Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz body007 #98323 üzenetére

    Lényeges különbség a szívósor. A Z16XE-nél a vezérműszíj hajtja a vízszivattyút, az XEP, és XE1-nél hosszbordásszíj. Az utóbbiknál ezért hosszabb idő után kell vez szettet cserélni.
    A láncos vezérlés nem lenne rossz, a baj az, hogy alul van méretezve, és egy kicsit nyűgösebb is a rendszer.(több a hibalehetőség). Nekem nem tetszik, hogy az XEP, XE1 nem hidrotőkés, hanem tőkelapkás.
    Gyakori a szelepfedél membrán szakadás.
    Ha minden igaz, akkor az XEP, XE1 105 ló, az XE 101 ló. Kevesebb ló, váltó ugyanaz. Miért gondolod, hogy neked másképp kéne a motornak, váltónak viselkedni? :F
    Nekem F18 váltó van, 140-nél forog 3500-at. :K
    Nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy melyik jó, melyik nem, de lehetnek kedvencek. Kinek mi.(van aki szégyenli,hogy régi, de megbízható autóban ül, van aki büszke rá) :DD
    Az biztos, hogy a jelenlegi új autókkal több a hiba, mint a régi tipusokkal új korukban. (valszeg azért mert egyszerűbb technika van bennük)

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák