Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Templomegere

    senior tag

    ma elmentem megmérni a v6 2.8-asom kompreszióját , egyik ismerősömmel közösen csináltuk , van ugye a tulfogyasztásom , a 6 db kormos gyertyám , és az alapjárati remegésem , co türhető , hc magas . minden elektromos kütyi kimérve , esetleg kipróbálbva másikkal , stb

    na szóval kompresszió mérés .

    1 henger 14 , minden gond és érdekesség mentesen
    2 henger 8-as addig amig tekertettük a motort öninditóval , amint abbahagytuk az öninditózást a mérő műszer felugrott 14-re
    3 henger 9-ről ugrott fel 14-re amint elvettük az áramot az öninditóról .

    4-5-6 henger gond nélkül 14 -es

    vártunk fél órát ki voltunk mi történik

    ezek után mind a 6 henger gond nélkül 14-es

    ujabb 10 perc várakozás után , ismét jött az ugrándozás ....

    mi a szösz lehet az ami miatt ilyet csinál . na meg hogyan?

    szóval ameddig öninditóztam , addig a mért érték maradt annyi amennyit leírrtam 8 bar . abban a pillanatban hogy abbahagytam az öninditózást felugrott a műszer 14 bar-ra .

    ha 1 percen keresztül tekertettem akkor addig volt 8 bar a nyomás , aztán öninditó stop érték 14 bar -ra ugrik .

    én nem látok összefüggést azért kérdezem mi okozhatja ezt .

    esetleg hf tömítés lehet ....

Új hozzászólás Aktív témák