- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Milyen asztali médialejátszót?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- RAM topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
PROHARDVER!
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz NdrewSunix #36874 üzenetére
VRAM-ra gondoltam - ha az nincs húzva, akkor egy kényelmes megoldási lehetőség kiesett
Tehát azt kijelenthetjük, ha minden más hardver stabil, akkor mindegy mekkora felbontáson megy a benchmark, ha 100%-on teker a GPU, hiba esetén crash lesz.?
Nem. A 100% GPU használat csak annyit jelent, hogy minden ciklusban csinál valamit a chip. Lehet, hogy az adott OC esetén csak akkor van fagyás, ha a 32 ROP-ból az egyiken egymás után 4 ciklusban van vmi művelet, ami csak egy játékban jön elő, WQHD feletti felbontásban, 10 percenként. Vagy bármi ilyen extrém.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...