- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nyomtató topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
it 830 millió dollárnak megfelelő összeget költ a szilárdtest-akkumulátorok fejlesztésére Kína a jelentések alapján.
-
Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
ma Az Enjoy 70s processzorfrissítéssel próbál szerencsét, több változás nincsen rajta.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nekik is tartaniuk kell a saját tervezett életciklusukat, úgyhogy ha akkorák a megrendelések, egész egyszerűen új gyártóforrásokat kell bevonniuk, az nem opció hogy hagyjuk az embereket 2017-ig várakozni. Pláne hogy akkor lecsapják a többiek a vevőket. Szóval szerintem ha ennyire csúszik, keresnek más partnereket hogy növeljék a kapacitásokat és ki tudják nagyobb tételben pörgetni a szemüvegeket.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #1077 üzenetére
ha csak a játék múlna ezen, akkor nem nőne a kiszállítás ígért ideje.
szerintem van egy megállapodott mennyiség amit az adott boltokba kitesznek (nem túl sok, figyelembe véve hogy mennyi boltról lehet szó), és a maradékra lehet előrendelést leadni. A pótlás meg megint úgy megy, hogy teszemazt minden 10 legyártottból 7 megy az előrendelésekre és 3 a boltokba.
Amúgy a következő forradalom optika téren szerintem a szemkövetés lesz, abban is haladnak már. A látószög nem annyira nagy probléma már.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz spanglee001 #1081 üzenetére
ugyanakkor messze van egy rifttől. De még a GearVR-tól is. Tehát a lehetőségeket esetleg látod, de az élmény közelében sincs.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dragon27 #1085 üzenetére
Nekem egy google cardboard-om van, jópofa cucc, de a minőség tényleg attól függ hogy milyen az alkalmazás maga, és nem érzed úgy hogy ott lennél a játék világában. Ehhez sem a sebesség, sem a szenzorok, sem a késleltetés nem elég jó. Ez az, amit ezektől még nem kapsz meg, de még a GearVR-tól sem igazán (bár mobil cuccok között ez van hozzá a legközelebb). Ezt az érzést egy bizonyos szintű teljesítmény felett lehet csak elérni, amihez rift, vive vagy psvr szintű eszköz kell.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz clyvejhamma #1088 üzenetére
Érdekes, eddig minden tech szakíró azt mondta, hogy a Pre Vive fényévekre van a DK2-től, és a CV1 szintjén van. Amúgy csak Elite-ben próbálta a Vive-ot. Szóval Vannak állításai ami relevánsak (pl súly) a többit azért fenntartásokkal kezelem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz clyvejhamma #1092 üzenetére
A lightboxot ugyanúgy el kell helyezni valamire, mint a rift kameráját. Szaványos fényképezőgépállvány-foglalata van, tehát a boltban bármelyik állvány megteszi. Kicsi, nagy, stb. Ráadásul várhatóan kettő jár hozzá majd. A kábel meg olyan dolog, hogy a rift is kábeles. Igen, értem hogy a rift játékoknál inkább az ülést javasolják, ettől függetlenül mind a két rendszer képes kezelni a felállást és sétálgatást, különösen több detektorral.
Viszont mindkettőt főként kontrollált környezetben tesztelhették az emberek, lakásban kérdés hogy melyik fog jobba működni. A vive rendszere biztos hogy nagyobb távot engedélyez, kérdés hogy a lézert vagy az infrát fogja több dolog megzavarni.
Ami engem a rift mellé csal az a bolt lefedettség, rifttel OpenVR ÉS Oculus SDK is elérhető, várhatóan menni fognak rajta a játékok amiket az Oculus boltban ÉS a Steam-en vásárolhatunk, míg Vive esetén az előbbi kiesik várhatóan. A másik pedig az ár. Mert szerintem a Vive, különösen két kézi kontrollerrel és két lightbox-al, drágább lesz még ennél is (Mármint Rift < Vive kontrollerekkel < Rift+touch)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #1101 üzenetére
A CES-en nem igazán beszéltek róla, vagy nem voltak jelen...
az más hogy szerintem jelenleg nincs is sok értelme, mivel az 5120 x 1440-et 90 körüli fps-sel meghajtva olyan alig van gép ami bírná, ergo piaci szinten jelenleg nem igazán életképes
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz spanglee001 #1128 üzenetére
rendeltem egyet én is magamnak. elfér
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Ochocinco46 #1161 üzenetére
"mert kipróbálnám ezt az élményt"
Sajnos pont nem ezt az élményt próbálod ki, hanem mást. Még egy GearVR alapján sem lehet belőni mire képes a CV1, nem még egy Cardboard vagy hasonló cucc alapján. Nem mondom hogy nem lehet jól elbolondozni vele, meg nem cool, de a dedikált vr cuccokhoz képest nem ugyanaz a galaxis a kettő.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Ochocinco46 #1164 üzenetére
Nekem is van cardboard-om, és jókat hülyültünk vele a cégnél, de azért tudd mit kapsz ezért a párszáz (esetleg ezer) forintért.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Ochocinco46 #1166 üzenetére
Passz, nekem a nexus 5-ömmel nem volt gond. Illetve a cardboard app csak vagy 5-6 kis al-appot ad, de ezen kívül más mobile vr app is a store-ban amivel próbálkozhatsz. ráguglizol hogy best android cardboard vr apps és kidob egy rakatot.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #1168 üzenetére
annyira korrekt cikk, hogy ha jól láttam, egy szót sem említettek arról az alacsonyszintű optimalizálásról, amit a galaxy-k kaptak az oculustól a gearvr-hoz. Illetve a cardboard-nál a "kiegészítő rendkívüli élményt nyújt." kijelentésre már csak elnéző mosolyra tudtam húzni a szám. érdekes, jópofa, de azért rendkívüli??? ugyan már.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a felbontás csak egy dolog, a sebesség, késleltetés és látószög sokkal többet jelent. Ami nekem a különbség volt: cardboard-ban úgy mozogtam ahogy a kép megkövetelte, míg dk2-ben a kép úgy mozgott, ahogy én diktáltam.
dk1 nem volt a fejemen, ahhoz lehet hogy hasonlít, de azóta már eltelt nem kevés idő.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Elvileg bővül a rendelhető országok listája Ausztriával és Svájccal:
https://www.kickstarter.com/projects/1523379957/oculus-rift-step-into-the-game/posts/1478528Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Komplikato #1204 üzenetére
igen impresszív
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz zsolti_20 #1213 üzenetére
ők sem tudják, placeholderként van kinn, és a közleményben álló hivatalos eu ár és dátum van megadva alá. Az hogy mikortól tudnak szállítani is, és akkor is mennyit, ők sem tudják még.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #1216 üzenetére
Pedig már majdnem azt hittem életem legjobb hét dollárját fogom elkölteni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ausztriával és Svájccal hivatalosan is bővült az előrendelési országok listája, értsd preorder-»checkout és már az országlistán ott vannak.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ez egy remek előadás arról hogy mi működik vr-ban, mi nem, és mit várjunk és mit nem, mozogjunk-e, mit szabad, mit nem, mivel lehet elkerülni a motion sickness-t és mivel óvhatjuk a presence "buborékját".
"If you come to VR because what you wanna do is to imitate the same goddamn games you been playing in the last 20 years, just get the hell out of here"
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Amíg mondjuk egy autóban vagy, addig nem gond. Addig az agyad tudja, hogy te fixen ülsz, és a jármű megy veled együtt. Ott van a gond, ahol te vagy a jármű vagy maga a karakter. Tehát ha te mint játékos, elkezdesz futni és futás közben gyorsulni, lassulni, stb. Ezért is használnak teleportálást több játékban. Szóval ha ülsz a gép előtt, fejeden a szemüveggel, és a vr térben ülsz egy járműben, akkor nincs semmi gond azzal hogy gyorsulsz, lassulsz, stb. Ha ülsz a székben, fejeden a szemüveggel, miközben a játékban egy emberke vagy, és a gamepad előre nyilával elindulsz előre (miközben a tested még mindig ül a valós életben), azzal van gond. Ott kell kerülni a gyorsulást-lassulást, mert az arra érzékeny emberek (tehát nem mindenki) nem fogják szeretni.
Magyarul fps játékokat 1:1-ben átvenni nem túl célravezető, mert tele lehetnek olyan dolgokkal (hud megvalósítás, valószínűtlen futási sebesség, stb) amik kizökkentenek a beleélési buborékból, vagy rosszabb esetben rosszullétet is okozhatnak.
Egyébként ez is éredekes videó, pl hogy nincs képernyő sarka, a célkereszt miért nem működik úgy ahogy eddig, a hud miben kell hogy más legyen, hogy vegyük rá az embereket hogy arra nézzenek amerre te akarod (mivel ugye nem nyúlhatsz a kamerához), stb. Kicsit sokat gesztikulál a fickó, de ez is humoros és érdekes
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A különbség az, hogy ha kocsiban vagy, akkor a kocsi mozog, nem te. Tehát ha te ülsz, és a játékban is ülsz, és a kocsi mozog más, mintha az életben ülsz, a játékban pedig te magad futkosol. Nem véletlenül nyomatnak első körben főként kétféle élményt: az ülő vagy épp álló élményt (eve valkyre, autószimek, budget cuts, bullet train) és a limitált mozgásút, pl Hover Junkers vagy Job Simulator. Egyikben sem mész saját lábon mondjuk 1000 métert előre, mindegyikben van egy mechanika a mozgásra. Nem mondom hogy nem lehet megtenni, de baromi óvatosan kell vele bánni, illetve a tényleg kényelmes és komfortos vr élményhez nem igazán jó.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Nah került hozzám egy DK2 pár hétre... délután csapatás (azaz abból adódóan hogy mennyire nem sikerült most mac-en beizzítani, könnyen lehet hogy csapatás helyett szívás lesz az első 1-2 nap )
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #1258 üzenetére
A cégünk londoni irodája rendelt egyet kutatás/tesztképp, egy kolléga felment, meglátta a sarokban, kérdezte hogy mire használják, mondták hogy semmire, szóval lehozta Mo-ra. Most meg a pesti irodából lekerült hozzánk miskolcra egy időre. http://i.imgur.com/UJZ8YmJ.jpg
Szóval nem tudom meddig marad nálunk, de délutánonként szvsz hazaviszem, meg majd 1-1x behozom a gépet a céghez hogy a többiek is kipróbálhassák. Keveseknek van kellő erősségű gépe a cucchoz.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
És most megvolt az első hivatalos beszabehu pillanatom a DK2 + blocks demóval. Az egy dolog hogy majdnem mindent lecsapdostam az asztalról, de ettől függetlenül egy átkozott durva dolog. Nem tökéletes, a szenzor még így is megzavarodik, de amikor előtted van 100 kocka, és szanaszét csapdoshatod őket... zomg.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
arra lehet hogy nem lenne annyira jó mert nincs meg a feedback hogy mikor is nyomod meg, és mint mondtam, azért meg tud zavarodni bőven a rendszer, amikor belejössz és elkezdesz téglatesteket gyártani, majd megszünteted a gravitációt és egymásnak dobálod őket És az a durva hogy pontosan tudod mikor nyúlsz a kocka mögé, meddig kell nyúlnod még, stb.
Amilyen egyszerű, úgy lekötött most vagy egy órára[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Feltettem az Assetto Corsa-t, de még nem néztem meg vr-ban, mert hajnali 3 volt már. Majd holnap. Azért azt megnéztem hogy milyen tempót tudok kicsiholni belőle, ha nem tolom kimaxolva (mert az azért nem volt 75+ fps) akkor csak egy fokkal visszavéve már nem lesz gond.
Az ED-t másnap sikerült beüzemelni, csak be kellett állítani a SteamVR-t DK2-re. Messze nem tökéletes, az adatokat és kiírásokat általában nem könnyű olvasni (és nem találtam már a színpaletta állítást, mert állítólag zölddel olvashatóbb, ahogy több a zöld alpixelek száma). Szóval pixeles volt és töredezett élekkel volt tele, de nagy érzés volt először körbenézni felszállás előtt körbenézni az állomáson, vagy elrepülni mellette és fejjel pásztázva keresni hogy hol a leszálló dokk. A CV1 mindenki elmondása szerint sokat javult SDE téren (nagyobb felbontás, jobb optika), szóval tökéletes biztosan nem lesz, de ha ennél tovább javul, biztosan az is nagy élmény lesz. De nem is a látvány még itt a nagy különbség, hanem az, hogy mennyire természetes hogy az ember körbenéz leszállás esetén, vagy hogy autós játékokban benéz a kanyarba.
A FOV nem tudom mennyire változik vagy nő, ez alapján pont arra nő amerre kell, bár nem tudom hogy tényleg csökken-e majd függőlegesen.
Az biztos hogy sokan mondták hogy van akkora ugrás a CV1 és a DK2, mint anno a DK1 és a DK2 között volt. Szóval bíztató.Mindenképp játék szinten is vr-ra kell szabni az élményt, a legtöbb játékban nem működik az, ha csak simán sztereóba renderelnek és kidobják a szemüvegre. Még szimulátoroknál is oda kell figyelni, de más játékokat konkrétan vr-ra kell tervezni. Ezért is volt nagy élmény az I expect you to die c. demó, mert ott érezni hogy direkt figyelembe vették hogy hova tegyeneek dolgokat.
Szóval miután több demót is kipróbáltam, tartom azt, hogy igen, a dk2-ben látszanak a színes pixelek ha az ember nézi őket, nem homogén a kép, de én szerencsés vagyok hogy ha érdekes a látvány, arra tudok figyelni és nem megrögzötten a pixeleket látom. Ha ezt elmossák a lencsékkel, remek lesz. Összeszedtem kb 8-10 olyan demót amit majd holnap megmutatok a munkatársamnak.
A legdurvább viszont azt kell hogy mondjam a tegnapi leap motionos legózás volt. Nem volt tökéletes a kezelés, néha ragadt a kezemhez a kocka össze-vissza akadtak az ujjaim, de annyira pontosan látod magad előtt a kockákat, hogy ösztönösen nyúlsz utána, fogod meg, dobod el, stb. Ez egy 100%-hoz közeli pontosságú megoldással hihetetlen lesz. Így is az volt, amikor kockákat ütögettem felváltott kézzel, mintha csak egy lufi lenne. Szóval a valódi beleéléshez tényleg kell a motion controller, és a sebesség. Amikor a DK2-őn csak 60 hz-el futtattam egy appot, egész más volt, mint amikor valós 75-tel, és ugyan ezt is már elegendőnek éreztem, azért a 90 mégis biztos jobb lesz.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #1286 üzenetére
Jaja, 23 dodóért meg is jött a héten, és DK2-vel mint említettem igen tyűhawow érzés volt 1-2 demó
Közben pletykák szerint megtörték az embargót a Vive infói kapcsán, és 799 dollárért jön elvileg kézi kontrollerrel és két játékkal. Tehát kb egy árban lesznek majd a rifttel ha a touch-ot is hozzávesszük.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Dyingsoul #1292 üzenetére
ezért az árért kapod a szemüveget, a két kézi motion kontrollert, két lighthouse szenzort, valami link boxot. A teljes cumót. Sajna ettől még úgy néz ki 950-1000 euró körül lesz az ára, az meg jó 250-300-al több mint a rift, ennyibe meg nem hiszem hogy fog kerülni a touch.
Nekem sem most jön még a vr, most hogy az árak kikerültek, kíváncsian várom a szoftvereket és a tapasztalatokat, aztán meg majd lehet hogy a touch megjelenésekor döntök valamelyik mellett.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #1294 üzenetére
annyi demót láthattunk igen. De a demó még nem teljes alkalmazás, ami ténylegesen és rendben ki is használja őket Még a felsorolt, jelenleg támogató appok közül sem mind támogatja ugyanúgy és rendben őket, szóval nem történik semmi ha az ember vár őszig mondjuk Az első VR appot már mindenesetre megvettem, a cineveo mozi appot.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #1297 üzenetére
szimulátorokat leszámítva szerintem egyetlen másik játéknak sem egyszerű a riftesítése. Mert itt nem az a lényeg hogy a képet sikerüljön kiküldeni a szemüvegre sztereoban, hanem hogy a játékmechanika és az irányítás is erre legyen szabva, de még az is hogy hogy mozogsz, milyen sebességgel, stb. Egy battlefield vorpx-el messze nem olyan szinten játszható mint ahogy kellene hogy legyen, ha vr-ra szánják.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz hangszoro #1311 üzenetére
Az eula szerint az első 300 ezer előrendelőnek. Nem mindegyiknek.
A VR pedig egy folyamat. Nem fog idén mindenki vr-ra ugrani. Sőt jövőre sem. Ahogy a 3d kártyák sem azonnal indultak be. Ugyanakkor egy kisebb rétegben most elkezdődhet, ami elég lehet arra hogy a második generáció kijöjjön, ami már még jobb, és így tovább. Senki sem mondta hogy idén már baromi sokan vr-on fognak lógni, annyi extra vr tartalom sem lenne még hogy mindenki találjon benne magának kellő mennyiségű anyagot.
Egyébként pedig a vr mindenképp a jövő (hacsak nem lesz világégés), kérdés hogy a jelen-e már. Mert x évente újra nekifutottak, de sosem volt még ilyen minőségű. Ha még mindig nem, akkor mondjuk 10 év múlva újra próbálkoznak és meglátják akkor.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Brandonék megint szórakoztak
Rooomscale VR[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
igen, írták hogy jó minőségű a füles, és várhatóan aktív zajszűréses. A Vive-hoz meg valami korrektebb agybadugósat adnak, de ezt leszámítva mindenki használhatja a sajátját (ami a riftnél egy fokkal problémásabb mert ha jól tudom, nincs a szemüvegen jack kivezetés, de legalább lecsatolható a füles). Az hogy valójában minek felel meg, majd meglátjuk, azt azért kicsit kétlem hogy felér az ATH M50emhez meg a DT770-es Bayerdynamics-hoz, pedig még ezek sem a világ legjobbjai, sőt... középkategória. De az is tény hogy sokan inkább szerették volna a saját fülesüket használni, nem a rift által adottat.
Amúgy miért ne lenne benne az árban a rift fülese? Sehol nem találkoztam olyan infóval ami alapján ne járna hozzá alapból. Még a weboldalukon is felsorolják a kamera, gamepad és a kis kézi távirányító mellett, pedig utóbbiról csak nem rég szerzett mindenki tudomást.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz hangszoro #1343 üzenetére
A riftben van szemüveg, rajta füles (de lecsatolhatod és használhatod a sajátod, igaz nem a szemüvegre vagy ilyenkor kénytelen dugni, hanem elvezetni a gépig a kábelét), 1 darab kamera, egy darab xbox one gamepad, egy darab távirányító, ez 600 dollár
Ehhez a touch csomag fog tartalmazni két touch kontrollert és még egy kamerát, ez szvsz nem lesz 200 dollár alatt, de simán lehet 250-300 is. Tehát az ára 800-900 dollár között lehet összesen.A Vive-ban van a szemüveg (fülbedugós fülessel ha minden igaz, de lecserélhető amire akarod), két lighthouse szenzor, két kézi kontroller, 800 dollárért.
Mindkettőre jön a szállítás és adó, ez mindkettőnél más arányú, de elég szar konstrukciók.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Vive előrendelésből 15 ezer darab ment el... az első 10 perc alatt...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Mister_X #1346 üzenetére
Nem tudok hasonlóról. Elvileg ugye csak az Oculus Exclusive játékok azok, amik valójában ilyen név ellenére nem Rift exkluzívak, hanem Oculus Store exkluzívak, viszont a Vive nem támogatja/nincs támogatva a store-ból. Szóval ami steam-en jelenik meg, az megy mindkét szemüvegen, ami oculus store-ban, az jelenleg csak oculus riften (és gear-en)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #1348 üzenetére
Azért a világ nagy Az a 15 ezer az szép eredmény, de van 15 ezer gazdag és lelkes ember a világon Amúgy úgy beszéltük redditen hogy nagyságrendileg 40-50 ezer darab lehet meg nekik az első nap, utána persze lassulni fog... Én személy szerint 3-400 ezernél nem várnék több eladott Vive-ot az életciklusa (!... 2016-2017) alatt, pláne hogy ehhez jön még a Rift amire kb ugyanennyit tippelek. A PSVR várhatóan azért millió felett lesz. Persze aztán meglátjuk. Ezek amúgy korrekt számok lennének, mert megágyaznának a következő generációnak.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem tudom ki számol ennyivel, én speciel nem. Az első iphone-ból is 6 millió ment el csak, és jóval több embernek van szüksége telefonra mint vr szemüvegre, és ezzel ők is tisztában vannak. Amúgy nem is rémlik hogy olvastam volna hogy ők 5 milliót várnak csak riftből.
szerk: ahogy látom, elemzők, pl a Credit Suisse elemzői tippelnek 5 milliót. Az oculustól mintha nem hallottam volna ilyet, sőt mintha rémlene valami hogy a második generációtól várják az igazi áttörést mennyiségben, míg az első generációtól a tartalomban.
A legtöbb ember pl redditen azért jóval óvatosabb és megfontoltabb (joggal), ott 700k-1m Rifttel, 3-600 ezer Vive-val és 2-5 millió psvr-rel számolnak. Én azért még ennél is óvatosabb vagyok, de max rámcáfolnak
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
hát szerintem csak vagy 2 év lesz az életciklus (bár ettől még lehet támogatva háromig, csak már jönni fog az új), mivel eléggé jól halad a pupillakövetéses foveated rendering, és jókat hallottam a low latency wireless adatkapcsolatot biztosító chipekről is. Igaz az áramszükséglethez kell valahova valami akksit tenni, de nem a szemüvegbe... talán egy akksis öv vagy valami... Szóval én azért várnék egy második generációs, 4k-s paneles de foveated renderinggel kordában tartott erőforrásigényű, wireless hmd-t 2-3 év múlva.
#1357: Ezért mondtam a foveated renderinget. Mert ez már ebben a pillanatban is egész jól működik, tehát két év alatt szerintem simán megoldható. Márpedig nagyobb felbontás + foveated rendering elég nagy előrelépésnek számítana.
foveated rendering. Gondolj bele, ha még ezzel kombinálják a mélységélességet (ténylegesen fókuszálhatsz közeli vagy távoli dolgora). Persze sajnos jogi csűrés-csavarás és szabadalmi szarságok hátráltathatják.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GTA V
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- SednaEarfit XELASTEC for AirPods Pro! Legjobb gumiharang Airpods pro modellekhez!
- Különböző típusú és méretű illesztékek/gumiharang/ Ha a kényelmet és hangminőség fontosnak tartod!
- Ulanzi FM01 hordozható ködgép, füstgép, ÚJ
- AsRock X570 Phantom Gaming-ITX mini ITX - AMD Ryzen 5800X CPU - Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB RAM
- Eladó Sony LCD TV
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen