Hirdetés
A Maxsun két fehér alaplappal bővítette portfólióját, amelyek csak néhány dologban különböznek egymástól, és az iCraft B860M Cross, illetve B860M Cross Pro neveket kapták.
Az Intel B860 vezérlőhídra épülő, microATX-es páros 16+1+1 fázisos, 50 amperes Dr.MOS VRM-jén adekvátnak tűnő alumíniumbordák ülnek, és négy DIMM foglalatukban legfeljebb 192 GB DDR5 memória hajtható, a modulok effektív órajele pedig tuninggal 9066 MHz-re srófolható fel. Az újoncokon egy fémmel megerősített, x16-os PCI Express 5.0, valamint egy x4-es PCI Express 4.0 sín található, miközben háttértárolóink számára három, bordázattal ellátott M.2 csatoló (egy PCI Express 5.0-s M.2 2242/2280, két PCI Express 4.0-s M.2 2242/2280/22110) áll rendelkezésre a négy SATA porton túlmenően.
A nyolccsatornás Realtek ALC897 hangkodekkel szerelt, hibakeresést segítő POST kijelzővel szállított deszkákon Realtek RTL8126 kontrollert használó, 5 gigabites Ethernet figyel, és míg a szimpla Cross változathoz Intel AX211-es Wi-Fi 6E/Bluetooth 5.3 egység jár, addig a Pro verzió Intel BE200 chipes Wi-Fi 7-tel érkezik.
Eltérés még a két típus között, hogy a Pro fixált I/O pajzsánál terpeszkedő felépítményen az egyszerű, (Aiga) animációkat futtató fénydísz helyett egy 3,4 hüvelykes képernyő nyert elhelyezést, amire lényeges rendszerinformációkat vagy saját tartalmakat egyaránt kirakhatunk.
A hátlapokon egy 1.4-es DisplayPort, egy HDMI 2.0 kimenet, két antenna konnektor, egy 15 wattos USB4 Type-C kapu, nyolc USB 3.2 Gen 2 Type-A aljzat, öt 3,5 mm-es audio jack, egy optikai hangkimenet, továbbá egy Clear CMOS gomb sorakozik a fentebb már említett LAN-on kívül, mialatt az előlapra egy USB 3.2 Gen 2x2 Type-C, két USB 3.2 Gen 1 Type-A és három USB 2.0 csatlakozó vezethető ki. Rendszerhűtő ventilátoraink négy PWM tüskesoron osztozhatnak, és a LED-es holmijainkat négy headerre (három háromtűs ARGB, egy négytűs NRGB) köthetjük rá.
A szóban forgó konstrukciók az ázsiai piacokon már elérhetők 1250 és 1350 jüanos – azaz körülbelül 66 000 és 71 000 forintos – árakon, ám az még kérdéses, hogy a többi földrajzi régióba is eljutnak-e hivatalosan.