Energy márkanévvel is felbukkan a Klipsch a PC-s hangszórók piacán

Hirdetés

Jó pár évvel ezelőtt láthattunk utoljára idehaza Klipsch PC-s szettet a ProMedia sorozatból, ám a márka és a brand nem tűnt el, csupán az európai árusítás szorult háttérbe. A gyártó háza táján is több változás történt az elmúlt években, így például a Jamo, Energy és Mirage márkaneveket is birtokló vállalat ma már az Audiovox kezében van.

A saját márkanév alatt árusított ProMedia mellett az Energy-nél is megjelent egy kompakt méretű, 2.1-es multimédiás hangrendszer, ami notebook-hoz, PC-hez, MP3 lejátszóhoz, vagy akár telefonhoz is csatlakoztatható a szabványos 3,5 mm-es jack aljzat segítségével. A két szatelit hangszóróból és egy mélynyomóból álló rendszer 25 watt teljesítmény leadására képes (az erősítő a mélyládában van), frekvenciatartománya pedig 80 Hz-től 20 kHz-ig terjed (±3 dB), ami nem túl veretes teljesítmény a ProMedia 2.1-es szettek tudásához viszonyítva.


[+]

De nem csak ez, hanem a külső felépítés és a formaterv sem hasonlítható az előbb említett termékcsaládhoz (a hangerő- és mélyhang kiemelés potmétere sem túl ízléses), viszont nem is 199 dollárba fog kerülni, hanem nagyjából csak a felébe. A 99 dolláros ár érdekes kihívás elé állítja majd a gyártót, hiszen kicsivel többért már sokkal izgalmasabb technikai paraméterekkel és THX tanúsítvánnyal rendelkező Logitech Z623 2.1-es szettet is kapni.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés