- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#29899008 #8512 üzenetére
15-20 eves autonal illik levenni a olajkartert es kitakaritani
erdekes lerakodasok lehetnek mar benne addigra
1.3JTD meg a Opel-kben is volt sok Combo-ban is pl, sokat mennek, de azert csodat ne varj tole menetdinamikaban, vagy ki kell nyomni a szemet
az arra valo, hogy A-bol B-be elpotyoreszik 4.5-5literrel, varosban 5-6
nekem egy 2005-s faceliftes 147 1.9 16v JTDm-m van (150lo), az a 156 hatchback-je
a futomuben most volt decemberben cserelve also-felso lengokar a stabrudakkal egyutt a muszakinal, de ott volt legyszuro, olajszuro, olajcsere, pollenszuro, gazolajszuro, hatso kipuffdob es a muszaki is egyuttal... igy volt ~230k az egesz produkcio a szerelo munkadijjal egyutt
elol kerekekent 1-1 lengokarral van tobb benne, mint egy hagyomanyos McPherson rendszeru futomuves autoban, mert ezekben van 1 fent is, nem csak alul
annyival biztos tobbe is kerul
de nem is ugy kanyarodik vele, mint azok
nekem le is van ultetve 60mm-l az auto -mar igy vettem-, kemenyebb a gyarinal nyilvan, gondolom hamarabb is fogja dobni itt HU-n a dolgot nekem
havercsavonak a gyari futomuves 2007-s 147 1.9 16v JTDm Q2 van (szinten 150lo), o 50k km-t elment masfel ev alatt vele mar amiota megvan neki
vasarlaskor cserelte o a futomuben azt, ami kopogott, azota semmit nem cserelt benne, csak az olajat es a legyszurot gazolajszurot
amiota a 147-e megvan nem sokkal utana vett egy 130loeros Ibiza 1.9TDI-t is, de azt mar el is adta par honapja
most van helyette egy Grande Punto TJET-e
na pl olyat is siman vehetsz, nem egy kifjezetten nyugos motortöbb drón kell ;P
-
j.bravo
addikt
-
válasz
#29899008 #8954 üzenetére
+1 amit j.bravo írt. Mi vagyunk a szopóálarcos tagozat, és férfi ember büszkén sír...ehm...online, arc nélkül.
Ugyanitt 2.0 JTS GT eladó, ha érdekel.
Motorikusan/mechanikusan, illetve a beltér jó: felújított/cserélt még minden IS; számlával, garanciával, anyjakínjával. Kívülről viszont kezd foglalkozós lenni...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
válasz
#29899008 #8965 üzenetére
A JTS sem való városba, legalábbis az első generációs. Ahogy hacki87 is írta az elmesélésem alapján: a GT pedig kifejezetten nem, mivel az egész kocsi nyílt utakra van belőve (kilátás, parkolás, túlnyúlások, etc.).
Visszatérve konkrétan a 1stGen JTS vs város felállásra:
1) 2000rpm alatt halott, így tömött forgalomban araszolni sz0pás; 2500rpm környékén elvan folyamatos haladáskor, de 3000rpm magasságától érzi jól magát
2) ha nincs menetszél, akkor nagyon melegszik; megfőni természetesen nem fog, de nyáron a hűtőventilátor versenyt üvőlt a klímával...
3) hosszú váltókiosztás, így mindig egy fokozattal lejjebb érdemes (muszáj?) tartani, mint megszokott, egyébként nyűglődik; pl. 40kmph még bőven kettes, 50-60kmph-nál mehet a hármas, stb.
4) 1+3 együtt azt eredményezi, hogy az átlagosan hömpölygő bp-i forgalomban, t.i folyamatosan hullámozva 10-60kmph között, állandóan a váltót kezeled és igazából az sem partner az ilyenekben: a korszak 5-ös váltója is az a kategória, amit arra találtak ki, hogy 3. és 4. között váltogassál országúton vagy pályára kigyorsításkor, majd ha befejezted, akkor tedd 5.-be és tempomat; az 1. és 2. csak arra van, hogy eljussál a többihez. Én városban ezt úgy abszolválom, hogy inkább pörgetem, mint váltogassak: a benzin 'olcsóbb', mint az idegeim.
Bónusz: direktbefecskendezés annak minden nyűgjével; ugyanakkor ha 99%-ban én csak városon kívül használom és 100-as OMV-vel (mer' placebo), így talán ezen az egy dolgon nem kell vekengenem...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy ruhás topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xbox tulajok OFF topicja
- DIGI kábel TV
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep