Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz sakkay #19772 üzenetére

    "Nézegettem a távolítás közelítés hatást-nem vettem észre semmi különöset ami fura. A régi rift iszonyat különbséget csinált, ha kicsit is távolabb került."

    A Quest-nel is az van mint a CV1-nel, de meg jobban elojon. Itt elmondja a mokus hogy mi a problema, nalam is ugyanaz volt: [link] Ami nalam nem mukodott az a 7:36-tol amit mond hogy ha kiveszed a facial interface-t akkor minden OK mert nalam nem all ugy meg a fejemen. Igaz nincs is akkora orrom mint neki hogy siman megall rajta. Na meg a szemem hozzaer a lencsekhez :) Viszont arra jo volt a dolog hogy miutan ugy beallitottam hogy aranylag OK legyen es visszatettem a szivacsot most mar jo es nem is tul feszes. Es egyetertek vele hogy tul nagy a szivacs. Anelkul a FOV is jelentosen nagyobb lett es az egesz lathato terulet gyakorlatilag sweet spot. Ha erinti az nyers HMD az arcomat/homlokomat akkor ma latom a display szeleit jobb es bal oldalt, de eleg egy picit tavolabb huzni a fejemtol mar nem latni a szeleket (egy collstok volt keznel eppen, azt be tudtam a homlokomnal szurni fentrol tehat olyan 2mm tavolsag eleg volt), de a FOV meg mindig akkora amint az olajto es az egesz egy nagy sweet spot warping nelkul.

    Tehat egy olyan facial interface kell ahol abszolut minimalis szivacs van rajta. Azt hiszem rendelek egy VRCover-eset es ragasztok ra sajat szivacsot. Az eredeti CV1-es sajnos nem jo hozza (azon a VRCover-eset hasznalom igy megvan az eredeti tartalekba) pedig az "good enough" megoldas lett volna oda a vekony szivacsaval.

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák