- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandiras2
senior tag
válasz Hegasus #41649 üzenetére
Nájsz!
Nekem egy [illyen van bontatlanul a polcon.]A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
bandiras2
senior tag
válasz Totheground #41652 üzenetére
Glory to the girls, because they printing the money for the new gundam series needz to realized.
A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
Hegasus
senior tag
válasz bandiras2 #41651 üzenetére
cute :3
én még egy ilyen Asuka figurával szemezek(ha újra kapható lesz ), vagy majd elzarádoklom a szentföldre és ott kinézek majd valamit magamnakWork it harder, Make it better, Do it faster, Makes us stronger.
-
estikornel
tag
Sangatsu no Lion-nak a második évada jobb lesz mint az első? Elég magas pontszáma van MAL-on. Épp a 16 résznél járok az elsőnek de nagyon nem jön át. Ha értenék a shogi-hoz biztosan más lenne és jobban át tudnám élni de így elég szenvedős. A drámai szál pedig elég vékony, közelébe sem ér a "nagyokéhoz". Aztán persze lehet, hogy még azért mondom mert nem végeztem vele.
Szívesebben folytatnám a félbehagyott Madoka-t, de már érdekel a vége csak azért nézem.
Más: 3-gatsu a címe, ez marchot jelent mit hónap. 12-gatsu pedig ezek alapján december?
[ Szerkesztve ]
-
bandiras2
senior tag
válasz bandiras2 #41653 üzenetére
Speaking of Gundam
[MOBILE SUIT GUNDAM THE ORIGIN VI Rise of the Red Comet 15-Minute Streaming (ENG Dub)]A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
mark!
őstag
Megalo Box-ot nézi valaki rajtam kívül?
>
-
mark!
őstag
biztos, nekem eddig rohadtul tetszik hónapok óta nem néztem animét, de most ezzel indítottam, és nem bántam meg
kéne még valami, mob psycho 100-on gondolkozok, vagy belevágok a gintamába/hunterxhunterbe
más: melyik csapat tömörít legjobban? eddig csak horriblesubs és erai-raws-t próbáltam, de 720p-s 13 részes batchnak nekem a 7gb kicsit soknak tűnik.
[ Szerkesztve ]
>
-
-=RelakS=-
veterán
A srácot megfenyegették minden randasággal, ezért ki kellett vágnia a zenés részt O_O Valaki nagyon nem érti a Fair Use-t.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
mark!
őstag
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Arcképgyáros
-
Arcképgyáros
-
Mister_X
nagyúr
válasz Dr. 444Hertz #41670 üzenetére
Sokáig tartott
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Arcképgyáros
-
erer1000
őstag
tudtok ajánlani animét?
kimi no na wa
angel beats
5 centimeters per second
hotarubi no mori
Koe no katachiezeket találtam hirtelen, meg is néztem, és hasonlóakat szeretnék.
dráma, romatikus dráma, hasonlókfilm, vagy rövid sorozat, max ilyen 10-20 rész hosszúakra gondoltam
[ Szerkesztve ]
M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH
-
bandiras2
senior tag
válasz erer1000 #41673 üzenetére
[link]
Továbbá:Madoka magica: Első látásra magical girl bullshit, aztán pár résszel később leszakad az arcod. Eszelősen jó, akkor is kötelező, ha rühelled a Sailor moon kategóriát, mert ez nem lesz az.
Bakemonogatari, és a folytatásai szigorúan MEGJELENSÉI sorrendben:
Bakemonogatari
Nisemonogatari
Nekomongatari: Kuro
Monogatari Series: Second Season
Hanamonogatari
Tsukimonogatari
Owarimonogatari (First Season)
Koyomimonogatari
Owarimonogatari (Season 2)
Kizumonogatari mozik.
Ez így elsőre soknak tűnik, de nem az, pláne a nisemonogatari. A storyról dióhéjban annyit, hogy Koyomi Arararagi barátunk átmenetileg meg volt vámpírulva, de ebből már nagyrészt kigyógyult. Viszont azóta vonzza a természetfelettit, és a környékén lévő cukorfalat lányok egymás után betalálják őt a mindenféle supernatural problémáikkal, amiket ő majd jól megold. Van sok látványos harc (LOL) ahol Gomi barátunkat mészárolják, amíg ő kidumálja magát és a lánykát a bajból, kivéve mikor végre kiáll magáért, kihúzza magát, és a szart is kiveri egy 12 éves kislányból. IGEN. A műsor feltétlenül ajánlott, főleg a vizuális megvalósítás miatt, ami szemgúvadást okozhat. Az alkotók felhívták keringőre a cenzorokat, hogy mit lehet még áterőszakolni a 18-as sorompó alatt mielőtt lesújt a banhammer. Az art ART DEKO, a rendezés a francia NEW WAVE. Szenzációs.Code Geass
Nem mondok róla semmit, nagyon komoly stratégiai anime, eszeveszett lezárással.Full metal panic
3 sorozatnyi awesome mecha, romance, adventure, kiadós tömegmészárlással és történetvezetéssel. 3 teljes sorozat kint van, és most adják a negyediket. feltétlen.Redline mozi, angol szinkronnal
Egy eszeveszett nitrometán lázálom LSD-n és speeden.
1 szabály van: A versenyzők nem használhatnak tömegpusztító fegyvereket. Wacky Races A'La Japan.Most megy a Die neue these/The legend of the galactic heroes felújítása, űrháború nagyban, jóféle.
Ha bejön az űrháború, akkor nézz rá a Gundam THUNDERBOLT - December sky -ra, kb 1 óra movie. Ha tetszett, akkor adom a többit.
Terror in resonance
Tolj le belőle 3 részt, nem leszel képes abbahagyni, mindössze 12 rész. zseniális.
[Raildex univerzum]Drifters: véres beles hentelős fantasy, a legnagyobb arcokkal akiket a történelem valaha a hátán hordott
Break blade/Broken blade
Mechás öldöklés egy fura csavarral a történetben. A sorozatot nézzed.[ Szerkesztve ]
A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
bandiras2
senior tag
válasz erer1000 #41673 üzenetére
Haruhi Suzumiya no yuutsu
A Haruhit, szintén megjelenési sorrendben nézd. Exrordinary high school life of Kyon with her brigade leader Haruhi Suzumiya.
2 teljes sorozat, egy lezárómozi, és egy spinoff széria.
A mozi miatt mindenképpen megéri, mert minden idők egyik legjobban megalkotott csodája, a második szériában pedig elkövették az anime történelemének egyik legnagyobb trollkodását.
The melancholy of Haruhi Suzumiya
Megjelenési sorrendben nézzed.A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
Farkassacred
őstag
Sziasztok.
Egy ideje már követem a topikot, gondoltam ideje végre írni is ide nem csak nézni, ha már ennyire bírom ezt a műfajt. Legfőképp a "slice of life" műfajban nézelődtem eddig, de igazándiból mindenféle seinen kategóriával elvagyok. Minden animét nem láttam persze még, de azért elég sokat ismerek, ettől független ajánlásokat én is szívesen várok.
Apropó, csak én érzem azt, hogy ez a tavaszi szezon valami eszméletlen?....[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz erer1000 #41673 üzenetére
Ó.
Mindenféle ajánlások változó műfajokban, személyes toplisták, szintén lebontva műfajokra is, linkek és linkek.
Csak jó cucc.Szívderítő szemezgetést.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
erer1000
őstag
köszi mindenkinek végig nyálazom amiket küldtetek, és mazsolázok
M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH
-
estikornel
tag
válasz erer1000 #41680 üzenetére
Én is tudok ajánlani párat még:
Filmek:
2. világháborús, komoly dráma gyerekek szemszögéből
Nagyon látványos rajzú dráma, szép szerelmi szállal
Családi dráma egy kis fantasy elemmel
Szintén háborús film egy alternatív világban
Időutazós dráma, ha érdekel a témakör akkor még Steins;Gate is ajánlottSorozatok:
Személyes kedvencem a zene témakörben, bár kicsit hosszabb terjedelmű
Szívszorító sorozat a gyerekkori barátságról
Plastic Memories, a címében nagyon jól meg van fogalmazva a lényege
Jazz zene kedvelőinek
Ez afféle "el lett cseszve a világ" jellegű kis sorozat, nagyon nyomasztó hangulatú világban[ Szerkesztve ]
-
Mister_X
nagyúr
válasz Farkassacred #41677 üzenetére
Én azért nem vágtam magam hanyatt, ami érdemes ebben a szezonban:
- Steins;Gate 0
- SAO Alternative Gun Gale Online
- Shokugeki no Souma S3
- 3D Kanojo
- Wotaku ni Koi wa Muzukashii
- Boku no Hero Academia S3
- Tokyo Ghoul:re
- High School DxD Hero
- Tada-kun wa Koi wo Shinai
- Giga Eiyuu Densetsu
- FLCL Alternative
- Full Metal Panic! Invisible Victory
- HinamatsuriÉs folytatások:
- Darling in the Franxx
- Black Clover
- Nanatsu no Taizai.
.
.Ok, ez így leírva mégsem néz ki annyira rosszul. De talán egy vagy két sorozat van, ami eléri, hogy nézzem, mikor élesedik CR-on vagy egyéb helyeken, lásd Wotakoi, többet azért nézek, mert “kötelező” (és jó), mint HeroAca és Shokugeki no Souma, de a fentiek többségét se igazán nézem. És mintha a szórásuk is béna lenne, mert nem érzem azt, hogy minden nap lenne mit nézni. Plusz én slice of life párti vagyok, abból van kőkemény kettő a fenti listában. Bezzeg #régenmindenjobbvolt, volt itt minden napra egy értelmes slice of life (talán 2017 fall season).
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Mister_X #41682 üzenetére
Csináld azt, amit én; az elmúlt fél évben láttam kb. 3 sorozatot. Csömör és egyre kevesebb az olyan, ami leköt.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Farkassacred #41677 üzenetére
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Mister_X
nagyúr
válasz Synthwave #41683 üzenetére
Ennyire azért nem vagyok a magam ellensége. Most is nézek 7 vagy 8 futó sorozatot, csak hiányzik az igazi ebből a szezonból. Persze ott a Wotakoi, ami igyekszik kielégíteni az igényeimet, de ez csak egy. Tavaly szezononkémt legalább három baeomi jó slice of life volt...
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Arcképgyáros
-
Totheground
addikt
Tul sok szabadidotok van.
Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/
-
errorcode06
őstag
válasz Totheground #41690 üzenetére
Nekem ez a munka rovására megy
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
Mister_X
nagyúr
válasz Totheground #41686 üzenetére
“de a fentiek többségét se igazán nézem” - attól, hogy kicsemegéztem az értelmeseket, még nem jelenti, hogy nézem is. Egyébként 9 (inkább 8), de hol van ez az érték 2017 spring és summerhez képest.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Farkassacred
őstag
válasz Mister_X #41682 üzenetére
Nem rossz szezonos lista, kicsit hasonlít is az enyémhez.
Én ezeket követem:
-3D Kanojo: Real Girl (nem tűnt annak a tipikus shoujo-nak, ezért kezdtem bele)
-Golden Kamuy (a szezon legjobbja lesz talán a műfajában)
-Hinamatsuri (a műfajában első ez is)
-Wotaku ni Koi wa Muzukashii (detto)
-Steins;Gate 0 (jó kis retro)
-Sword Art Online Alternative: Gun Gale Online (retro ez is)
-Tada-kun wa Koi o Shinai (műfajában a második lesz talán)
Köszi a válaszokat, a listát meg külön köszi [oWn]f4te, átnézem őket mindenképpen. -
Farkassacred
őstag
Mondjuk a 2017-es év se volt rossz ha ezt a műfajt vesszük. Sok meglepetés volt.
A két legnagyobb gyöngyszem a Tsuki ga Kirei és a Made in Abyss a tavasziból, na jó harmadikként befuthat a Gamers! is bőven.[ Szerkesztve ]
-
F34R
nagyúr
válasz Totheground #41693 üzenetére
jol van de te mindig valami idol sorozatot nezel csak
-
Mister_X
nagyúr
válasz Farkassacred #41695 üzenetére
“Ha ezt a műfajt”
Most akkor melyiket, mert Tsuki ga Kirei és Made in Abyss között annyi a közös, hogy Made in többségében Japan.
Részletesen a szezonok (vastagon kiemelve a szezon legjobbjai, személyes preferencia alapján):
2017 winter - Kuzu no Honkai, Masanume-kun no Revenge, Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: Sukeroku Futatabi-hen, Fuuka
2017 spring - Tsuki ga Kirei, Eromanga-sensei, Saekano S2, Sakura Quest, Oushitsu Kyoushi Heine, Fukumenkei Noise, Hinako Note
2017 summer - Tsurezure Children, Gamers!, Aho Girl, Kakegurui, Classrom of the Elite (kivételesen jobb az angol cím a japánnál), Hajimete no Gal, Ballroom e Youkoso, Koi to Uso, New Game!!, Keppeki Danshi! Aoyama-kun, Nana Maru San Batsu, Konbini Kareshi
2017 fall - Imouto Sae Ireba Ii, Just Because!, Net-juu no Susume, Blend S, 3-Gatsu no Lion S2, Animegataris, LL!Sunshine S2
2018 winter - Uchuu Yori mo Tooi Basho, Karakai Jouzu no Takagi-san, Koi wa Ameagari no You ni, YuruCamp, Dagashi Kashi S2, Slow Start, Gakuen Babysitters
-
Na a fentiekhez képest (pláne spring és summer) darabokban a szívem, hogy ebben a szezonban van úgy kettő színtiszta slice of life.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Arcképgyáros
Granburu (Grand Blue)
Yessss!!!
Azon töprengtem hosszú hónapokon keresztül, hogy miért nincs belőle anime.
Hát lesz.
Kedvenc mangasorozatomXperia 1 III / Xperia XZ Premium / iFi xDSD Gryphon / TAGO STUDIO T3-01 / Acoustune HS1750CU /Acoustune RS One / WF-1000XM4 / XP-PEN Innovator 16
-
Farkassacred
őstag
válasz Mister_X #41697 üzenetére
Este egy pár sör után már írhat butaságot az ember, sorry. A Made in Abyss az tényleg kakukk volt, a Gamers meg nyári ugyebár és nem tavaszi. A masamume-kun no revenge és a kuzu no honkai nekem annyira nem jöttek be. Végig néztem őket, de valami hiányzott belőlük, a masamune meg még bugyuta is lett a végére sajnos, pedig jól indult. Én már annak örülök ha van egy két nézhető anime egy adott szezonban...
-
Farkassacred
őstag
válasz Farkassacred #41699 üzenetére
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu animét nem ismerem, megér egy próbát szerinted? Egyetlen egy josei művet láttam eddig összesen, szerintem ki is lehet találni melyik lehet az...de viszont az tényleg jó volt nagyon
A fuuka történetétől meg kiráz a hideg, a mangát se folytattam azután a baleset után, de a történet vezetés se tetszett igazán. Eromangát és a Sakura Quest-et elkezdtem anno mikor futottak, de végül nem fejeztem be őket, talán valamikor előveszem őket újra. Fukumenkei Noise címe rémlik nekem nagyon, szerintem belekezdtem de nem folytattam, előveszem majd újra ha azt mondod megér egy próbát.A nyári szezonból a Tsurezure Children volt még egy nagy meglepetés számomra, szerettem követni hétről hétre a részeit. Az Aho Girl-be is belekezdtem, de nem éreztem azt hogy akkor ezt most folytatnom kéne. Kakegurui egy igazán zavaró egy anime volt egy két rész alapján, őt se tudtam folytatni... Classrom of the Elite, na ez is egy hatalmas meglepi volt, hétről hétre vártam őt is, a végért igazán kár. A Hajimete no Gal-t szerintem egy rész után dobtam, de talán valamikor majd újra ránézek. A Ballroom e Youkoso animével olyan 20 részig jutottam, valamiért nem vettem elő újra, de tervben van a folytatása. A Koi to Uso-ban rendesen csalódtam, nem is kicsit, pedig az alapötlet az nagyon is jó volt. Nana Maru San Batsu, elkezdtem de nem vonzott túlságosan. A Konbini Kareshi-nak volt talán a legjobb története így a drámák között, de sajnos borzalmas volt a vége, de persze a történetvezetés is gyenge volt.
Ősz. Imouto Sae Ireba Ii, elkezdtem, de nem igazán ragadott magával... Net-juu no Susume, na ő az év kincse, basszús tudnak azért ezek a japánok ha akarnak... imádtam minden percét. Inuyashiki, hát nem volt az igazi, pedig ez is egy nagyon jó történettel bírt. A Just Because!-nak volt a legjobb atmoszférája szerintem mind közül itt fölöttem, nagy kedvenc volt a végéig, ott mintha kapkodást éreztem volna, de azt leszámítva akkor is egy felüdülés volt ez a sorozat, respect.
2018-ban a téli szezonban az Uchuu Yori mo Tooi Basho és a YuruCamp tűnnek az igazi slice of life animéknek, de még nem jutottam a végére egyiknek se. Még azért persze a Koi wa Ameagari no You ni is a slice of life műfajba sorolnám, bőven, nagyon nagy kedvenc volt ő is, és végre egy jó befejezés... milyen jó volt. Karakai Jouzu no Takagi-san, ez meg szimplán egy mestermű, nincs mit tovább ragozni.
A slice of life műfajban egyébként ott a romantic és sport is sokszor, meg manapság már a moe is. Tiszta slice of life anime az utóbbi években talán a Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...