- Dell notebook topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Mágus2 #62894 üzenetére
Na helyzet van
Adagoló ahogy rémlett fel volt újítva, a fedél viszont nem... Ami rémisztő, hogy a fedél adagoló árában van
DE
Amint beálltam a szerelőhöz az autónál mintha elvágták volna az elektronikát, az adagoló nem kapott jelet. így autóvillamossági lesz a gond, a kábelköteg kontaktos, vagy vhol meg van törve.
Meg lett mozgatva, azóta nem csinálta a rángást, kop kopp, eddig is olyan volt ,mintha elvette volna a "computer" az üzemanyagot"..
Na hova tovább
Ja 93'-as,
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Mágus2 #62910 üzenetére
Az anyjába bele
oks, megnézem, marad a kontakt spray egy időre, most tán jobb. Annak örülök, hogy se füst, se olajfogyás, se víz
Egy ilyen idős autónál már nagy szó, habár ez azért legendásan jó motor
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
7600 GS
addikt
-
-
Bdanyy
addikt
205/55 R16 nyári gumit szeretnék venni. Mit ajanlotok?
Nálam is játszik amúgy a zár, minden indulásnál megpróbál razarni egyik ajtóra, de ritkan sikerül neki. Az egyik kapasbol javítva lett, erre mikor hoztam a szerelesbol, elojott máshol
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
varsam
őstag
én a 225/45 R17-re nem tudok dönteni, hogy mi legyen.
Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 vagy Semperit Speed-Life
Ezek 27k környékén vannak, a Conti, Goodyear, Michelin minimum 5k-val drágábbak, ami azért nem kevés, pláne ha csak a nevet fizetem meg.Jó ez a Hankook vagy Semperit? Semperit ugye Conti gyártmány..
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Bdanyy #62918 üzenetére
Nalam elso fekezesnel zar le mind, de az egyik hatso rendre felugrik. Amikor zarom a riasztoval, hala az egnek mindig lecsukja. Nem tudom, mi lehet ez, de tulmutat rajtam. Amig lezar amikor kell, addig nem baxtatom
Ha mar gumi, 195(v. 205) 55 / 15 hasznaltat tud valaki? Nyari kene es olcso. 10-12 korul van jo nehany fent az autoalkatresz.hu-n, talan elmegyek mrgnezni valamelyiket, addig is, hatha van itt valakinek.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
válasz ßrainiac #62922 üzenetére
Elmagyarázta haverom, hogy hogy működik, de baromsagot nem szeretnék leírni, lényeg hogy nálam is így van most, de amint van időm elviszem megcsináltatni, nem olyan drága a javítása
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
nagyúr
válasz 7600 GS #62914 üzenetére
– Mennyire fontos a dízelek bemelegítése?
Az egyik legfontosabb. Én itt lakom a faluban, hét közben be sem indítom a BMW-t, mert mindig hideg motorral menne. A feleségem ezres benzines autójával járok, annak sem ideális, de sokkal jobban tolerálja, mint a dízel, mivel sokkal hamarabb bemelegszik.
Aha itt meg jópáran azt mondják minek melegíteni?!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz KaiotEch #62924 üzenetére
Mai termés Totalcar-ról...
Hát melegíteni, nézd attól függ mennyire vagy erre fogékony. Én ha reggel pl sietek melóba nem melegítek, ellenben alapjáraton autózok.
Amúgy meg 1-2 percig járatom, de van hogy 3-5, attól függ mennyivel sikerül előbb kijutni a kocsiba beröffenteni. Én használati tárgynak vettem az autót, munkához, télen ne menjen tönkre a derekam.. / sajna mégis beállt... /
Nyáron meg motorral járok, így azt mondom, nekem megéri reggel hamarabb bejutni, az idő pénz
Illetve ezt az dizelt én hiába járatom, 3-5 perc melegítéstől nem lesz bent jobb idő, max a motornak[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
ßrainiac
addikt
válasz Bdanyy #62923 üzenetére
Kepeket majd toljal be a geprol
Meg ossze is futhatnank paran, Tomcsi, te, meg en, egynyocté talira (meg aki meg akar jonni, sz@rfosdizelt is toleraljuk)
Autos tartot sikerult berendelni?
Ja igen es milyen az 1.8T elmeny? Fura volt megszokni? Nekem elso nehany nap az volt. Pl. Amikor foutra kimentem es toltam volna kettesben de nem ment (azelott a 2.3-assal ilyen gond nem volt)
[ Szerkesztve ]
-
válasz freaghill #62929 üzenetére
Úgy hogy az órán mutatja a standard 90°C-t, és még kímélően vezetsz olyan 10 percig. Na onnantól lehet nyomatni. Gazsiban volt olajhőfok mérő és most nagyon hiányzik mert Domiban valahogy nem volt szempont h kímélően lehessen vezetni, hogy egye meg őket a fene...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
-
ßrainiac
addikt
válasz freaghill #62929 üzenetére
Ahah, egyre gondoltunk ^^ (marmint nem arra h te vagy a parasztgyerek )
En amig erzem h furan megy (hideg van neki), addig max 3000-es fordulat, es amikor mar minden ugy "osszeallt" erzesre, akkor ovatosan megyek felfele (ha kell).
Magus, VR6: thx, tehat amig nincs ra muszer, addig marad a talalgatas
bitpork: ez sajnos a G4-bol is kimaradt, pedig milyen fontos
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Ma az öreg hazajött, mire lementem már telefonált.
Szerelővel beszélt, és mondta neki, hogy megbolondult az agya (a kocsinak ), mert elkezdett villogni neki a négyesindexe, aztán nem tudott vele mit csinálni, míg hazaért így kellett menjen. Gondolhatjátok, semmi előzés semmi, mivel nem tud sehogy jelezni.Egyből a riasztóra kérdezett rá, de az kizártuk egyből, mivel már évekkel ezelőtt ki lett iktatva.
-
-
ßrainiac
addikt
válasz VR6-Fan #62934 üzenetére
Ja, ezekre baromira figyelek. A 3000 tenyleg a max, ha kesesben vagyok ^^ Az a baj, olyan erzes menni vele ilyenkor, mintha vmi egynegyben ulnek Ilyen felgazas hirtelen gyorsitas 2.5-ig is para? Erzesre amugy figyelek ra, marmint en azt mondanam. Aztan a gyakorlat majd megmutatja
KaiotEch: Neem.. Feljebb irtam, hogy 1.8T
Alapjaraton nem szeretem hasznalni, mert kettomegus a gep, aztan onnan nem jo padlozni ha kell. Az Audi mas teszta, azzal 5-osben hajtom akar 40km/h-val, jo eros motor, nincs kettomegu. Harmasban is elindul ha akarom
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
válasz ßrainiac #62927 üzenetére
Még nem volt időm lemosni, így nem is csináltam róla nappal képeket Talán majd vasárnap.
Egyelőre még nem rendeltem meg a tartót, de ahogy látom itthon sehol sem tudom megvenni készletről. Mivel kellett hétvégére rögtön valami, megvettem a dension nanopadszerű tartóját, de nem valami nagy szám, ráadásul nem tapadókorongos, hanem a rácsra tudom csak feltenni, amit pont most cseréltettem, mert amivel vettem, némelyik lamella eltört már. Így ki is ment a fejemből, de jó hogy mondod, mindjárt megveszem. Te a gyártótól kérted, vagy amazon/ebayen?
Őszintén szólva túl sok összehasonlítási alapom nem volt. Előtte főleg csak 1.4-1.6 szívókat vezettem, azokhoz képest sokkal kellemesebb, de chipelt 1.9 pdtdi passat szerintem jobban megindul
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
nagyúr
válasz ßrainiac #62937 üzenetére
De van kettőstömegű. Legalábbis az enyémben úgy tudom. Fater is berakja 5-ösbe 50-nél simán Ha szólok neki nem, hogy én, de Ti is le vagytok bazilikázva
De valóban erős a motor. Azért váltja el hamar, mert ezek nagy motorok, nem tudja az ember úgy kihasználni, és szerinte a dízelnek a minél kisebb fordulat a jó, persze, de szerintem meg nem a legalja, mert ugye onnan gyorsítani nem lehet. Én 1500-2000 között szoktam járatni.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Bdanyy #62938 üzenetére
En ebay-rol toltam, olyan 6.7k volt talan az ara.
Ja, diesel is kiraly, en is abban gondolkoztam, neztem 130 es 140 lovasokat, de aztan arra jutottunk, hogy nem megyek annyit, hogy megerje. Ehhez olcsobb a turbo, meg ugy egyebkent minden dragabb szinte azokhoz (a 140 lovas egy 2007-es Passat lett volna, rohadtul nem voltam elajulva tole. A majd 10 evvel idosebb G4-em sokkal minosegibb, jobban egyben van).
Attol fuggetlenul, hogy benzines lett, tovabbra is szeretem az eros dieseleket, de ahogy annak, az 1.8T-nek is megvan a feelingje, mas a ketto, egyelore (igy egy ev tavlataban) nem cserelnem dieselre
En ma mosattam le, de baxtam lefotozni (meg hat disztarcsak...), OMV premium atyauristen mosas, 2x szaritas (ezt nem is ertettem, mert ugyanugy egyszer ment vegig a szarito), aztan amikor vege volt, ugyanugy tele volt vizcseppel az auto
KaiotEch: azert a turbonak is fel kellene porognie, ha mar ilyen gepet hasznaltok neha-neha nem artana odalepni neki. De majd a szakik elmondjak mindjart lerakodik a cucc a gepezetben, ha nincs "kikormolva" (meg hat oda az elvezet ).
Bling95: Itt 2300 kobcenti es 5 henger az, ami el tudja hitetni veled, hogy nem harmasban, hanem egyesben van a valto
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen