- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TannerHUN
aktív tag
Látom meg is vitattátok a témát, úgyhogy nincs mondanivalóm
Egyébként ha megnézitek a régi DOS-os játékokat pl a Duke Nukem 3D és pl a Shadow Warrior-t, ugyan az a motor megy alatta, csak kicsit átírva. Tehát befejezném a mondanivalómat ott, hogy az rFactor "ISImotor" nevezetű engine működik a játék alatt egy kis változtatással, azért is érzed/érezzük másnak az autók fizikáját/irányítását. Szerintem így már érthető mindenki számára a dologKár hogy nem próbálod ki, azért egy-két videót nézz meg mindenképpen belőle, megéri
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
#70869248
törölt tag
Megteheted hogy sorokat hagysz ki akár a Race07 akár az rF motor, vagy felfüggesztés számításaiból. ..ezt még forráskód nélkül megteheted. Ilyenkor butább lesz a mod. ..ha a benzintankot szeretném 50 méterrel az autó fölé tenni, azt mindkét játékban tök ugyan úgy kell megcsinálni....ellentétben mondjuk az iRacing-l, ahol teljesen máshogy és máshonnan számol.
Megtehetem hogy a Race 07 egyik autójában a tömeget átírom brutálisan, érzetre full más lesz az autó, de ettől még a fizikája uaz, nem?
Ismerem a véleményed, ódzkodsz az rF-től, és tiszteletben tartom, nem meggyőzni akarlak hogy ne tedd.
Tudok olyan moddról ahol a BMW hasonlóan jó mint a Race 07-ben, ami egy jól megírt játék nem véletlenül futnak vele a mai napig jó ligák, ...csak az rFactor egyik hátránya, hogy olyan rengeteg cucc van hozzá, hogy alig találsz játékostársakat akik uazt használnák...és persze nincs WTCC license.
Vannak olyan jól megírt moddok, amiket én is használok a mai napig az rF-ben, pedig megvan az rF2...és szinte minden más autós játék, legutóbb pl. a Next Car Game. ...és vannak elég pocsék konverziók is.
De használom a Reiza kamionos játékát is, ami szintén egy ISI termék.szerk: Szal aki azt mondja neked, idézem: "hiába azonos a felépítés, másképp számol a Sim Bin motor, tehát más a fizika!!"
Az hülyeség, ugyan úgy számol, mert nincsen Sim Bin motor, csak ISI...más dolgokat kapcsolnak ki és be, és más értékeket írnak, de a fizikai motor az ugyan úgy számol.[ Szerkesztve ]