott, írok adminnak (van erre direkt discord csatija lfm-nek), mondom neki mi történt, de sajnos nincs replyem, az egyedüli bizonyítékom az ártatlanságomra, hogy 0 hibaponttal hoztam le a versenyt, azaz a szerver se látta az ütközést (4 hibapont járna érte amúgy, de én 0-ával fejeztem be a futamot). Hümmögött, hogy jaja, tényleg van benne valami, de mivel nincs replay, ezért -0.5SR és -200 ELO. Mondom kössz, faxák vagytok.
Azóta minden replay-t mentek.
-
Géjza
őstag
Abba van valami, hogyha mondjuk az adott split utolsó 5 helyére oszt be (ELO alapján az adott split leggyengébbjei között vagy), de mondjuk a 30 indulóból a 20-ra hozod be, akkor nem túl sok ELO-t ad. Pedig elvileg erőn felül teljesítettél.
Ilyenkor az van, hogy köv futamra átcsúszol az eggyel lejjebb lévő splitbe, ahol meg te leszel a jani és jó eséllyel mész vissza szenvedni a felsőbb splitbe. Ingajárat, de fejlődhetsz ezáltal.
Tipikusan a split 1utolsó negyedébe szoktam lenni besorolás szerint. SR-em maxon van, ritkán van fatális balesetem, ütközésem, általában 15. hely körül szoktam végezni (nem vagyok veszett gyors, időm sincs rá sok). Így kb szinten tartom az ELO-mat ezzel. Ha van 1-2 xarabb futam, akkor néha split2-ben találom magam, de könnyen visszajövök onnét.
Szerintem nem akkora tragédia, ha néha visszadob eggyel lejjebb lévő splitbe. Ha előrébb akarsz jutni, akkor fejlődni, gyorsulni kell. Konzisztencia soksztor többet számít, mint a nyers gyorsaság. Persze nem árt, ha a kettő találkozik. Az sem szerencsés, ha az első pár kanyarban szétbaxxa az ember az autót, mert ott akar sok pozit hozni rajt után. Ha hülyeséget csinálsz első körben, akkor felnyomnak, mint a xart és kapod a durva büntiket. Inkább óvatos szoktam lenni, mint kamikaze az első körben. Éljük túl, ne sérüljön az autó, aztán lehet neki nyomni. 10-20s damage-ekkel sokra nem lehet menni.
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #4649 üzenetére
Nem kötekező LFM-en online versenyezni. Mehetsz azonnal sima public szerverekre is, meg ott vannak a competition versenyek is. Bár utóbbihoz is lehet kell a 80-as SA.
Gyorsan össze lehet ezt lapátolni, nem kell tőle félni. Arra azért kiváncsi lennék, hogy mi a franccal vitte le a gyerkőc 27-re. Online vitézkedett és nekiment fűnek-fának vagy offline tört-zúzott?
Ha szeretne ACC-zni, akkor csináljon magának másik, saját profilt és azzal gyakoroljon, ne a tiédet zúzza le.
Megéri a szenvedés, LFM-en írtó jó futamokat tudnak lenni (persze ott is előfordulhat pitty-putty, de idióta vadbarmok nincsenek, mert azokat azonnal kitiltják).
-
Géjza
őstag
Ezt még sokszor az F1 bírák sem tudják eldönteni hosszass videózások után sem, hogy ki hibázott az adott szituban. ACC mi alapján tudná ezt, hogy egy koccban ki volt a felelős és ki az elszenvedő alany?
Sokat kell nézni a tükröt, hogy mit csinál, mit akar csinálni a mögötted jövő. Mikor kioldotta a dive bomb-ot, akkor kb tudnod kell, hogy meg fogja tudni csinálni vagy teljesen reménytelen és max rajtad tud elfordulni téged kiütve (amivel sérül az autód, csökken az SA-d, stb.). Ilyenkor nem szoktam befordulni elé, hogy kiüssön, kiengedem inkább bukótérbe az autót/átvágom a kanyart. Ezért max track limits-et kapsz, jobb esetbe no time gained-ed. De sem az autód, sem az SA/SR-ed nem bánja az elkerülő manővert és téged sem pörgetnek ki és előz meg a fél mezőny, mire összeszeded, irányba állsz. Müxik, mert SA-m ezer éve 99, SR-em meg már egy jó ideje 9.99.
-
Géjza
őstag
Nyugi, átlagban én is kapok 1-2s-et az élmenőktől.
Ahogy adrian írja, pl akiket megbünettek valami miatt (első körösök balhéért repülnek a -200 ELO-k), azok könnyen alsóbb splitben találhatják magukat, ahonnét az aktuális ELO-juk ellenére kitűnnek. Se szimplán az is lehet, hogy sokan más bajnokságokban nyomták, van rutinjuk, tudnk gyorsan menni, csak most kezdték LFM-et. Ezek kapásból nagyon gyorsak az alacsony ELO-juk ellenére is.
Szóval nem kell megijedni, hogyha a splitedben eléggé le vagy maradva a top időktől.
-
Géjza
őstag
Teljesített versenyek számától is függ, meg az ELO-tól, meg SR-től. Pl én Silver + vagyok, de ha 2500 fölé menne az ELO-m, akkor átrakna Goldba. Ha 2000 alá csúszok, akkor meg sima Silver lesz a plecsnim.
Alienhez kellő 3 szemaforból egyik nálam már zöld, egy másik hamarosan zöldre vált, az ELO-n még kell egy "kicsit" dolgozni.
"Everybody starts with the ROOKIE licence and can get better licences with increasing number of ranked races (*) as well as higher Elo- and Safety-Rating (SR):
ROOKIE: You keep the ROOKIE licence as long as you have less than 10 ranked races or the SR drops below 4.0
IRON: For the IRON licence you need 10 ranked races and at least 4.0 SR
IRON+: like "IRON", but min. 1000 Elo
BRONZE: min. 1300 Elo, 10 ranked races and min. 4.0 SR
BRONZE+: like "BRONZE", but min. 1500 Elo
SILVER: min. 1700 Elo, 25 ranked races and min. 5.0 SR
SILVER+: like "SILVER", but min. 2000 Elo
GOLD: min. 2500 Elo, 50 ranked races and min. 6.5 SR
GOLD+: like "GOLD", but min. 3500 Elo
PLATINUM: min. 5000 Elo, 100 ranked races and min. 6.5 SR
LEGEND: min. 6000 Elo, 150 ranked races and min. 6.5 SR
ALIEN: min. 8000 Elo, 200 ranked races and min. 6.5 SR" -
Géjza
őstag
Jól csinálod, én is így tolom. Megnézem mennyi lesz az adott futamon a hőmérséklet és rajt időpont, practice-ra is ezeket állítom és go. Futamokon max finomhangolni kell, de nagyrészt hibátlanok a nyomások, csak tolni kell neki.
Optimum pályán jobban felmegy a nyomás, mint green, fast asztfalton. Bár LFM kvalin és futamon is optimum a pálya (100%-ig nem vagyok ebben biztos), szóval ez sem nagyon okozhatta a difit. Brake duct-okat nem piszkáltad közben?
-
Géjza
őstag
Dehogy vagyok sokkal jobb, koca acc-s vagyok, heti pár óránál nincs több időm erre (sajnos).
Régebben én is eléggé alulkormányzott setupokkal mentem, elég bolondbiztos volt, az fix, de legalább lassú is volt. Egyszerűen nem fordult az autó, nagyon meg kellett fékezni minden befordulás előtt. Egyre jobban elmentem a túlkormányzott setupok felé, általában +2-6 közötti értékekkel megyek mostanában (M4). Pl. most Indy-re készülök (héten lfm-en az az egyik pálya és nagyon keveset mentem eddig rajta), most +3-as aero setup-pal körözgettem 1:37 alja körüli versenytempóval.
-
Géjza
őstag
Sokkal szívesebben megyek 45 perces lfm futamokat, mint a 25 perces sprinteket.
Gumicserét mindig érdemes tolni, mivel fix, minimum 25s-es kiállás van, ha nem cserélsz gumit és csak 1 litert töltesz rá, akkor is 25s-ig állnod kell a boxban. Azaz +5s-ért (30s) kapsz új gumikat, ami nagyon megéri. Nagyon ritka, aki gumicsere nélkül megy végig. Ha mondjuk 15s lenne a minimum boxkiállás, akkor lehet megérné gumicsere nélkül végigcsonálni a 45 percet, de így hiába nyersz 5s-et a kiálláskor, új gumival könnyedén bedarálnak a többiek.
Eltérő taktikák vannak. Általában a verseny fele körül szoktak kiállni. De ha pl rossz kvalit futottál és hátulról indulsz, akkor érdemes az 1. körben kiállni és letudni, hogy tiszta pályán, csatározások, feltartások nélkül tudj menni. Ezzel sokat lehet nyerni. Viszont a végére eléggé elkophatnak a gumik. Van aki (igaz elég ritkán) a végéig nyújtja el az első stintet és gumicsere nélkül egy gyorsabb kiállást csinál.
Lehet variálni, ez tetszik benne.
-
Géjza
őstag
Jah, azért ez elég messze van az igazán gyors pilótáktól.
M6-ot nem ismerem, szerintem sosem mentem vele. M4-es is orrnehéz, de erősen plusszos aero balance jön be nekem vele, illetve eléggé hátratolt BB-vel megyek. Orra lent, segge fent, lágyabb első felfüggesztés, keményebb hátsó, toe in, camberek minimumon.
-
Géjza
őstag
Khm, Hring az húsdaráló. Az ELO-nak és főleg SR-nek ritkán tesz az ilyen jót. Előzni nem lehet (ha kiegyenlített a mezőny), csak kamikaze akciókkal, amiknek nagyrészt nincs jó vége. Jó pálya, de nem versenyzésre való sajnos szvsz. A heti menüből inkább a 45 perces Imolát javaslom. Legalább a stratégiát és boxkiállást is lehet gyakorolni. És ha vétesz egy hibát, akkor nincs azonnal vége a futamodnak, hosszabb versenyen még vissza lehet jönni valamennyire.
Megnézel egy AOR vagy akármilyen aliennekkel teli ligát, Hringen a kvalin eldől minden. A versenyen egymás seggében vonatoznak 1-2 tizedre és ennyi. Max akkor változik a sorrend, ha valaki elqr valamit a boxkiállásnál vagy bekavar egy lekörözött. Amúgy vonatozás van végig.
-
Géjza
őstag
ACC-hez úgy néz ki nem feltétlen kell platformot váltani az AM4-es tulajoknak, AM5 3D procik 1080p-ben szinte ugyanazt hozzák, mint 5800x3D: [link] .
Mondjuk 16 AI az nem sok, 30-40 nem ártott volna. Ott lehet más számok jöttek volna ki.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
válasz f3rdzs0 #4752 üzenetére
DNF-et nem szabad csinálni. Az nagyon leviszi SR-t és ELO-t. SR-t úgy kalkulálja, hogy hány vágásod, csattod volt és elosztja a teljesített kanyarok számával. Ha elején van egy csattod és azonnal DNF-zel, akkor borzalmas lesz ez az arány. Ha végigtolod, akár 2 kör hátránnyal is, akkor pozitív SR-rel is befejezheted a futamot (ELO-n ez nem segít, de legalább SR nem zuhan be). Publikon működik, hogy 1. kanyar után ki is lépsz a szerverről, ezt LFM nagyon bünteti.
-
Géjza
őstag
Még visszatérve erre:
Itt már elég komoly difi van 5800x3D-hez képest, mert már nem 16, hanem 29 AI-val teszteltek. 5600x-hez képest meg 2x annyit köhög ki 7950x3D. Kemény.7800x3D várhatóan még jobb lesz. Hw unboxed-on vagy hol szimulálták 7800x3D-t 7950x3D-vel (letiltották a sima, nem 3D cache-es CCD-t és kaptak így gyakorlatilag egy 7800x3D-t) és így csomó helyen jobb számokat hozott, mint mikor alapból mindkét CCD aktív volt. Lehet kihagyom 5800x3D-t és 5600x-ről egyből 7800x3D-re váltok majd nyár körül.
-
Géjza
őstag
40-es lobbik is vannak. Talán efölött kezdi szétdobni a mezőnyt.
Szerintem sem jó, ha nagyon nagy difi van a mezőny eleje és vége között. Viszont, ha kicsit jobb vagy már az átlagnál, akkor lehet ilyen mezőnyben vitézkedni. Kiegyenlített splitekben viszont vért hugyozhatsz, sokszor századok döntenek jópár pozícióról.
Magasabb splitekben azért kikopnak az eszetlen divebomb-ok, de ott sem kizárt.
-
Géjza
őstag
Azért ne kezdj el nagyon törni-zúzni, mert felnyomnak és ha jön a bünti, akkor azt az ELO is és SR is nagyon megsínyli. Szándékosért meg felfüggesztés/bann jár. Pici, ártatlan koccok beleférnek.
Te is felnyomhatnád a delikvenst, hogy tanuljon belőle. Replay-eket mentsd futam után. Tanulni is jó belőlük visszanézve a kritikus szitukat, meg ha óvás van, akkor is jól jöhet.
-
Géjza
őstag
45 perces futamon van idő kvalizni. Nekem sincs külön kvali setup-om, ezért ha hosszú a pálya (pl. spa), akkor annyi nyálat teszek bele, hogy végig elég legyen (kb 25-30 litert). Rövidebb pályákon 2 etapot megyek, kb a felénél betranszportálok a boxba (nuku levezető kör azzal is időt veszítve, max ha nem tudtad megnézni a verseny előtt, hogy hol van a boxban az 50-es tábla, akkor be lehet gurulni levezetőn és megnézni, megjegyezni és elpróbálni, hogy honnét kell satuzni, hogy biztosan ne legyen gyorshajtás és DT/SG) és kevesebb benzinnel megyek. Így is van idő a felvezető körre meg legalább 2 éles körre etaponként.
Nem nagyon szokták szeretni, ha valaki átlépni a várakozó mezőnyt, nem javaslom. Vagy a legelején menj ki (ha elsők között lépsz be a szerverre, akkor a boxutca kijárathoz legközelebbi helyeken lesz a boxod, így gyorsabban ki tudsz hajtani). Ha lecsúsztál és már sokan vannak a szerveren, akkor nem szoktam kapkodni, várok kb 1 percet, így tempóval tudok menni a pályán a felvezető körön és nem majd egy percet ácsorgok (gumik, fékek meg visszahűlnek) az utolsó kanyarokban arra várva, hogy 20-an megkezdjék előttem az éles körüket.
Sokkal-sokkal jobban szeretem a 45 perces futamokat. Ez nem csak arról szól, hogy mindenki dobálja a kvali lapokat egymás után, hanem itt nem árt gondolkodni, taktikázni (elévágás vagy épp tovább kintmaradni ha úgy van, ennek megfelelően mennyi benyával startoljunk, mennyit rakjunk rá a boxban, gumigyilkos-e a pálya avagy 1 szettel esetleg végig lehet tolni a futamot, időjárásnak is nagyobb esélye van változni 45 perc alatt, mint 25 alatt, emiatt ha változékony az idő, akkor milyen gumival rajtoljunk, mire becsüli az esőt vagy épp az elállását, emiatt a boxkiállást és benyát is ennek megfelelően kellene időzíteni, stb, stb.). Sokkal összetettebb, mint a sprintfutam. Ennél jobbak már csak az endurance futamok lennének (legalább 1-4 órás), esetleg pilótacserével.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Biliárd és snooker topik
- Eredeti játékok OFF topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Robogó, kismotor
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...