- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyomtató topik
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- ASUS notebook topic
- Házimozi haladó szinten
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Új belépő a Honornál
ma Az X6b ránézésre ugyanaz, mint a tavalyi X6a, de több ponton is erősít az elődmodellhez képest.
-
Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
ph A cég rögtön több modellel is jelentkezik, a csúcskategóriától egészen a belépőszintig bezárólag.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
válasz trialboj #219 üzenetére
Én sem a felhőket, sem a napot nem animálnám. Ezek nagy távolságra vannak, és ezáltal mozdulatlannak tűnnek. Még rohanó vonatból szemlélve is. Persze a felhők úszhatnak is, ha nagy a szél, de az animációban ez nem mérvadó.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz trialboj #232 üzenetére
Negatív billentyűn a fekete billentyűket érted?
Én lefelé mozdítanám őket és vissza. Ez adná az illúziót, hogy befelé mozdul. Ezt végig lehetne hullámoztatni. A fehér billentyűk lenyomódását úgy lehetne térbelivé tenni, hogy szürkévé változik ideiglenesen. Mikor besüllyed, ugye árnyék kerül rá, sötétebb lesz, ez adja az optikai illúziót, hogy elmozdult. He ha kontrasztos akarsz maradni, akkor ez a színjáték nem opció.
A fekete billentyűket le és fel mozgasd meg.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz Aventador91 #234 üzenetére
CC Particle System a megoldás. A részecskéket úgy szórod vele, ahogy akarod. Kiválaszható a gravitáció, a születési és halálozási ráta, a sűrűség, a részecskék mérete és formája, áramlásuk sebessége, tehát minden. A színük is. Ezeken van még egy Glow effekt, ami a ragyogásukat csinálja, de lehet, hogy Glow nélkül is megoldható.
Ahányféle színt látsz, annyi CC Particle System külön rétegen. Kísérletezgess vele.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz Aventador91 #236 üzenetére
Csináltam neked egy mintafájlt. Ebből leshetsz.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz DavidPetson #245 üzenetére
Én MOV-ba sem tudok renderelni AE-ben. Hibaüzenettel mindig elszáll.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz DavidPetson #247 üzenetére
Nemhogy a legfrissebb, egyik sincs. Jó néhány éve semmiféle kodeket nem telepítek, nem kellett.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz Aventador91 #250 üzenetére
Nem ugyanolyan a képminőség. Tömörítésnél sokkal kisebb a dinamika. Ez addig nem probléma, míg nem próbálsz valamit erősíteni rajta: fényerőt, kontrasztot, színárnyalatot, szaturációt. Ha megpróbálod, ultra bruál kockás-blokkos lesz az egész kép.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz Sukta 95 #270 üzenetére
Az AE a MOV-ot szereti. Hacsak nincs rá nyomós okod, hagyhatod MOV-ban is. Egyéb esetben olyan kodekpakkot kell telepítened, amely támogatja a h.264-et. Részemről évekkel ezelőtt leszoktam róla, hogy mindenféle 3dr party csomagokat telepítsek, amelyek aztán később nagy zűröket okoztak. Most még a QuickTime sincs fenn, és MOV-ot sem tudok renderelni, viszont mivel ezek az animációk úgyis mindig csak valami nagyobb videoprojekt részei, általában tömörítetlen AVI-ba szoktam renderelni, és a videoszerkesztőben a végső videót renderelem MP4-gyé.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz Gasparius #281 üzenetére
MP4 (h.264 vagy x.264)
video: 1080 p, 25 Mbps AVC (advanced video codec)
audio: 2 channels, 192 kbps, AAC (advanced audio codec)Ezzel egész jó minőséget kapsz, amit persze a YouTube úgyis lekonvertál ~1 Mb/s-ra.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Ha a hóesést zajból generálod és Levels adjustmentet alkalmazol rá, akkor elvileg animálni tudod, mennyi jelenjen meg belőle. Legalábbis Photoshopból kiindulva. Amit pedig Ps-ben meg lehet csinálni állóképen, azt AE-ben mozgóképen is.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz mihulino #294 üzenetére
Van egy opció kompozíciónál, hogy Leave vagy Move the attributes into the new composition. Ha átmozgatod vagy ha benne hagyod másképp fog viselkedni. Próbáld ki mindkét módszert, mert nem tudom, melyik melyik.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Ez nagyon emlékeztet engem arra, amit anno Flash-ben szenvedtünk. Ott fogyatékosak voltak még az alakzateszközök is, így Corelben csináltuk meg a modellt, aztán Flashben meg meganimáltuk. Az expressionök teljesen mások voltak, de most ebben a videóban a csóka ugyanazt csinálja. Jó az AE, nagyon sokoldalú, de egy animátorprogramban ezt a szimpla sétafázist pikk-pakk meg lehet csinálni, nem kínlódni vele egy félórát.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Lehet MOV is, annak állítható a mérete. Ha MP4 kell, akkor utólag még át kell konvertálni valamivel így:
Formatum: MP4
Videó: AVC/h264
Bitrata: 6000 kbps
Audio: AAC 2 channel stereo
Bitrata: 192 kbpsA Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Idézem magamat:
"Ha MP4 kell, akkor utólag még át kell konvertálni valamivel"
AE-ben tömörítetlenül renderelünk általában, hogy a minőség a lehető legjobb legyen. Ezért is nincs gyárilag beleépítve a sok tömörítő kodek. A kirenderelt klipek a videoszerkesztés során úgyis egy nagyobb videó részei lesznek. Abban készül a végső render, ami már lehet kábé bármi.
A MOV-ot bedobod egy Format Factory-ba például, és a fentebb leírt beállításokkal MP4-re konvertálod.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Az online konverter nem barát, ha 25 Gigát kell feltölteni...
Amúgy nehezen tudom elképzelni, hogy valaki AE-vel foglalkozik úgy, hogy közben egyéb irányú videóipari tevékenységet ne folytatna, tehát minimum van neki egy bármilyen videoszerkesztője (ami nem WMM), amiben aztán a ma elterjedt formátumok bármelyikébe renderelheti a videót.
Premiere, vagy Sony cuccok, tökmindegy. Vagy már említettem az ingyenes Format Factory-t is.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Vannak online bitrate calculatorok, én is szoktam őket használni. Itt van az egyik, amelyik szvsz a legjobb.
http://www.cole2k.net/bitrate-calculator.html
Bocs a kattintható link hiányáért, mobilról vagyok.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
-
BonFire
veterán
válasz SheriffHUN #365 üzenetére
A tömeggyártásban az az olcsó, hogy sablonból dolgoznak. Az animáció már megvan, egyszerűen csak átírja a szöveget és kész. Plusz néhány random beállítást megváltoztat a részecskegenerátoron, hogy tényleg ne legyen túl egyforma, de ezzel együtt az egész animáció még mindig nagyon fog hasonlítani ezer másikra.
Az egyedi animációhoz sok rutin, és drága kiegészítőcsomagok kellenek. Ezt kell benne megfizetni.
logó bemutató – logo presentation
a kifejezés, amit keresel.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz SheriffHUN #367 üzenetére
Szerintem nem árt, ha egy kicsit elmélyülsz az AE működésének rejtelmeiben, mert nem olyan egyszerű az egész, mint amilyennek kinéz. Persze ha már van egy bevált template-d, amit újra meg újra felhasználhatsz, azzal időt takarítasz meg, de mire azt megszülöd, az valódi művészet.
Maga egy tutorial végignézése is egy óra vagy még több. Az alkalmazása még hosszadalmasabb.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Dobsz rá egy Gaussian Blur szűrőt, amely erősségét nagyra veszed, nyomsz egy kulcskockát, majd elviszed a kurzort a végére, ott az erősséget 0-ra veszed, létrejön egy új kulcskocka és kész.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Bármilyen színt kikulcsolhatsz belőle, de én a helyedben nem próbálkoznék egy ratyi 8 bites giffel. Akkor már inkább csináld meg a földgömböt 3D-ben Photoshoppal, van hozzá letölthető map, amit csak rá kell húzni egy gömbre, és már forgathatod is. Azt pedig kirendereled videóként.
Aztán mehet AE-be.
Könnyebb elkészíteni, mint gondolnád. És szebb is lesz.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Számomra leginkább az a furcsa, hogy bárki is megpróbálja magyarul használni. A Photoshop oké; eléggé konzumer lett ahhoz, hogy legyen hozzá magyar nyelvű anyag, de az AE még nem annyira. Főleg nem olyan magyar nyelvű oktatóanyag, ami ráadásul magyar kezelőfelületen figurázik.
Remélem, az expression-öket nem fordították le magyarra!
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Nettó sz@rrágás, hogy a szoftverlicenszen spórol néhány garast, miközben a munkában kifejezetten hátráltat az angol nyelv hiánya, segédanyag híján marad a vaktában tapogatózás, ami végül is csökkenő munkatempóhoz, kitolódó határidőkhöz vezet, amiért végül vagy kötbért fizet, vagy a megrendelések X százalékát kénytelen visszamondani, mert nem tudja teljesíteni. Mindez amiatt, hogy fösvénykednek.
Nálunk a cégnél is ez a fillérb@szás megy, miközben egy raklapon van 3000 000 Ft kereskedelmi értékű készáru, és ebből kimegy 24 óra alatt négy kamionnyi, a munkaeszközön meg spórolnak, és négyszer vettek "jóárasított" címkecsévélőt 50 e Ft/db áron, ami kábé egy hónap után megadta magát, a TMK-sok állandóan szerelték, végül kábé 3 hónap elteltével ki kellett hajítani, mert nem ipari felhasználásra készült, és nem bírta a műszakonkénti 20 000 címkés nyomtatást. Végül ötödjére megvették a legjobbat, de ekkora már eltelt másfél év. Ez a cucc 200 000-be kerül és olyan, mint az álom. Mondtam a beszerzőnek, ha egyből ezt vették volna meg, nem kellett volna négyszer fölöslegesen fizetni a sz@rért, mi meg nem ettünk volna vele egy rakás ideget.
Tehát aki olcsón vesz, az kétszer vesz, mert végül rá fog jönni, hogy úgyis meg kell venni a drágábbat, mert csak azzal lehet hatékonyan dolgozni.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Van benne Gauss életlenítő is meg életlenítő maszk is.
Nem kell ahhoz feltelepítened, hogy kellőképp elszörnyedhess. Itt a magyar nyelvű leírás: LINK
Szerk: ha nem lenne ott a linkben az angol név, a büdös életbe nem jöttem volna rá, mi a fene az a "színvetítés" . A color cast elszíneződést jelent még a szótár szerint is!
[ Szerkesztve ]
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz agika kerdez #402 üzenetére
AE-ből exportálj tömörítetlen AVI-ba. Ez a javasolt felhasználási mód. Hiszen feltételezzük, hogy a kompozíció később még beillesztésre kerül egy videoszerkesztőben lévő projektbe és az egész együtt lesz majd fogyasztható, optimalizált formába renderelve.
A Vimeót pedig szvsz felejtsd el, ha olyan válogatós, hogy egy h264-gyes AVC-t nem tud megemészteni, ami már egy évtizede ipari szabvány és majdhogynem egyeduralkodó. A fájl kiterjesztése semmit nem jelent. A MOV ugyanolyan tároló, mint az AVI vagy az MP4. A kodek számít.
Egyébként bármilyen videomegosztóra teszed fel, készülj fel lelkileg a nagy sírásra. A YouTube is simán átkonvertálja a 26 Mbps-os HD videót 1200 kbps-ra, oszt csók. Gradient, nagy frekvenciás mintázat nem marad gyalázat nélkül.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Lehet a videón kijelölést csinálni, mondjuk Pennel maszkot, mint Ps-ben, és az egész maszkot ugyanúgy tudod lágyítani, sőt, képkockánként animálni is, ha ingered van hozzá.
0 információból csak 0 információ marad továbbra is. Ha #ffffff színűek a pixelek, ott te semmilyen szűrővel semmilyen részletet nem fogsz visszanyerni – ugyanis nincs mit.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Hát, nyilván kell alá/fölé valami, ami átlátszik a maszkon. Egy videosáv magában ha ki van maszkolva az fekete lesz.
Ezért nem a videosávra szokott kerülni a maszk, hanem a fölötte lévő rétegre. Az a kérdés, mit akarsz csinálni? Ha mindenképp a videósávon szeretnél végrehajtani korrekciót, akkor egy új Adjustment réteget kell fölé csinálni és azt maszkolni. Az adjustment rétegre kell pakolni az effekteket, és akkor a maszkkal csak arra a területre lesznek érvényesek, amit a maszk szabadon hagy. Pont úgy, mint a Photoshopban. Csak ez mozgókép.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Passz! Ki tudja, miért válogat az AE nálad? Ha cinikus akarnék lenni, erre azt felelném, olyan procit kell venni, ami számol – de ilyet nem mondok.
Nekem van egy olyan rossz szokásom, hogy nincs mindig fenn a legújabb verzió, főleg, amíg bugos. After Effectsből még mindig a 2014-est nyüvöm.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz trialboj #451 üzenetére
Igen, az alfa csatorna azt jelenti, hogy kikulcsolt, átlátszó háttere van a videónak, így lehet kompozitálni.
A tükröződés már más tészta. Egyrészt meg kell dupláznod a tűz rétegét, és alkalmaznod kell rá néhány effektet, például a Displacement Map-et, amelyhez az adatokat a víz régetéről kell venni, aztán eléggé babrás dolog ez.
Javaslom, nézzed a Videocopilot tutorialjait, csak készülj fel arra, hogy egy-egy ilyen 3 másodperces effekt tutorialja is minimum 45 perces, 1 órás. És lehet, hogy többször is neki kell futni.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
-
BonFire
veterán
Bravó! Van Adobe Media Encodered, és végül ennél a sz*rnál döntöttél. Ennél hány óra volt a render? Mert ha a vas ugyanaz, a kodek is ugyanaz, akkor a renderidő is ugyanaz lesz, kivéve azoknál a programoknál, amelyek jobban vannak optimalizálva, ki tudják használni a több szálat, a több magot. Énnekem leesett az állam a padlóra, mikor megláttam, hogy a Premiere Pro ugyanazt a projektet 10x gyorsabban rendereli mint a Vegas ugyanazon a gépen. A Media Encodernek sincs semmi baja, csak szokás szerint túl van bonyolítva az átlag felhasználónak. De gyorsabban renderel, mint az összes freeware bughalmaz.
h264 – 1080p AVC: 10 Mbps, AAC: 192 kbps (mp4), és mindenki boldog. Ezek már nagyon régi szabványok, fejből kell fújni egy videósnak. Nem előre definiált beállításokat használunk, hanem beállítjuk a sajátunkat, és elmentjük.
[ Szerkesztve ]
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz regenyid #467 üzenetére
1. MOV-ba próbálj menteni. Azon belül van a h264.
2. Családi filmet nem Ae-ban rakunk össze. Abban csak effektelünk pár másodpercet. Épp ezért nem is szívesen ajánlja fel a program a tömörített formátumot, mert feltételezés szerint még úgyis bekerül a klip egy videoszerkesztőbe, mondjuk Premiere Próba ezért általában érdemes tömörítetlenül renderelni ki belőle. A videoszerkesztőből meg tetszőleges formátumot renderelsz.Az összes egzotikus kodekpakkot pedig most szedd le, mielőtt zűrt nem csinál! Nem kell QuickTime-on kívül semmi.
[ Szerkesztve ]
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Nehogy már azt állítsd, hogy Ae-ben a videóklipek vágása, fédelése, hangok aláigazítása, és a többi alapművelet egyszerűbb, mint egy bármilyen fapados videoeditorban! Eléggé bajban van az az ember, aki tíz klipből akar válogatást összevágni 10 percben, úgy, hogy minden klappoljon, és hatékony is legyen a munka. Az Ae a videoszerkesztés csúcsa. Az editálás nem ott kezdődik, hanem ott végződik.
Azért pár ezer videót már megvágtam, dolgoztam mindenféle programmal, PowerDirectorral, Camtasia Studióval, Sony Vegassal, Movie Studio Platinummal, sőt, Windows Movie Makerrel is, jelenleg pedig Premiere Próval dolgozom, de csak azért, mert ki van fizetve, és mert a gépem erőforrásait 10× jobban használja, mint a Sony, de totál agyon van bonyolítva. Az is bele van rakva, ami nem kéne.
Volt, hogy egy négynapos hollandiai tartózkodásomat egy hónapig vágtam. A klipek szortírozása, csereberéje, a film ritmusa, dinamikája a vágóasztalon dől el, és elég sokat kell variálni, mire a végeredmény tényleg nézhető lesz. Ezt After Effectsben kvázi lehetetlen megcsinálni. Főleg ha mindig külön veszed a hangot, akkor azt szinkronizálni és egyéb dolgokat kell vele még csinálni.
A családi videó, úti vlog általában nem szorul olyan utómunkálatra, amihez Ae-re lenne szükség. Viszont annál többet kell válogatni az ezer felvétel közül, hogy melyik kerüljön bele. Organizálásban nem praktikus az Ae. Nem áltláthatók a kompozíciók. És ezeket a klipeket nem kell animálni. Ha csak a színeket akarod kicsit hangolgatni, arra bármelyik videoszerkesztő képes. HSL, gamma, Brightness/Contrast, 3 way color, RGB curves stb. Plusz van ezerféle transition mindegyikben, szóval még erre se kell.
Na ne adj isten van egy shaky footage, azt az egyet bedobom Ae-be, kiszedem belőle a rázkódást, kirenderelem, aztán megy be a videoszerkesztőbe a többi klip közé.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Nem voltam fáradt, és továbbra is fenntartom a véleményemet, hogy alapfokú videoszerkesztésre videoszerkesztő alkalmasabb. Annak ellenére, hogy ez egy Ae fórum. A Photoshop topikból is rendszeresen átirányítjuk az Illustrator topikba, ha valaki olyasmit akar csinálni, ami vektoros megoldást kíván. És vice versa.
Olyan embert is ismerek, aki komplett zenei produkciókat Sony Vegasban csinál, csak mert vannak benne hangsávok, lehet direktben felvenni a sávokra, és vannak hangeffektek is benne. Meg lehet hát csinálni, csak eléggé körülményesen.
Az pedig sose baj, ha egynél több szoftvert ismer, hiszen előbb-utóbb úgyis előjönnek azok a dolgok Ae-ben, ami miatt majd elő kell vegye a Photoshopot, vagy animálni akar valami frankó logót, amihez meg előbb Illustratorban kell megrajzolja hozzá az elemeket. Persze After Effects-ben is van Pen tool, meg szöveg eszköz, de hát mennyivel hatékonyabb Illustratorban megcsinálni, ami arra van kitalálva, majd a kész fájlt importálni és animálni? Akik a kreatív szoftverekkel dolgoznak, mindig átjárnak egyikből a másikba. Nálam a Ps+Ai+Id+Pp+Ae kéz a kézben járnak. Sőt, az Audition is, ha a videó hangjába kell alaposabban belenyúlni.
Kaptam én olyan "könyvet", amit Photoshopban hoztak létre oldalanként külön fájlban, és én továbbítottam a nyomdának, az meg jött ilyesmivel, hogy miért nincs oldalszám, miért nincs szedéstükör, miért nincs margó, miért nincs kifutó, és csináljak neki 0-0-0-100-as feketét, mert a 75-68-67-90-es CMYK neki nem jó. És nem lehet. Még CMYK-módban se lehet 0-0-0-100-as feketét exportálni belőle. Mert a Photoshop nem arra való.
Minden sor a lapon külön textbox volt. Még arra se volt esélyem, hogy az egészet kimásolom és újracsinálom InDesign-ban...
Szóval nem kell attól félni, ha innen-amoda vagy amonnan-emide áramlanak a felhasználók. Az AfterEffects maszkolását vagy matt alfa kulcsolási metódusait is könnyebb megérteni, ha valaki már állóképeken vágja, érti, átlátja ezeket a dolgokat.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Mondjuk úgy, hogy örök kezdő vagyok AE-ben. Tehát ez nekem eléggé bonyolult. Meg vizuális típus is vagyok. Annyi ikon meg szirszar van összezsúfolva abban a programban, hogy meg se találom, hacsak nem mutat rá valaki, hogy ez itt ni.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 25 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN!
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office