Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz emiki6 #52533 üzenetére
Ja, a DX12 "támogatja", azaz futni fog, csak éppen szoftveres emulálással (értsd: lassan), és ezt az apróságot a userek 99%-a figyelmen kívül hagyja (marketing rulez). Ahogy DX11(.1)-es játékok is futottak DX10(11)-es kártyákon. Fordítva kellene működnie. DX12 hardveres követelménye még nem tiszta, GTX 9x0 kártyákról is csak feltételezik, hogy bizonyos elemek/funkciók azért kerültek bele (új nV karik megjelenésénél lehetett olvasni róla). Csodálkoznék, ha az AMD-nél már előre beépítették volna a hardveres támogatást. Ezt persze senki nem fogja reklámozni, a legtöbben sajnos úgyis csak ennyit vesznek (főleg a mo-i angoltudással): "DX12", "support", és azt hiszik, máris minden OK.
joysefke: 14.4 nálam elcseszi a videolejátszást hardveres módban (lépegetős hiba). Játékokban jó volt. WHQL gyakrabban rossz, mint a béták.
EnterR: 14.9.1b-ról frissítve elepítési hibák tömege, tisztán OK.
sepsi0: Catalyst verziót írtam. Régi driverekkel kevésbé van hiba, bár rémlik, hogy amikor a játé megjelent, akkor artifactelt rendesen, nálam a sisakokból nőtte ki l gerendák a végtelenbe. 14.8-tól nincs lag (legföljebb rossz tuninggal), viszont random kidobál. Nálam 2 szinttel lejjebbről lehetett csak folytatni, az összes mentést elfelejtette azóta, hogy aznap nekiálltam. Normális mentés meg "természetesen" nincs benne, mint minden konzolos szarban.
RetepNyaraB: Sajnálom, ha kötözködésnek véled a tapasztalataim leírását, illetve vsz. a saját rossz tuningbeállításaidat (benchmak stabil, csak éppen hibajavít a proci, stb), vagy ha éppen nV AO-t teszel rá AMD helyett (ha jól rémlik anno, nálam ez lassította be), esetleg hálózati leterheltségből indulsz ki. Nem tudok mobilnettel videót feltenni, de van. Witcher 2 Enhanced min. 25FPS megvolt, Metro redux 2033: 30-40FPS, Last Light 45-60FPS. Szóval zökkenőmentesen lehet tolni mindegyiket. (Ja, W2 már GTX560-on is min. butítással futott.) Esetleg háttérben fut valami, aminek nem kéne.
Metro- 2033-nál egyébként észrevejhető (lebutított beállításokkal is), hogy gyalogszörnytámadásoknál azok nem folyamatosan jönnek, hanem mindig előreteleportálnak kb. 10-20cm-t (valós világ alapján), hogy nehezebb legyen eltalálni őket. Először én is lagnak hittem a harcok hevében, de akkor jött a grafikabutítás, és maradt minden ugyanúgy. Így szar a játék, ahogy van, ez nem beállítás kérdése. Reméltem, hogy Reduxban ezt javítják, de nem történt meg.
Nem megyek bele újabb vitagerjesztésbe, a fentiek a tapasztalataim, keress hibát a fentiek alapján.The Nuke: AMD Acc. Video Tc-t NE telepítsd, vagy teszteld, melyik driverben jó. Ideiben nem sokat fogsz találni.
Gstyler & EnterR& Steve198310: VRAM-tuning nélkül nem is lesz sok eredménye a GPU-tuningnak, néztük már. Mindemellett szignifikáns javuláshoz ajánlott azért legalább 10% túlhajtás, ezzel át lehet lépni minFPS v. VSync határt, másra meg úgysem jó a túlhajtás.
ricsi8800gt: Video cod. hibéát leszámítva jó, stabil meghajtó volt.
lehella: Ez a multimonitor "suoport" roppant gázos AMD-nél (lásd Cat. topic).
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest