Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Seirei

    tag

    válasz ACE- #2797 üzenetére

    Nyilván itt semmilyen szakértő nem nézte meg. Látták hogy törött, és leszarták mitől lett törött, pedig nem önmagában a törés a lényeg, hanem az, hogy külső erőbehatástól jött-e létre.

    Emiatt kezdtem az egész szerencsétlekendésbe bele.
    Elismerem, lehet nem panaszolással kellett volna indítani, de egyrészt: ahogy már említve lett: 6 hónapig a kereskedőnek kéne bizonyítani a kár okát, ezért küldtem vissza nekik, ezért kértem egy alapos bevizsgálást amiből kifolyólag megállapíthatták volna a törés valódi okát. Ha egy részletesen kifejtett szervizlapot küldenek, amiben megállapításra kerül, hogy csakis az én hibámból eredő törésről beszélünk, mert szétszedték, alaposan átnézték és ledokumentálták. Ok, elfogadom, úgyis hogy semmilyen megjelenítő még nem tört meg a kezemben. De nem ez történt.

    Másrészt: arra számítottam, hogy max. 2 hónap elteltével a testület (nem került át az ügy Székesfehérvárra, konkrétan a budapesti fogadta be és kezdte el feldolgozni, még januárban is ők kértek korrekciót jóval a decemberi eset említése után) küld egy ítéletet, melyben rávilágít a felsőrészben említett dologra, és hogy akkor független szerviz bevonás, stb.

    Nem ezzel a közel féléves (és még többnek látszik) megakadással kalkuláltam, mert ha tudom, rögtön az említett független szervizzel kezdem.

    Ez az egész történet nem önsajnáltatásra szolgál, vagy hogy csak nekem lehet igazam és kényelmes mód kihagyom az engem illető balfaszkodásokat. Pusztán a mai matyarmagyar vásárlói jogok érvényesítésére szeretnék reflektálni, illetve arra, hogy mekkora segítségben is részesül egy természetes személy a direkt ilyen eseteket orvoslására létrejött állami szervektől (melyek elvileg az én adómból is "működnek") illetve az adott kereskedőtől (akinek kötelessége lenne jó hírneve és a fogyasztói elégedettségének fenntartása miatt eljárni az ügyben).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák