A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone ma közös közleményben köszönte meg azoknak a segítségét, akik az 1749-es segélyvonalon adományokat ajánlottak fel az áprilisi mátravidéki természeti katasztrófa helyreállítási munkáihoz. A négy távközlési szolgáltató felhívására április 27. és május 15. között – kevesebb mint 3 hét alatt – közel hatvanezer hívás és üzenet révén 11 800 000 forint gyűlt össze. Az összeg a Magyar Vöröskereszt közreműködésével jut el a rászorulókhoz.
Akárcsak januárban – a délkelet-ázsiai cunami áldozatainak támogatására indított kezdeményezés során –, ezúttal is az 1749-es szám felhívásával, illetve a mobilszolgáltatók esetében egy sms elküldésével 200 forinttal járulhattak hozzá a szolgáltatók ügyfelei a károsultak megsegítéséhez.
Tizenkétmillió folyt be a segélyvonalon
- Írta: Erasmus
- Forrás: IT.news
- Kapcsolódó cégek:
- Telenor Magyarország
- Vodafone Magyarország
- T-Mobile Magyarország
- T-Com
Azóta történt
-
Gyors földrengés-analízis Griden
Akár 30 óra alatt kielemezhetők a természeti katasztrófák a nagyteljesítményű hálózattal.
Előzmények
-
Újra él a 1749-es segélyvonal
A Matáv, a Pannon és a T-Mobile ügyfelei a mátravidéki vízkárok helyreállításában segíthetnek.

Aktív témák
- PlayStation 4
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Most Kína tiltotta ki a nemrég exportengedélyt kapott AI gyorsítókat?
- Horgász topik
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- További aktív témák...