A Vulkan API-t támogatja a World War Z?

A GDC-n ezt pletykálták, de logikus is, hiszen százával jönnek majd a zombik.

Bár manapság azért nem számít kirívónak, ha egy játék explicit API-t használ, a Vulkan támogatása azért a játékfejlesztők részéről még visszafogottabb a DirectX 12-höz képest, legalábbis a fő platformnak számító Windows operációs rendszeren mindenképpen. Úgy hírlik azonban, hogy az április közepén érkező World War Z a Khronos Group grafikus API-ján lökne egy picit, mivel a GDC-n olyan pletykák terjedtek róla, hogy Vulkan leképezővel érkezik.

Hirdetés

Persze a fentiek logikusnak is tűnnek, hiszen a játék lényegében egy Left 4 Dead másolat, csak éppen sokkal több zombival, akár százával is özönlik majd a horda, és oda már nem túl szerencsés a régebbi grafikus API-k használata.

A World War Z egyébként a Quake Champions alaposan továbbfejlesztett videojáték-motorját használja. A legfőbb cél a játék egyik fontos elemének, vagyis a zombik hordában történő érkezésének a szimulációja volt. Ezért külön felel a Swarm technológia.

Azt nem tudni, hogy más grafikus API-ra írt leképező helyet kap-e a játékban, de Vulkan mellett ez nem túl lényeges, hiszen ez is igen sok rendszert le tud fedni a PC-piacon.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés