Hirdetés

A Vulkan API-t támogatja a World War Z?

A GDC-n ezt pletykálták, de logikus is, hiszen százával jönnek majd a zombik.

Bár manapság azért nem számít kirívónak, ha egy játék explicit API-t használ, a Vulkan támogatása azért a játékfejlesztők részéről még visszafogottabb a DirectX 12-höz képest, legalábbis a fő platformnak számító Windows operációs rendszeren mindenképpen. Úgy hírlik azonban, hogy az április közepén érkező World War Z a Khronos Group grafikus API-ján lökne egy picit, mivel a GDC-n olyan pletykák terjedtek róla, hogy Vulkan leképezővel érkezik.

Hirdetés

Persze a fentiek logikusnak is tűnnek, hiszen a játék lényegében egy Left 4 Dead másolat, csak éppen sokkal több zombival, akár százával is özönlik majd a horda, és oda már nem túl szerencsés a régebbi grafikus API-k használata.

A World War Z egyébként a Quake Champions alaposan továbbfejlesztett videojáték-motorját használja. A legfőbb cél a játék egyik fontos elemének, vagyis a zombik hordában történő érkezésének a szimulációja volt. Ezért külön felel a Swarm technológia.

Azt nem tudni, hogy más grafikus API-ra írt leképező helyet kap-e a játékban, de Vulkan mellett ez nem túl lényeges, hiszen ez is igen sok rendszert le tud fedni a PC-piacon.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények