Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz boroskarcsi #69246 üzenetére

    Eddig a legtöbbször új regisztráció segített.
    De előtte még lehet sok dolgot csinálni
    Ilyenkor meg kell próbálni a mobil app-ot, vagy ha az vacakol akkor a böngészőt.
    Másik eladónál vásárolni valamit.
    Várni ezzel a vásárlással 6-8 órát.
    A kupont nem használni.
    Ha használtad a mobil app-ot akkor tötlni a gyorsítótárát, eltávolítani és a legújabb verzió telepítés.
    Böngésző esetén azt is frissíteni a legújabbra, a sütik és böngésző gyorsítótár törlése, új IP cím a Netes eszköz újraindításával.
    Ellenőrizd hogy minden adatod ki van töltve az AliExpress fiókban, e-mail cím, telefonszám meg legyen erősítve.
    Ne használj VPN-t, proxyt, kapcsold ki az oldalfordítást, a reklámblokkolót ideiglenesen
    Célszerű ha a bankkártyát előtte hozzárendeled (lesz egy 1 USD-s fizetés, de azt rövid időn belül visszaadják.
    Nem tudni hogy az Eva mennyire lesz intelligens, de a Chat felületen ezt beírva Error Code: SC_1 elindítani egy segítségkérést.
    Ha a fentiek nem válnak be akkor az első mondat a megoldás

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák