- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Haladó fotósok digitális fényképei
- Projektor topic
- Nem indul a gép
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
PROHARDVER!
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Met
nagyúr
válasz repvez #23266 üzenetére
Ezt minek vektorizálni?
Ez alapján simán meg lehet rajzolni a 3D-s modellt, ha meg két részben van a kép azt ps-el össze lehet hozni.
Igazából a képen nem kell semmit korrigálni, úgy is kijön a hiba amikor modellezed és egyszerűbb ott javítani.Ne akard ennyire részletesre a modellt mert egyrészt sokat fogsz vele szívni, másrészt iszonyat mennyiségű polygonod lesz amitől be fog lassulni a program. Főleg ha rádobsz a modellre egy smooth-ot.
Panelek, szegecsek mehetnek textúrából, a domború hatást meg el lehet érni bump mappal amire szintén alkalmas ez a kép.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10/11 Home/Pro , Office OEM/Retail kulcsok
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - "Tökéletes védelem most kedvező áron..."