- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bluetooth hangszórók
- Milyen monitort vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
gp Végre vége a várakozásnak, alig néhány hét múlva érkezik a looter-shooter.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weareus
addikt
Egy túlélő a Volvo hőskorából. 177 kW, 241 Le. Valós, nem tekert kilométerórával (200 e alatt...).
Ma fogom kipróbálni...[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Veriakilis #10485 üzenetére
Felvittük pályára. Nyomtam egy gázt..
...és megvettem...
Bővebben reggel.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Veriakilis #10485 üzenetére
Hehe, látom, Te is olvastad a cikket.
Az autó nagyon egyben van...
Az ülések...hmm. Nekem nem új, ez az ötödik 850-esem...
De tényleg jók.
Működik az ülésfűtés. (eddig egyik 850-esemben sem működött, vagy ha igen, csak az anyósülésé...).
Jó a kézifék is, ezek is le szoktak halni, de ezen szinte minden hibátlan.
A kesztyűtartó felett elengedett a műszerfalburkolat, de ez 850-es betegség, másik (226 lovas) T-5-öm is ilyen volt...
Nagyon jó a V70 D 2.4, imádom a fogyasztása miatt is, de ahogy Winkli mondta: "Olyan megváltás egy bármilyen benzines egy bármilyen dízel után, hogy..."Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz voyager4.4 #10498 üzenetére
ABS-hibát ír?
Sebességmérő működik?
A hidraulikus abs-modulra rá van építve az elektronika.
Ebben van egy nyáklap.
Ezen szoktak bizonyos forrasztások elmenni, ilyenkor berosszul.
Én kiszedtem az ABS modult (V70, benzin, automata, lpt) és le lett bontva róla az elektronika.
Ez a lebontás nem egyszerű, mert klimpelt fémdobozban van.
Ez után már csak meg kell keresni azokat a forrasztásokat, amelyek "gyanúsak"
Irodalmam is van róla otthon, ha kéred, előtúrom!Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv.
A 850-es Volvo gyári könyv SAE 10W/40-es vagy 15W/50-es motorolajat ír a kocsimhoz.
Az előző tulaj feljegyezte az olajcsere-periódusokat és a beletett olaj minőségét is. (Turbós, benzines autó).
5W/30-as olajat használt.
Ez a gyári ajánláshoz képest elég híg, ami azért előnyös - gondolom -, mert jóval előbb eljut a legtávolabbi kenési pontokhoz is.
Szerintetek milyen olajat tegyek bele?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz haxxika #10513 üzenetére
1994, sor öt, 2.3 turbó benzin.
Megvan a gyári könyve, de mivel most csak rá kellett tölteni pár decit és 5w30-as volt benne, ezért ugyanilyet tettem rá.
Jártam már úgy, hogy másfajta olaj rátöltésekor (előző Volvo-nál) kicsit meghabosodott.
Amúgy most Liqui Moly került bele.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
Weareus
addikt
válasz voyager4.4 #10509 üzenetére
Megvan!
Azért, ha kell:
[link]Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Megvolt a 850 T5 dyno-mérés. A 240 lóból 209.5 van meg, nyomaték 324,6 Nm, ez meglepő módon majdnem a gyári.
Láttam pár mérést, általában a lóerő szokott közelíteni a gyári értékhez, a nyomaték pedig elmarad.
Itt pont fordítva van.
A szakember azt mondta, hogy szerinte nagyobb fordulaton elszegényedik a keverék, ezért nincs meg a lóerő.
Első körben veszek egy üzemanyag-nyomás mérőt, a motortérben ki tudom mérni a nyomást és összevetem a gyárival.
Az üzemanyagszűrő-csere az alap, a régit szét is fogom fűrészelni, hogy mennyire van elszennyeződve.
Ha a filtercsere után nem lesz jobb az üzemanyag-nyomás, akkor ac-revízió, ill. injektortisztítás következik.
Még az üzemanyagpumpa relé jutott eszembe, de az vagy jó vagy nem.
Van továbbá egy üzemanyagnyomás-szabályzó, az a kérdés, hogy ezzel lehet kezdeni valamit?
(Szoktak eltömődni, meghalni, tisztítani kell/lehet őket?).
[link][ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz voyager4.4 #10529 üzenetére
Nincs mit.
To all:
Közben megrendeltem az üzemanyag-nyomás mérőt.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
Weareus
addikt
válasz FeRRaR1 #10549 üzenetére
Hehe, aranyos.
Én az Index fórumon is szoktam Volvo-totyikozni. Ott azt mondták (benzines Volvo kapcsán), hogy leginkább a gyári Volvo gyertyák az ajánlottak.
NGK, Bosch márkákára viszont sokkal nagyobb "barátságot" tudok kapni a Bárdiban.
Szerintetek megérheti a Volvo márkájú gyertya egy turbós benzinesbe vagy jó lesz a Bosch, ill. NGK?Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv. Az idei Volvo találkozóról tud valaki közelebbit? Annyit sikerült kideríteni, hogy június 15-én lesz.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Most az AC-pumpa kivétele és ellenőrzése, tisztítása fog történni.
Emlékeztem múltkorról, hogy azt a ricnis és menetes műanyag gyűrűt nem volt egyszerű leszedni jó pár éve sem a másik Volvo-kocsiról, szerencsére a szerelő ismerősöm kölcsönadott egy helyre kis célszerszámot.
Meglátjuk...Amúgy: mi van itt a totyikban, én szedek egyedül Béres-cseppet?
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz FeRRaR1 #10623 üzenetére
Nem tudom, hogy azok a típusok, ahol a kokszosodást említed közvetlen benzinbefecskendezősek-e, de egy nagy hülyeség az egész technológia, egy videóban említette is az egyik szaki, hogy gyakorlatilag az van, hogy nincs kenés meg tisztítás ezeknél a motoroknál. Nem az olajra gondolt, ugye mint tudjuk, hanem a kenés-tisztítás-hűtés azon százalékára, amit a BENZIN végez el a nem közvetlen befecskendezéses autóknál.
Jó nagy marhaság ez a technológia, illetve odafigyelős...de hát erre tart a világ. (Ill. éljen az elektromos autó...).Más.
Van egy 850-esem, ami gyárilag 241 lovas, dyno-padon 210 körül teljesített.
Égett a Lambda-szonda lámpa, most hétvégén kicseréltem az olajat, olajszűrővel és légszűrővel együtt.
Dyno-padra ugyan nem vittem el azóta, de érezhetően (és láthatóan) visszajött az ereje.
Van ugyanis egy turbónyomás-mérő ezekben a típusokban, ilyesmi:Ugye alapállásban középen van a cáger, mikor tölt a turbó (jellemzően 2300-as fordulattól), akkor kibillen jobbra, a fehér alapú sávba, de - alapesetben - nem megy el a jobb széléig, azaz a töltőnyomás bizonyos határokon belül marad.
Ez nálam is így volt, egészen a Lambda-szonda cseréig.
Most az van, hogy kiakad a mutató, és ennek megfelelően gyorsul is az autó, de mikor kiér a fehér sávból a turbónyomásmérő cágere (egyébként erre a cágerre is vákuumcső fut be és vákuum alapon mér!!!), hirtelen elveszti az erejét és a turbónyomást is. (Minta elengedné a turbónyomást, vissza is esik a mutató középállásba. Valamiféle leszabályozás lehet?).
A Lambda-szonda jel továbbra is világít, továbbá a légszűrőház kiszedésekor egy elöregedett vákuumkábelt miszlikbe szakítottam, amit még nem sikerült pótolni.
Szerintetek mi okozhatja a turbónyomás extrém megnövekedését majd elengedését?
Az, hogy most jó lett a Lambda-szonda, de a hibakód nem lett még kiütve, vagy az a fránya vákuumcső?
Esetleg mindkettő együtt?
Videót is csináltam tegnap, ahogy jöttünk haza:
[link][ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz kelekyle #10625 üzenetére
Köszönöm, sokat segítettél. Mikor jöttem haza, a "tanulási folyamat" nekem is eszembe jutott, gondoltam is rá, hogy valahogy szoknia kell az ECU-nak az új "szitut".
A hibakód-törlés és a vákuumcső-csere meglesz.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Közben nézegettem egy vákuumdiagramot és ezzel egyben újabb megerősítést is kaptam, hogy a vákuumcső biza ludas lesz a dologban: (ahogy két kolléga is írta már...).
"The vacuum hoses for the TCV are the first cause of failure when you have boost issues, both lacking boost and overboost.
When replacing the hoses make sure to re-connect them like in the diagram above.
The green hose goes to the nipple on the turbocharger cold side.
The yellow hose to the turbo wastegate.
The blue hose goes to the inlet hose, right after the MAF.
The TCV itself is attached to the air filter housing."
Azt hiszem a képen sárga színű szakadt el, de majd úgyis ránézek...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz molnarpeter #10622 üzenetére
Ennyire megnőtt mostanság a vezérműszíjak élettartama?
Én az autóimon (V70, S80, de főleg 850-es Volvo-k voltak/Van) 60 ezrenként simán vezérlést cseréltem/cseréltettem.
(Conti v. Ina szíjakat részesítem előnyben.)Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Hopp, most nézem a Haynes 850-es könyvének vonatkozó fejezetét: Timing belt renewal 80 E miles or 129 000 km.
Nem baj, ártani nem ártottam a sűrűbb vezérléscserékkel...
Mondjuk a légszűrő cseréjét is 64 E kilométerenként javasolja, én minden olajcserénél (8-10-12 E km, olajminőségtől függően) megejtettem, ahogy az olajszűrőét is.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Közben meg is jött netes rendeléssel a vákuumcső.
Gondoltam, kiugrok, műszak allatt gyorsban lecserélem.
Felmértem a terepet, de a "hozzáférés" eléggé esedékes, hogy nem mondjam esélytelen.
Kissé bele kell bontani a dolgokba.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv.
2001-es V70 első elektromos ablakot felhúztam. Felment, majd magától le. Azóta nem mozdul. Többi ablak jó. Típushiba? Mi lehet? Fel lehetne valahogy húzni? SOS-be kérnék segítséget. Nincs garázsom, esik az eső. A nejlon nem tudom meddig tart ki.Szerk. biztosítéktáblán nem találtam kiment biztit.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Weareus #10982 üzenetére
Megoldódott. Ablakemelő motor gyorscsatiját lehúztam, visszadugtam
Most működik. Ezen videó alapján:
[link]Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Lackki #11015 üzenetére
Köszi az észrevételeket.
A többieknek is.
2001-es.
2.8-as.Tudom, hogy pénztemető és nem csak a fogyasztás miatt, de akartam egy ilyen sor hat benzinest.
Fojtószelepházra gondolsz?
Érdemes átpucoltatni?Az automata váltóban szeretnék egy átmosást és olajcserét kérni, mert tudom, hogy ez gyenge pontja az autónak.
Lekopogom, most még ok minden, mondjuk alapjárat hullámzik kicsit.
Légtömegmérő lett benne cserélve, de okozhatja gyertya, jobb üzemanyagtól el is múlhat, de majd ránézetek erre is, mert egy alapjárati hullámzást állítólag elég sok minden okozhat.Még egyszer köszi mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Lackki #11022 üzenetére
ABS modul rendben, de emlékszem a hattal ezelőtti Volvomra (ez amúgy a tizedik... ), ami egy V70 LPT turbós sor ötös benzines automata kombi volt, hogy ott akadt némi gond az ABS-vezérlővel, amitől a sebességmérő sem működött persze...
Erről még írtam is a totyikban kb öt éve.
A kiszerelés és a klimpelt rész szétszedése az időigényes, az átforrasztás már kellő kézügyességgel apróbb nüansz.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Jé, még fenn van az S80, amit vettem.
Már levehette volna...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Lackki #11045 üzenetére
10%-ot, de azt is ő alkudta le magának, én csak hagytam...
Mondjuk ez a 99E huf az átírási költség kb. 2/3-a.
Én ezt használom.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Picit írnék - újdonsült T6 tulajként és egy V70 D5 régebbi tulajdonosaként is - a fogyasztásokról...
Röviden: 19.9 liter volt a T6 étvágya, amikor elhoztuk a sportosan vezető, Mecsek-oldalban lakó fickótól, aki főleg csak városban használta.
Most 15.7 nálam (reset nélkül eddig ment le), de lesz ez még sokkal kevesebb is. (Ámen).A D5-ös (163 ló, kézi) 7.7 literen volt, amikor közel egy éve elhoztuk kereskedőtől (Kaposvár), olasz előéletű autó amúgy...
A mostani átlagról - amiről lőttem egy fotót is, mert úgysem hinné el senki, ami amúgy tényleg ennyi (!!!) - annyit kell tudni, hogy párom használja munkába járáshoz (napi oda-vissza 90-95 km; vezetési stílusa: város 50-60, kint 80-90 km/h, 2000-nél elváltja és döntően főúton, városon kívül megy vele):Ami érdekelne:
D5-ös tulajok milyen fogyasztásokat tapasztalnak általában?
Egy V8-as Volvo sem eszik ennyit talán, mint az első gen. T6? (Hasonló vezetési stílust feltételezve).[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz sfdrakex #11071 üzenetére
D5 fogyasztás erősen attól is függ hogy miben van a motor. Nekem XC90esben, a 185 lovas van.
Nagyon igaz, a kaszni nem mindegy, meg 185 ló az nem 163 azért...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #11016 üzenetére
Elolvastam a történetet. Szomorú. Nem az első S80-am ez a T6 nekem sem, mondjuk az előző S80 D5-ös motorral (szintén automata volt...) elég jól elhúzta a bőrét. 600 ezer kilométerrel adtam el, pontosabban cseréltem be a kaposvári kereskedőnél a D5-ös kézi V70-re, amiről fentebb írtam fogyasztásilag.
Viszont az elég olcsón lett véve 400x ezer Ft volt, pontosan nem tudom, de 400-ért még be is tudtam számoltatni.
Az is első gen' volt.
Motortartó bakok, motorolaj, váltóolaj, vezérléscsere, előtöltés állítás, a fűtőradiátor kilyukadt, csere. Kb. ezek kellettek neki. 5.0-ig (vagy 5.2-ig, már nem emlékszem pontosan) tudtuk levinni a fogyasztást; szerettem.
Kerékcsapágy elöl már szólt, automata váltó a végére (utolsó napokban) párszor elkezdett produkálni furcsa dolgokat.
Talán még pont időben szálltunk ki belőle...Apropó, S80 tulajokhoz (vagy aki tudja) lenne egy kérdésem.
Mi célt szolgálhat ez a két kapcsoló a váltóboksz oldalán? (T6-ban van):[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Lackki #11075 üzenetére
Köszi.
Húúú, akkor nem próbálgatom, mert az egyik piros;
hátha olyan mint a piros gomb a Macskafogóban.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv. itt Mester. Nem tudtam, hogy Volvo-s vagy.
Akkor azért jó hallani, hogy lehet 6 liter körüli - és akár az alatti - fogyasztásokat produkálni újabb dízelekkel is, ráadásul 200 lovas.A dízellel nálunk sincs gond, bár eddig nem adalékoltuk és az asszony sima gázolajat tankol, majd megpróbálom rávenni, hogy néha töltse fel prémiummal.
Motornak biztos nem fog ártani.P.S.: közben 15 alá esett a T6 fogyasztása, még viszonylag szép tempóban csökken; csak gyorsításkor nem szabad a pil. f. mérőre pislantani.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz gaborbol #11082 üzenetére
Köszi, még épp csak bele-bele olvasgattam, de már találtam pár hasznos infót.
Pl. pollenszűrőt én is most cseréltem és nekem is olyat adtak, ami aktív szenes, így csak a hátsó keretbe fér bele.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz focvis #11091 üzenetére
Szíjból Ina tényleg jó, Mann filter szűrő is prémium minőség.
Grat, a verdához, jó kis hibrid ez.Szerk.: közben kicseréltem a kabinfiltert, pontosabban az aktív szenest rossz helyre akartam berakni, a sima helyére, így eltörtem .
Később vettem észre, hogy a sima szűrő mögött van egy vastagabb slot, oda fért volna bele.
Így a régi szűrőt kiporszívóztam és lefertőtlenítettem kézfertőtlenítővel. Majd legközelebb belekerül a rendes szűrő, mindenesetre a probléma (este bepárált a szélvédő) orvosolódott, mondjuk az egész szellőzőjárat ki lett takkerolva. Szélvédő lapátszárak leszedése volt a legnehezebb, de egy kis WD 40 meg egy jó fogó csodákra képes.(Fogyasztás 12.8-nál tart.)
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv.
Kocsiba való élhető egérirtót/riasztót tud valaki?
Beköltözött egy cini a T6 csomagterébe.Ide:
Szó se róla, helyre kis fészket rakott, de azért...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
-
Weareus
addikt
A régi fogyasztási átlagot (19.9 L/100km) is beleszámolva (tehát reset nélkül) itt tartunk:
A tankolási számlák alapján 9.9-10 l körül jön ki a fogyasztás.
Kérdés: hány km-enként reseteli magát fogyasztásmérésileg a board computer?
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Értem. Nem tudtam.
Akkor még várok egy kicsit, amíg már nem megy lejjebb és akkor resetelek egyet.
Bizonyára jobb lesz a boardcomputer által számolt fogyasztás, ha már nem kell belekalkulálnia a városi átlagfogyasztásokat...
Egyébként azt hittem, hogy 1000-2000 km-ként dob egy resetet magától.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Igen, értem.
Lényegében igaz is, hogy a tankolási számlák (kilométeróra-állás ráírva mindegyikre) alapján számolt átlagfogyasztás nem ennyi, ui. most pl az üzemanyagszint ugyanott áll, ahol akkor állt, mikor elhoztam és 2055 km-ert tettem bele 193,25 liter benzinnel, ami 10 liter alatti fogyasztásra jön ki...
(Ha jó a kilométeróra számláló és pontos...).Utánaszámoltam pontosan...
A tankolási számlák alapján...Az a 9.4 nagyon barátságos lenne...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Üdv. A 2001-es S80-ban van ilyen Navi-képernyő v. mi. Ma kapcsolgattam a hifi-fejegységen a forrásválasztó gombot és behívtam valahogy a Tv-t, a kis képernyő fel is emelkedett meg bekapcsolt.
Ilyen hangyák háborúja volt rajta, próbáltam valami csatornát keresni, akkor kiírta a sávokat, meg kék képernyő, de végül nem talált semmit.
hová érdemes vinni, ahol életet lehelnek belé, hogy jöjjön valamiféle tv-adás.
Szolgáltatónál elő kell fizetni v. ilyesmi?
Hifi-s érthet hozzá?Nyilván nem miattam kell, vezetés közben úgysem fogok nézni ilyesmit, de ott a párom, ill. a kislány, akik az anyósülésben tök jól el lennének vele.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz sfdrakex #11159 üzenetére
Akkor ennyi? Átalakító, upgrade nem jöhet szóba?
Ezen az oldalon ezt találtam:
Volvo S80 Digitális Mpeg 4 conax Tv tuner, DVD lejátszó beszerelése a gyári navigáció monitorra. Tv Free interface modul. USB Sd lejátszás.
Digitális MPEG4 / 2 conax-kártyás TV tuner magyar menüvel, Mindig Tv Extra csatornákhoz USB rögzítővel, összesen 17 csatorna + HBO!Mondjuk a képeken az ott már egy újabb Volvo S80...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xbox Series X|S
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ukrajnai háború
- Azonnali fotós kérdések órája
- Azonnali mobilos kérdések órája
- PlayStation 5
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs