Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apatyas

    Korrektor

    válasz TESCO-Zsömle #46217 üzenetére

    Megerősítem. Ha más játékát nézem, lehet hogy nem megy sokáig. Ha én rángatom ugyanazt, akkor birom végnélkül.

    pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)

  • Komplikato

    veterán

    válasz TESCO-Zsömle #46217 üzenetére

    A Samsung erre kifejlesztett egy Entrim 4D nevű fejhallgatót, ami a normális audió leadása mellett elhitette a belső füllel, hogy a virtuális mozgás valódi. Ezt demózták 2-3 rendezvényen, a szaksajtó beájúlt tőle mennyire jó ... aztán lassan 2.5 éve kuss van róla.

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

  • #82819712

    törölt tag

    válasz TESCO-Zsömle #46217 üzenetére

    Utána az OFF.
    Nem teljesen ugyanarról beszélünk de ezúttal kifejtem.
    Akit érdekel Kognitív disszonancia csak az maradjon.
    Kezdjünk egy alapozó videóval hogy mindenki képbe kerüljön.
    Az uncanny valley (hátborzongató völgy) jelenség
    A kognitív disszonancia : Az új információ ellentétes a korábbi ismeretekkel (tapasztalatokkal) ami feszültséget okoz benned !
    "Veszély felismerhető fenyegetés nélkül"
    Nem tudom nézi e közületek valaki zsírosdeszkát nemrégiben az isten értelmezéseiben ismételgette azt hogy: "EZ MIND UGYANAZ"
    Nos én is ezt fogom, ez mind ugyanaz, a valóságban felfedezett apró hibák amik émelygéshez fognak vezetni. Ki akarja lökni az agyad hogy EZ NEM A VALÓSÁG.
    A Matrix filmben a piros hölgy, csak ott matrix hibának nevezték.
    Az uncanny valley az arc felismerésnél, a VR-nél hogy a füledben a folyadék nem küldi azt a jelet hogy mész miközben látod hogy jársz.
    és még számtalan van ilyen, abban igazad van hogy a VR-nél a hallójárat küldi a legerősebb jelet. DE van más is az pl hogy az orrodat nem látod a VRben márpedig ha nem is figyelünk rá oda de ha becsukjuk az egyik szemünk és lenézünk a perifériás látásunk mindenképpen látja az orrod, pl az orr behelyezése is csökkenti a diszkomfort érzetet, de itt ez nem áll meg, mert ha futsz bedőlsz, ha sivatagban vagy égeti az arcod, ha fúj a szél nem mozog a hajad.
    Más más intenzitással de mind visszajelez neked, Ez mind ugyanaz.
    A kisebb intenzitás esetén pl nem ülsz be egy filmre.
    Amit Te mondasz hogy a fül akkor is visszajelez ha a kedvenc Magyar repülősünk felvisz a Red Bull kupán egy körre akkor is rosszul vagy pedig az aztán a valóság ! Valóság csak nem a megszokott valóság.
    Ugye a Fül az csak egy input eszköz nem az indít be reakciókat , most ahhoz már valami neurológiai fórum kellene hogy milyen idegpályákon hova fut ez a jel be. Amiről én beszéltem az végig ON volt, a kognitív disszonancia és a hátborzongató völgy közötti különbségekről beszéltem.
    És ez bármilyen fura de kapcsolódik a Ray Tracinghez !
    Ugye ez azért alakult ki hogy valósághűbb képet kapjunk.
    Akkor adódik a legelső kérdés miért pont a a Minecrafttal demózzák ami egy voxel alakú eleve elnagyolt grafikai megvalósítás ? Azért mert a RT-vel javult valóság érzeteddel sem nyúlhat bele a völgybe, a minecraft még előtte megáll mondjuk a Hellblade 2 Senuája pedig már kint van a völgyből.
    A látott DXR demó azért kelt visszatetszést mert mind a robot benne van a völgyben mind a túlkrómozott felületek miatt megkapod a jelet ez nem a valóság !

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák