Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Synthwave #7951 üzenetére

    Szia!

    Hol is kezdjem. Ha nem volt törve kókányolva, akkor nem rozsdásodik, egyáltalán nem.
    2.4 TDs jó motor, én mondjuk inkább a JTD-t venném, erősebb, dinamikusabb.
    Alkatrészellátás nehézkes, bontásból vannak kasznielemek és beltéri dolgok, ezekkel nincs is probléma, a futómű az, ami feladja a leckét. Főleg az SW szintszabályzós/önbeálló (Nivomat) hátsó futóműve.
    Alapvetően egyébként tartós autó, későbbi évjáratok esztétikusabbak belül (elfelejtették azokat a fosszínű alsó burkolatokat, igényesebb lett a kormány, változott a könyöklő felfogatása, formája és tároló is került bele stb).

    Bizonyos színek hajlamosak mattulni, illetve ledobni magukról a lakkozást.

    Futómű legyen rendben, járjon szépen mind az 5 henger (mindig), azt ne fogadd el, hogy várjunk kicsit aztán beindul az 5. is. Ez a 2.4 és az első szériás 2.4 JTD asszem még kiegyensúlyozótengellyel is el van látva.
    Víz legyen rendben minden szempontból, színe, állaga, olajra ugyan ez igaz.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák