Mint a hivatalos közleményben írják, az új OTP MobilBank – az új InternetBankkal együtt – tavaly augusztus óta a teljes lakossági ügyfélkör számára elérhető.
Hirdetés
A hitelintézet mintegy másfél millió, mobilbankot használó ügyfeleinek közel kétharmada már az új OTP MobilBankot használja, azonban egy viszonylag jelentős – több százezer fős – ügyfélkör még nem regisztrált az új szolgáltatásra. Az ő kényelmük és zavartalan kiszolgálásuk érdekében a korábban jelzett március 1-jei határidőt követően is működik majd a SmartBank egészen március 24-ig, azonban a több mint három hetes „haladék” ellenére az OTP Bank továbbra is kéri érintett lakossági ügyfeleit, hogy mihamarabb regisztráljanak és próbálják ki az új mobilbanki alkalmazás funkcióit.
„Intenzív ügyfél-tájékoztatást és kommunikációs kampányt folytatunk hónapok óta, melynek eredményeként közel 1 millió ügyfelünk már az új OTP MobilBankot használja napi pénzügyeinek intézésére. A kivezetési periódus meghosszabbításával az újdonságokat lassabban elfogadó ügyfeleinknek szeretnénk kényelmesebbé tenni a váltást” – mondta el Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője. „Gyakorlati támogatást is nyújtunk számukra: amennyiben kérdésük van, vagy segítségre van szükségük akár a regisztrációval, akár az egyes új funkciók használatával kapcsolatban, digitális csatornáinkon, chaten és e-mailben, valamint telefonon is kaphatnak segítséget, és az OTP Bank fiókhálózatának munkatársaihoz is fordulhatnak” – tette hozzá Vouszka Péter.
Az új InternetBankot az OTP Bank még folyamatosan fejleszti, ezért mellette még használható marad az OTPdirekt internetbank is változatlan funkciókkal.
Az OTP Bank nem lakossági ügyfelei változatlanul tudják használni a SmartBank minden funkcióját.