- Asztrofotózás
- Autós kamerák
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
Synthwave #7951 üzenetére
Szia!
Hol is kezdjem. Ha nem volt törve kókányolva, akkor nem rozsdásodik, egyáltalán nem.
2.4 TDs jó motor, én mondjuk inkább a JTD-t venném, erősebb, dinamikusabb.
Alkatrészellátás nehézkes, bontásból vannak kasznielemek és beltéri dolgok, ezekkel nincs is probléma, a futómű az, ami feladja a leckét. Főleg az SW szintszabályzós/önbeálló (Nivomat) hátsó futóműve.
Alapvetően egyébként tartós autó, későbbi évjáratok esztétikusabbak belül (elfelejtették azokat a fosszínű alsó burkolatokat, igényesebb lett a kormány, változott a könyöklő felfogatása, formája és tároló is került bele stb).
Bizonyos színek hajlamosak mattulni, illetve ledobni magukról a lakkozást.
Futómű legyen rendben, járjon szépen mind az 5 henger (mindig), azt ne fogadd el, hogy várjunk kicsit aztán beindul az 5. is. Ez a 2.4 és az első szériás 2.4 JTD asszem még kiegyensúlyozótengellyel is el van látva.
Víz legyen rendben minden szempontból, színe, állaga, olajra ugyan ez igaz."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Synthwave #7955 üzenetére
Nem a tartossagal van gond a futomu teren, hanem az alkatreszellatassal, foleg a hatsot illetoen.
Duplan galvanizalt a kaszni, azert nem rozsdasodik.Facebookon a Lancia kozossegi csoportot tudom ajanlani, ott segigenek, es talan a konkret peldanyt is ismerik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
-
Integrale
veterán
válasz
Synthwave #7964 üzenetére
2000 ft korul van ra egy par Bosoko lapat. Gumimeret az eleg szabvany, gyakori, igy nem draga. Motor sok masik olaszban is benne van.
De mondom, erdeklodj a csoportban, mert vannak olyanok, akik elso kezbol tudnak informaciot szolgaltatni Kappaval kapcsolatban."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztrofotózás
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gitáros topic
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Autós kamerák
- Steam topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- További aktív témák...
- Flair Signature
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó - 200 Ft per db!
- FORD FOCUS 1.6 Trend /FRISS műszaki/2 zónás klíma/szervizkönyv/vonóhorog
- TIMEMORE Basic 2.0 barista mérleg fehér
- 220V -os E27 9W LED égő, Bluetooth -os telefonos vezérléssel ( Tuya, SmartLife stb) vadonatúj