- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hunter2
addikt
a csomagomat megfogták a vámon, most egy számlát kellene csatolnom a vámoláshoz. Ezt valahogy ki lehet nyerni az aliexpress rendszeréből?
-
Topikgazda
A Magyar Posta átírta a nyomkövetési információ magyarázó szövegét, nem kell meg ijedni, ha az új megfogalmazásokat látjátok, amikor olyan küldeményről van szó ami vámeljárás alá esik.
Ebből
Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedure
ez lett
Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés / Under postal customs procedureEbből
Vámkezelési indítvány NAV részére elküldve
ez lett
Hatósági eljárás kezdeményezéseAmi előtte és utána van az nem változott.
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
és
Küldés a kézbesítő postára / Postal forwarding resumed -
s.ztasak
újonc
Sziasztok. Egy 1 dolláros csomagra várok, aminél már 1 hónapja azt látom, hogy beérkezett Magyarországra, de ott mintha megállt volna a történet.
Azt gondolom az lenne a legkönnyebb, ha valahogy utána érdeklődnék itthon, hogy mi lehet a baj. Ha ez nem jön össze felveszem az alival a kapcsolatot.
Kit tudok ilyenkor keresni?
A posta nyomövetésében nincs benne az adott tracking number.
Más appokkal is ugyanezt az információt kapom.[ Szerkesztve ]
-
Chris Kiki
senior tag
válasz s.ztasak #20456 üzenetére
Néhány napja írtam ide hasonló esetről. A tracking szerint 2 hete az országban volt a csomag, értesítőt mégsem kaptam róla. Bementem a postára, és elkértem a csomagot.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
Topikgazda
válasz s.ztasak #20456 üzenetére
Kamu is lehet erre nem alapozhatsz semmit
Ha nem nemzetközi postai nyomkövetős, akkor mivel azokat nem kell a postának könyvelni itt nem írják be a megérkezést.
Ez a szállító akihez tartozik a számod kamu adatokat szokott meg adni, pl. az járat amit ír LH8415-1342 nem 5 napi repked és előfordulhat, hogy nem is Budapesten szállt le. -
s.ztasak
újonc
Chris Kiki és V/!
Köszönöm szépen a segítséget!
Futok egy kört a postán, hátha...Ha mégsem akkor jelzek a feladónak!
ÜdvS.ztasak
-
Soockit
aktív tag
Ha nyitottam egy dispute-ot, és egy hét alatt sikeült megállapodnink, hogy visszaküldi a pénzt paypal-on akkor a vitát az utalás előtt zárhatom, vagy csak azután zárjam ha meg is jött a pénz. Ő azt kéri, hogy előtte zárjam.
-
Topikgazda
válasz Soockit #20460 üzenetére
Mivel ha küldi a pénzt pár mp hogy megjelenjen az egyenlegen nem szabad zárni. De akkor sem zárd, hanem Cancel ha még él az a lehetőség.
Írd vissza, ha látod az egyenlgen, abban a pillanatban vége a disputenak és melékeztesd, hogy úgy küldje, hogy a küldési jutalékot ne te fizesd, amennyi a küldés költsége azt adja hozzá, hogy neked a nettó összeged annyi legyen, mint ami visszajár. -
Turbobacsi
senior tag
-
fornettisuti
veterán
válasz Soockit #20464 üzenetére
Ma akartam rendelni appból, erre kéri a kártya adatokat. Accountbol is eltűnt a hozzáadott kártya.
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Topikgazda
válasz fornettisuti #20466 üzenetére
Az nem gond, ha az Alipayről tűnne el az lenne probléma. Írd be újból.
Egyébként egy idő után szokta kérni a rendszer még az Alipay-n megadott kártya adatok beírását is, amikor ez elsőre megjelent én azóta Cancel-t nyomom és kifizeti. Mivel már egyszer az Alipay-re regisztráltam, hogy ne kelljen állandóan beírni. Nehogy már az app mondja meg mit csináljak.
De azt is vedd figyelembe, hogy változott az aoo, a jobb felső részen nem véletlen az alábbi szöveg, link: USE OLD VERSION. Ezért is "tűnhetett el" az egyébként szerintem hiba kártya adat megmaradás. Mert tárolja az Alipay ha ott megadtam, de az app az ne tárolja, majd megadom ha fizetni akarok. Egyáltalán nem tartom biztonságosnak ezt sem és az Android-t sem.[ Szerkesztve ]
-
KutyiHU
tag
Halihó,
Van egy rendelésem amihez nem kaptam és nem is járt normális nyomkövetés csak LP-s.Nem is kínából jön a cucc hanem a törököktől??? Létesült ott valami warehouse?
[Turkey,Istanbul]Item departed from origin
2017-09-08 16:29:23
[Turkey,Istanbul]Item is at agent warehouse
2017-09-06 12:56:47
[TURKEY,Turkey]Item is Ready for Ship
2017-09-05 18:01:52
Hand over to airline
2017-09-05 11:50:19 [GMT+8]
LP***********187
2017-09-05 06:50:19 [GMT+8]
Order information received by carrier
2017-09-05 06:50:15
Outbound in sorting center
2017-09-05 06:50:00 [GMT+8]
Inbound in sorting center
2017-09-05 01:58:08 [GMT+8]
Accepted by carrier
2017-09-05 01:58:07 [GMT+8]
Waiting for pickup
2017-09-02 13:48:46 [GMT+8]
Shipment confirmation
2017-09-01 14:48:31
-
Topikgazda
válasz KutyiHU #20469 üzenetére
Török posta csomagos repülő hozza el Kínából, van ilyen, bár az LP... bejegyzések sosem igaziak az ide való megérkezés tekintetében.
De megkérlek legközelebb csak az azonosítót add meg és a kérdést, mi is meg tudjuk nézni.
Mert ekkora sorközökkel a teljes sztori nagyon hülyén néz ki az oldalon.[ Szerkesztve ]
-
P.mini
aktív tag
Sziasztok! Gyors kérdés: véletlenül rossz LED szalagot rendeltem. Ha rámegyek a Cancel order-re, akkor már kapom is vissza a pénzem, vagy kell mást is csinálni? Köszi
Szerk: rámentem, hogy nincs szükségem rá. Pénzt mikorra várhatom vissza?
[ Szerkesztve ]
-
Kisbatyu75
tag
Köszönöm a válaszod! Elindítottam a disput-ot, most azt kéri, hogy. "we are willing to resend a new one to you
could you pls close the dispute at first". Az itt olvasottak miatt nem hinném, hogy valóban újra is küldik. Akkor csak várnom kell, és az Aliexpress majd dönt, hogy mi legyen?mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #20474 üzenetére
Válaszolj vissza hogy neked a pénz kell. Ilyenkor van lehetősége önként visszaadni a pénzt s akkor nem lesz a dispute neki sem feljegyezve.
A várakozás nem elegendő, csak akkor dönthet az AliExpress, ha nem tudtok megegyezni és az eladó ajánlatát nem fogadod el. Ezt jelezni kell.
Az Összefoglalóban ott a dispute téma, benne hogy mit kell tenni: AliExpress probléma kezelés, dispute indítás -
Kisbatyu75
tag
Amúgy ha egy rendelésben 3 termék is volt, akkor azokra külön kell disput?
Most ott tartok, hogy volt egy proposal a részéről, hogy újraküldi a termékeket, de előtte zárjam a disputot. Erre én Reject-et választottam, hiszem a pénzt szeretném visszalátni.mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #20476 üzenetére
Ha mindegyiknél ott a dispute gomb akkor igen, mert csak azt fogod lerendezni amelyiknél indult.
-
Punike
tag
Info:
OTP-s virtuális kártyával fizetek az Ali-n. Erre a számlára itthon sem befizetni sem utalni nem tudok. (tény)
Rendeltem egy órát... nem működött minden funkciója, ezért (miután az eladó nem reagált a megkeresésemre) indítottam egy "Dispute"-ot, melyben visszakértem az óra árának egy részét. Feltöltöttem videot is, bizonyítván a hibás működést. Ma a következő értesítést kaptam az OTP-től (SMS) : [kép]
Ma ránéztem a "dispute" helyzetre. Lezárva és - mivel az eladó nekik sem reagált - visszautalták a kért összeget. Nem jött üzenet, nem jött semmi értesítés, csak a pénz (ami a lényeg)...többször olvastam, hogy:
- a pénzvisszafizetésről nem jön értesítés
- PayPal-ra kérjem visza a pénzt
- több nap, míg megjelenik a számlán a visszautalt összegVirtuális kártyánál egyik sincs.
Csak információnak szántam. (nincs kérdés)
-
Topikgazda
válasz Punike #20478 üzenetére
a pénzvisszafizetésről nem jön értesítés ez akkor megerősítve: Nem jött üzenet, nem jött semmi értesítés, csak a pénz (ami a lényeg)
OTP esetén
Ha van sms értesítő előfizetésed és előfizettél minden számla mozgásra akkor természetesen kapsz értesítőt, de az is lehet, hogy a mostanában történt OTP technikai fejlesztés tette lehetővé.Senki sem írta hogy az Aliexpress esetén PayPal-ra kérd a pénzt, mivel itt nincs.
Viszont ha az eladónak van PayPal fiókja, akkor fel szokta ajánlani, hogy az AliExpress dispute rendszeren kívül intézve arra küldi a pénzt. Erre szoktuk írni, hogy nyugodtan add meg az azonosítót. Ez nem az amit te írsz.A több nap is igaz, az Aliexpress is 10-15 napot ír, az hogy te hamarabb megkaptad az egy jó dolog, de nem ez a jellemző.
The refund caused by order cancellation, refund agreement or Mediation will be process instantly from AliExpress account. However, it may take 7-10 business days for it to display on your credit card statement.A következtetésed meg hibás: Virtuális kártyánál egyik sincs. Ezt többen tudják cáfolni, köztük én is, nekem is virtuális kártyám van.
Egy apró kérdés a képen 5 € van írva, tényleg €-ban fizettél?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Tudtok ajánlani valami használható usb-s forrasztó pákát?
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Punike
tag
Félreértetted.
A dipute lezárásáról nem jött értesítés.A pénz érkezéséről jött, hiszen azt vettem észre_!
Forint számláról fizettem, 6USD-t kértem vissza - 5EUR-t kaptam
Lehet, hogy a következtetésem hibás, de a tény az ettől még tény marad. Leirtam.
A topic témája "Aliepress tapasztalatok" ... hát én írom, amit tapasztalok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Punike #20481 üzenetére
A dispute lézárásról nem szokott menni értesítés, a pénz megjelenés az.
Azért nem kerek a dolog, mert ha kártyával fizetsz és $-ban, akkor a refund is $-ban érkezik vissza a bankba és azt váltják forintra. Itt az € nem egészen jó. de előfordul, hogy csak az sms-ben van így, a tényleges számla könyvelés más lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Punike
tag
Ezért is néztem meg azonnal az Ali-n a Dispute állását... (hogy lezárult-e -értesítésem nélkül- és az jött-e meg?)
(eddigi olvasasaim alapján -lehet elsiklottam valami felett- meg szokták kérdezni, hogy elfogadom-e a döntést... mondjuk most a kérésemnek megfelelően döntöttek, felesleges lett volna megkérdezni)
[kép]Lehet elhamarkodottan általánosítottam. Nem akartam és akarok senkit félrevezetni!
Igen, lehet csupán szerencsém volt -maradjon így-, de ez is egy eset. (csak pozitív - hiszen még kezelési költséget sem vontak)
[ Szerkesztve ]
-
Kisnyikhaj
csendes tag
Hello!
Ez úgy mit takar szerintettek? Mikorra kaphatom meg a plüst pingvint(30cm-es)? Augusztus 22-én rendeltem, 7.1 euró volt.
2017.09.09 05:32 (GMT-7): Légi szállítás
2017.09.08 18:03 (GMT-7): Export vámkezelés befejeződött[ Szerkesztve ]
-
vtomi2
őstag
válasz Kisnyikhaj #20484 üzenetére
Sziasztok!
Mi a teendő ha underivable-re változott a rendelésem? Országba megérkezett, de a postára már nem (2x voltam múlt héten, és odaadott mindent, még ami aznap jött is). Írtam az eladónak, de nem nagyon akaródzik eki válaszolni, várok még 1 hetet vele, és nyissak utánna disputot, vagy ha nem kapom meg, akkor automatikus a visszatérítés?
-
sambenez
addikt
válasz Kisnyikhaj #20484 üzenetére
Ha szerencséd van, a héten.
-
Topikgazda
válasz Kisnyikhaj #20484 üzenetére
Mondjuk ide importálunk, ez az országokból kimenő csomagok szövege.
Ha ilyet látsz: Import (Megérkezett a célországba) akkor van itt.[ Szerkesztve ]
-
justice84
aktív tag
Sziasztok.
Az Singapore Post (AliExpress Standard Shipping RB....SG számot kapott) az aláírós lesz vagy majd csak bedobják?
-Shipment with local shipping company
2017-09-11 02:26:00 [GMT+8]
-Arrived at destination country
2017-09-08 18:45:00 [GMT+8][ Szerkesztve ]
-
Nazarov77
csendes tag
Vannak ezek a hosszú TN számos csomagok, szerinted ez is kamu lehet? Vagy lassan tényleg 3 hete áll nálunk.
http://www.17track.net/hu/track?nums=A00002170809012RMert eszerint aug. 25 óta át lett adva a magyar postának azt azóta semmi. Nem tudom mi történt a kínai csomagokkal az utóbbi 1-2 hónapban a postán, hogy egy se jön meg aliról.
Az angol bookdepositoryról meg gond nélkül ideérnek a könyvek szokásos idő alatt, azért gondolom, hogy lehet nem erőltetik meg magukat a kínai konténerek kibontásával. Vagy csak benéztem egy balszerencse hullámot. -
Topikgazda
válasz Nazarov77 #20492 üzenetére
A Flyt bejegyzéseket nem a mi postásaink írják, ez nem érkezett meg ide.
Eddig még talán jó: 2017-08-19 03:26 Shanghai, Shipped
De ez nem írja, hogy onnan a Pudong reptérről szállítják és az lesz vagy 25-30 nap, jött már 50 körüli napra is több küldeményem onnan. Bár néha 3 hét. -
kippedli
tag
Sziasztok. Ma (40.nap) megjött a vámolt csomagom ami 110usd volt ( 28318ft). Az általam várt költség kb 7800ft plusz 2500posta díj ehhez képest a vám 12500ft lett és erre jött még rá a postai díj. Ez ,hogy jött ki nekik? Lehet valamit tenni?
-
Topikgazda
A vámeljárás során ha rosszul számolnának, nem a ténylegesen kártyával kifizetett összeg alapján állapítják meg az Áfa összegét, akkor igazolások becsatolása mellett lehet kérni a határozat felülvizsgálatát.
DE: A vámérték az a vételár és szállítási költség együtt. A kifizetett összeg az, ami konkrétan le lett vonva a bankkártyáról.
Az igazolások:
A vásárlás View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a 2 képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek,A határozat képen piros színnel jelölve és írva a lényeg.
-
KutyiHU
tag
Halihó,
Hát mi ez kérem?15 dolláros rendelésemet dhl e-commerce csomagként küldi nekem a kicsikiskínai?
DHL Globalmail Packet Plus Standard a teles megnevezése.
Valakinek tapasztalat gyorsaságot illetően? -
fornettisuti
veterán
válasz KutyiHU #20498 üzenetére
Nekem meg azt próbálja hazudozni hogy $30 értékhatár alatt nem ad a postájuk nyomkövetőt
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Topikgazda
válasz fornettisuti #20499 üzenetére
A posta ugyanúgy működik náluk is, az ajánlott úgy 1,5 $-nak megfelelő jüan és nincs küldemény értékhez kötve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest