- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Allbundy
tag
Automata box tökéletes, szerintem nem lehet kézzel jobban csinálni. Tartja a tempót, befordít, megállít pont a jó helyen, illetve azonnal indul ha végeztek. Ráadásul van időd amíg a saját helyedre érsz, elfogadni a javításokat vagy cseréket. Egy dolgod van, időben limiter tempó alá lassítani.
Akkor van gond vele, ha a ligában használatos a boxutca-áthajtásos büntetés, mert akkor ki kell kapcsolni(illetve tk. nem muszáj, csak megáll és indul tovább ha nem állítasz be semmit, az nem sok veszteség laza versenyben).
Én Estorilban nem tudtam kicseréltetni a defektes gumit, tesztelni kell hogy miért. Vagy én voltam béna, vagy a mod nem engedte azon a pályán, meglátjuk.A gumitesztelésnél nem tartom jónak a MoTec kizárólagos használatát, mert nem vagyunk Schumacherek, hogy azonos köröket tudjunk futni, ráadásul a gumihoz és az állapotához azonnal és tökéletesen alkalmazkodva. Végül Estorilban elég sok kör sikeredett, ez alapján ott alig volt előnye a softnak. A medium gumi kopása mindössze 5% körül volt, úgyhogy véleményem szerint fontosabb lesz az optimális gumihőmérséklet alapján választani az összetételt, mindegyik kibírja lazán a mostani versenytávokat. Illetve ez vezetéstől is függ, softot könnyű volt 110 fok fölé melegíteni hátul, onnantól nyúlós volt, vissza kellett hűteni.
Ezzel ellentétben Brno-ban akár két másodperc is lehet a soft előnye, melegedési probléma nélkül. Valencia pedig átmenet a kettő között. Mindenesetre ez is izgalmas része lesz a kupának
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...