Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    Megjött a status update levél a Nemzetközi Oltóközponttól, hogy egyúttal példát is mutasson azügyben, hogy miképp kéne az államnak kommunikálnia. Nem kopizom ide be az egészet, de mutatok pár részletet, hogy egyértelmű legyen, hogy miképp kéne ennek működnie állami szinten:

    "Ha az előfoglalás keretein belül vakcina érkezik és az nekem nem felel meg, akkor mi a teendő?
    Amikor beérkezik egy vakcina típus, minden érintett páciensünk értesítést fog kapni email formájában. Az emailben három lehetőség közül választhat majd: lehetősége lesz igényelni a vakcinát, várni másik vakcinára, vagy lemondani az előfoglalás jogáról. Amennyiben igényli a vakcinát, az előfoglalás díját később már nem áll módunkban visszafizetni. Ha a páciens úgy dönt, hogy másik vakcinára vár, előfoglalását fenntartjuk másik – a későbbiekben- beszerzett vakcina típusra. A folyamat minden részében lehetőséget adunk a páciensnek az előfoglalási összeg visszatérítésre, ilyenkor visszafizetjük az előfoglalásra befizetett teljes összeget, a páciens pedig elveszti nálunk az oltási előfoglalási jogát."

    Ez úgy korrekt, ahogyan van.

    "Javasolják, hogy regisztráljak az állami vakcina oldalon is?
    Mindenképpen, így a későbbiekben még eldöntheti, hogy hol, hogyan és melyik vakcinával szeretné beoltatni magát."

    Dettó.

    De az egész email mintaszerű, nem ítélkezik, nem erőltet, nem tanácsolgat, csak sorra vesz normális kérdéseket és egyértelmű válaszokat ad rá.

    És ezzel most bekerült ez a topik az "itt szóltam hozzá" listámba, most egy ideig nem kell keresgélnem, hogy hol maradtam le és mikortól kell pótolnom az olvasást :D

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák