- Kompakt vízhűtés
- Projektor topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dell notebook topic
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- Autós kamerák
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Seirei
tag
Nyilván itt semmilyen szakértő nem nézte meg. Látták hogy törött, és leszarták mitől lett törött, pedig nem önmagában a törés a lényeg, hanem az, hogy külső erőbehatástól jött-e létre.
Emiatt kezdtem az egész szerencsétlekendésbe bele.
Elismerem, lehet nem panaszolással kellett volna indítani, de egyrészt: ahogy már említve lett: 6 hónapig a kereskedőnek kéne bizonyítani a kár okát, ezért küldtem vissza nekik, ezért kértem egy alapos bevizsgálást amiből kifolyólag megállapíthatták volna a törés valódi okát. Ha egy részletesen kifejtett szervizlapot küldenek, amiben megállapításra kerül, hogy csakis az én hibámból eredő törésről beszélünk, mert szétszedték, alaposan átnézték és ledokumentálták. Ok, elfogadom, úgyis hogy semmilyen megjelenítő még nem tört meg a kezemben. De nem ez történt.Másrészt: arra számítottam, hogy max. 2 hónap elteltével a testület (nem került át az ügy Székesfehérvárra, konkrétan a budapesti fogadta be és kezdte el feldolgozni, még januárban is ők kértek korrekciót jóval a decemberi eset említése után) küld egy ítéletet, melyben rávilágít a felsőrészben említett dologra, és hogy akkor független szerviz bevonás, stb.
Nem ezzel a közel féléves (és még többnek látszik) megakadással kalkuláltam, mert ha tudom, rögtön az említett független szervizzel kezdem.
Ez az egész történet nem önsajnáltatásra szolgál, vagy hogy csak nekem lehet igazam és kényelmes mód kihagyom az engem illető balfaszkodásokat. Pusztán a mai
matyarmagyar vásárlói jogok érvényesítésére szeretnék reflektálni, illetve arra, hogy mekkora segítségben is részesül egy természetes személy a direkt ilyen eseteket orvoslására létrejött állami szervektől (melyek elvileg az én adómból is "működnek") illetve az adott kereskedőtől (akinek kötelessége lenne jó hírneve és a fogyasztói elégedettségének fenntartása miatt eljárni az ügyben).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!