- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
PROHARDVER!
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Met
nagyúr
válasz repvez #23266 üzenetére
Ezt minek vektorizálni?
Ez alapján simán meg lehet rajzolni a 3D-s modellt, ha meg két részben van a kép azt ps-el össze lehet hozni.
Igazából a képen nem kell semmit korrigálni, úgy is kijön a hiba amikor modellezed és egyszerűbb ott javítani.Ne akard ennyire részletesre a modellt mert egyrészt sokat fogsz vele szívni, másrészt iszonyat mennyiségű polygonod lesz amitől be fog lassulni a program. Főleg ha rádobsz a modellre egy smooth-ot.
Panelek, szegecsek mehetnek textúrából, a domború hatást meg el lehet érni bump mappal amire szintén alkalmas ez a kép.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen