Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TTomax

    nagyúr

    válasz Attix82 #10718 üzenetére

    Hányszor cáfoljuk meg ezt....komolyan de hányszor... :((( Ez nem azért van mert olyan szuper a mantle,hanem azért mely ilyen vacak dx11ben a driver radeonhoz...ugyanebben a sarokban egy GTX980al 100fps körül van akkor?

    [ Szerkesztve ]

    ★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Attix82 #10718 üzenetére

    Hogy sikerült multiplayerben 60 játékossal ugyanazt a tesztkörnyezetet szimulálni mindkét alkalommal ? - Vagy milyen összehasonlítás is ez ?
    Egyébként ahogy előttem is írták az egész Mantle mizéria óta ahol van Mantle ott szarnak a DX11-es módra...

    (#10719) 7time : "Az R7-260X eleve nem jó a BF4 -hez"
    Az R7 260X köszöni szépen, de 1366x768-ban 40-60 FPS-sel játszható DX11 alatt Ultra presettel és az FPS dropok többségénél sem a GPU hibás, hanem még single player alatt is CPU limit van néhány helyen ( :C )...
    Ezzel szemben Mantle alatt ahol ugye nincs "driver limit" nemhogy javulna a helyzet, de ugyanolyan esetenkénti akadozásokkal/mikrolagokkal.

    (#10721) Attix82 "Valóban a DX11 NVnek jobban fekszik. Ezért is lesz jó a DX12 ahol már az AMD VGAknak se lesz problémái."

    Nem fekszik jobban, csak elvan hanyagolva ott ahol a Mantle render is elérhető.
    Jövendő mondásokat helyett nézzük meg, a StarSwarm DX12-es tesztet: [link]
    nagyon szépen szerepel a 980 még DX11 alatt is.
    Meglátszik amit feljebb is írtam, hogy az AMD DX11-es módja mennyire szarul volt megírva ha egy 260X úgy teljesít mint egy 290X persze így lehetett dobálózni az "Up to 300% performance boost" szlogenekkel...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák