Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    Felkerült diagnosztikára a gép, hibakód nem volt benne, a szenzorok nem mutattak furcsa jeleket.
    Ma kipucoltuk tenylegesen, mélyrehatóan a fojtószelepet és a lz alapjárati motort. (amúgy az normális, hogy az alapjárati motoron lévő kis műanyag darab a motor tengelyéhez képest kis holt játékkal rendelkezik forgásban? Mert az feltűnt, hogy egy rugó nyomja a motortól el, és oda–vissza tud csúszni). De nem volt az sem koszos.

    Az alapjárat mintha megjavulgatott volna talán, de a rángatás nem maradt abba.

    A szerelő azt is mondta hogy mivel a fojtószelepet megkerülő cső mállik (teljesen be van tekerve szigszalaggal, erősen), ott nincs meg a vakumja, az okozhat rangast. De gondoltam magamba, ha oda akadalytalanul, mindenféle szelep nélkül jut a levegő, akkor kit érdekel ha nem a legszűkebb keresztmetszeténél esetleg egy hangyanyi levegőt be tud szívni?
    Bár nem tartom beloszinunek, mert annál jobban szigetelne a szalag, ha szívja a motor.

Új hozzászólás Aktív témák