Hirdetés

Mass Effect 3: Az Unreal Engine 3.0 fog alatta dohogni

Hirdetés

Megnyugodhat, aki egy picit tartott a harmadik rész gépigényétől, ugyanis az Epic alelnökének elmondása szerint a Mass Effect 3 alatt is az Unreal Engine 3.0 fog dolgozni.

"A BioWare az Unreal Engine 3.0-át választotta a Mass Effect trilógiának, mert egy olyan sci-fi környezetben játszódó, harmadik személyű nézőpontot használó játékot akartak készíteni, ami magába szippantja a játékost." - mondta.

Jelenleg nem sok információ szivárgott ki a játékról, a megjelenési időről is csak annyit tudni, hogy valamikor 2012-ben érkezik a játék. De legalább a lassabb gépek tulajdonosai is fellélegezhetnek, az Unreal Engine 3.0 gépigénye nem lesz olyan vészes.

Hirdetés

Gyorsabb, biztonságosabb és olcsóbb vállalati hálózat SD-WAN-nal

PR Hogyan biztosíthatunk stabil, biztonságos és könnyen menedzselhető hálózati hátteret, amely illeszkedik a modern üzleti igényekhez?

Azóta történt

Előzmények