Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -FreaK-

    veterán

    válasz MPowerPH #30131 üzenetére

    Erre azért mutassatok már légyszi valami bizonyítékot.. sokan skandálják ezt de most már azért illene méréssel is alátámasztani. Az meg nem lesz egyszerű, mert azt szokták mondani, hogy ez főleg 64fős multiban probléma amit meg nehéz mérni, mivel folyton változó a környezet. De talán egy sima single map is megfelelne, kellene csinálni frametime grafikont és összehasonlítani. Addig ez így a levegőbe beszélés véleményem szerint.

    Én váltottam 4/8-ról (6700k) 8/16(3800x)-ra aztán 6/12-re (5600x) és nem tudom alátámasztani ezt.. az első kettő között még talán érezhető volt, a két Ryzen között már nem nagyon, pedig én aztán elég érzékeny vagyok az akadásokra.
    Hozzáteszem csak BF1 és BFV-ről tudok nyilatkozni, viszont érzésre nem adunk, szóval lássuk a méréseket..

    A valóság ezzel szemben szerintem az, hogy a BF játékok bármilyen konfigon tudnak stuttert produkálni megfelelő körülmények között. Abu régebben leírta hogy miért, az engine hibája leginkább, ha jól emlékszem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák