- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Amazon Fire TV stick/box
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Steam Deck
- Milyen alaplapot vegyek?
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
Hirdetés
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
flegga92
senior tag
válasz Fandango #98851 üzenetére
Köszi!
Voltunk megnézni, műszakilag teljesen oké, rendesen karban van tartva, motor, váltó, kuplung, futómű, beltér mint az új.
Viszont kívülről ocsmány volt. Nem tudom mikor készültek a képek amiket átküldött. Tükör borítás eltörve, minden oldalon 6 db minimum 20 centis mély karc, első lámpában is. Kaptartó törött.
És 1,5 M irányárat adott meg... 1,3 az alja... Annyiból már korrekt 1.6-ot is ki lehet fogni.
A pénz biztos nem kenyérre kell, mert hatalmas ház, zsír új fullos RAV4 hybrid az udvarban... -
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #98857 üzenetére
Vagy addig is jobb fent kereső.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
8th
addikt
válasz vzsryl #98846 üzenetére
Reális lehet az a fogyasztás amit írtál. Sógoromnak a kadett gsi-jében volt ilyen motor. A fővárosban 10 liter körül megállt a fogyasztása ha úgy autózott ahogy a forgalom haladt igaz a csepp kadett valamivel könnyebb autó az astra caravánnál. Motorja tartósságát passzolom. Ő hengerfejesre taposta de az semmit sem jelent mert nem százas.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
vzsryl
nagyúr
válasz ArthurShelby #98857 üzenetére
Türelmes vagyok, várok még pár pe...napot.
#98859 8th : A fogyasztás tulajdonképpen másodlagos, mert 2 havonta kell megtankoljam az Almerát, és még 500km-t sem tekerek bele annyi idő alatt, mert ez tényleg csak munkába legurulni, és boltba elugrani van. Ezért sem szeretnék "jobb" autót nála, sőt inkább egy régebbi, olcsóbb (A GSI már nem feltétlen az), de mégis sokkal szerethetőbb verdát.
Volt C16NZ karavánom Recaro üléssel, és amióta eladtam, azóta vágyom vissza, csak az erejével volt bajom. Mivel nem túl biztonságos autó, ezért tényleg nagyon ritkán hagynám el vele a várost, és nagy eséllyel sosem szállítom vele a gyerekeimet sehova. Max. talikra, a közeli szerpentinekre veretni és talán pályanapra vinném ki.
Nem feltétlen kellene karaván, de nagyon szeretem a nagy csomagtartót, ráadásul sokkal különlegesebb a sima csapott hátúnál, továbbá jobban lehet játszani a fenekével a nagyobb hátsó tömeg és túlnyúlás miatt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
,
addikt
válasz vzsryl #98856 üzenetére
Legendásan jó motor hírében állt a maga idejében, neten biztos sok infót találsz róla, de volt a Műhelypornóban is ilyen motorral szerelt GSI F Astra:
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/05/27/muhelyprn_opel_astra_gsi/Idézet:
"Az Opel Astra GSI 16V pontos bizonyítéka annak, hogy az Ecotec-korszak előtt mennyire határtalan volt a mérnöki szárnyalás, a C20XE motor története harminc éve tart, aki ismeri, tudja, hogy iszonyatosan tartós konstrukció, nátriumtöltésű szelepekkel, tuningolható alapokkal és az Astrában 150 lóerő teljesítménnyel."(Én ennek a motornak az utódját, az X20XEV-t használtam 16 éven át egy B Vectrában, nekem azzal se volt semmi gondom. Igaz, hogy ez már Ecotec volt, de ennek ellenére nekem soha nem kellett olajat rátöltenem két olajcsere között, pedig állítólag az Ecotec motorok szeretik enni az olajat.)
-
vzsryl
nagyúr
-
nagyúr
Utálok ilyet olvasni... De csak mert eb'sztak /'sznak olyanokat, amik jól működtek. Fejlesztés címszó, égisz alatt.
Tudom, nem szabad kőkorszakinak lenni, de... tudom, környezetvédelem, estébé, de akkor is lehetne/kellene a megbízható motor.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Tudtok olyan szakit ajánlani, aki egy F17-es váltóban kicserélné az 5. sebesség fogaskerékpárját?
Köszönöm!
"Bad reklám is reklám too"
-
AMD Power
titán
-
Szada85
aktív tag
válasz vzsryl #98846 üzenetére
Az a baj, erröl regényeket lehetne írni, röviden nem könnyü összefoglalni.
Csak nem a Fb-on is felbukkant "lilás-kékes" [96-os XE Caravan] a kinézett példány?Nekem mondjuk NE-s GSi-m van, de több, mint 10 éve mozgok a GSi-k körül, szóval elég jól ismerem a mocikat, egyebeket.
Alapvetöen szerintem nagyon érdekes projekt lehet, önmagában az XE-s Caravan is rettentö ritka, a FL-es változatok úgy egyébként is.Én a GSi-met otthon 6-7 évig nyúztam napi használósnak, mellette pályanapos élményautónak, és zokszó nélkül tette a dolgát, odafigyeltem rá, megkapott mindent idöben, és meg is hálálta.
Ha tényleg arról beszélünk, akkor azért a hirdetett darabot alaposan át kell nézni, bár a leírás nagyvonalú, de elég sok sebböl vérzönek tünik a gép, ettöl még jó alap lehet persze.
Ami - szerintem - a legfontosabb, az a kasztni általános állapota, azt nehezebb rendberakni, mint a motort/müszaki részeket. Nekem is most épül újjá az autó alja, szóval nagyjából tudom, miröl van szó.
Az XE talán az Opel egyik leghíresebb motorja már megjelenése óta, az ereje nyilván relatív, föleg a mai megfújt tejfölösdobozok korában, viszont a nem túl nehéz kasztnit böven feelingesen mozgatja, jól tuningolható/optimalizálható is a moci, és stabil is, ha rendesen meg van csinálva.
Ami "hátránya", hogy igényli a gondos tulajt, hidegen hajtással azért hamar meg lehet ölni, és sajnos a piacon felbukkanó autók többsége már ebben a fázisban jár.Viszont, ahogy írtad, projektautót keresel, így ilyen célokkal, fokozatosan rendberakva szerintem patent kis gépet lehet belöle varázsolni, szóval ha megvan a kitartás, és a kedv ($$$$), akkor hajrá.
Alkatrész ellátással alapvetöen egyetértek, sokmindent lehet kapni hozzá, viszont a kora miatt már elkezdödött a folyamat, hogy vannak komponensek, amik már kifutóban, fogyóban vannak, így azt a legjobb szívvel tudom tanácsolni, hogy az építés alatt gyüjtögess, raktározz el szinte mindenböl tarcsit, mi is így tettünk.
Kasztnielemeket, javítóelemeket, futómü, fék cuccokat, belsö tér elemeket, elektromos cuccokat, motorokat, szenzorokat mind-mind raktunk el több autónyit.
A "sima" Caravan kasztni talán hálásabb ilyen szempontból, ahhoz sokkal több motyó van még a piacon, de szemmel láthatóan megcsappant a kínálat azért az utóbbi években mindenböl. -
vzsryl
nagyúr
válasz Szada85 #98866 üzenetére
Köszi az infókat!
Még van pár hónap műszaki az Almerán, szóval ráérek keresgélni. Akkor sem dőlök a kardomba, ha csak egy sima 1.6-os jön össze, mivel nekem az mai napig szerelem. A lényeg, hogy a motorja egyben legyen, a többit megoldom szépen apránként. Jó lenne 25+ éveset kifogni, mert ha rám jön az OT-zhatnék, akkor lehetőséget akarok biztosítani rá.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
8th
addikt
válasz vzsryl #98867 üzenetére
Arra készülj fel, hogy mivel fiatal autó és elképesztően sok rója belőle az utakat (és fogja még 6-8év múlva is) a legutolsó kis jelentéktelen részletbe is belekötnek OT szemlén. Szerintem Magyarországon szinte esélytelen OT vizsgát rakatni egy f astrára. Irreálisan sok befektetett munka és pénz árán biztos lehetséges de egy f astrára ráborítani a vételára minimum tízszeresét...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Tikakukac
titán
-
Szada85
aktív tag
válasz vzsryl #98867 üzenetére
Nyilván mindenkinek más a "célja", viszont én azt gondolom, hogy ha ilyesmi "hobbi" projektbe fog az ember, akkor érdemes olyan változatot, olyan motorizáltságot választani, aminek az értéke a késöbbiekben nagyobb eséllyel fog emelkedni.
Mert a belefektetett összeg nagy része úgysem térül meg (kizárólag élmény, kaland formájában), de egész másképp fogsz ránézni, ha valami tényleg ritka áll a garázsban. Szerintem.Én sem bánom, hogy "csak" egy NE-s GSi-m van, mert már alakítottam rajta annyit müszakilag, hogy még "ritkább" is, másrészt mivel reszelt NE-böl meg aztán világszinten sincs túl sok.
-
Tikakukac
titán
Na fűtőmotor ellenánállás és gari körben: mindenre úgy él gari, hogy 40 szerelő látta és papírozta le. Úgyhogy ez bukta. Szép világ.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mephi666
nagyúr
válasz vzsryl #98867 üzenetére
Vedd meg a miénket, igaz hogy csak c14nz, de motorilag fullra rendben és a karosszérián is lakatoltunk 6-7 éve.... a szárny gsi rajta 29 éves... 1 év és lehet ot-zni vele (foglalkozós amúgy, vannak apró szépséghibái, de nem akarunk mát többet költeni rá... alapnak lehet jó lenne)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Szada85
aktív tag
válasz vzsryl #98873 üzenetére
Amíg betonon áll, addig az csak a "közepesen végzetes" állapot lesz. Sajnos olyan helyeken is tud rohadni, ahol eszünkbe sem jut megnézni. Ezért is írtam, hogy az átnézés legbövebb pontja a kasztni csekkolása legyen, kopogtatva, hogy hol van, és hol nincs már fém.
Ennyiböl a FL GSi-k "jobbak", mert nincs pl. küszöbspoiler, ami gyakorlatilag idözített bomba rozsda szempontjából, ha már javítottad a küszöböt is.Ezzel szembesülünk most mi is (pontosabban cimbi, akinek a kezében van a taligám jövöje), már készült hozzá új nyúlvány hátra, most löttünk egy új hátsó tárcsafékes hidat is, plusz rengeteg apró felületinek látszó rozsda az éleken, amit megcsiszolva rögtön ujjnyi-tenyérnyi fém porladt el körülötte is.
Ettöl függetlenül én is örömmel hordom bele talicskával a pénzt most, mert mikor hajtom akkor annyi örömöt, adrenalint ad, és olyan emlékeket, amiket míg élek nem felejtem el.
-
vzsryl
nagyúr
válasz mephi666 #98874 üzenetére
Küldhetsz róla pár fotót, ha nem esik nehezedre.
#98875 Szada85 : Szép kis verda, de nekem csak a kombi változat játszhat GSI-ből, mert egyrészt praktikus, másrészt 3 ajtós autó semmilyen körülmények között sem jöhet szóba.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mephi666
nagyúr
válasz vzsryl #98876 üzenetére
Ez nem kombi, a praktikusságot a tetőcsomagtartó képviseli a box-al [link]
...amúgy lehet hogy a box is mehet eladósorba a zafi 4személyes módban szerintem elvisz annyi cuccot, amivel fullra raktuk az F csomagtartóját meg a 320literes boxot... horgászbotok meg valószínű elférnek középen, ha a 2. sorban lehajtjuk a könyöklőt (boxra akkor lesz legközelebb szükség, ha 7személyes módban pár kistáskánál több cuccot kell vinni)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
vzsryl
nagyúr
válasz mephi666 #98877 üzenetére
Nekem boxra nincs szükségem a városi szaladgálósra, mert családi autónak mást használunk.
Egyébként egész korrekt állapotban őrzitek a kicsikét, gratulálok!
Olyan durván lelakott F Astra-kat látok nap, mint az utcán, hogy vérzik a szívem. Pedig kis odafigyeléssel és kis pénztárcával is szép állapotban lehet tartani. (Számomra mindig sokkal jobb autónak érződött, mint a híres kategória etalon Golf 3-as. Később már sajnos mindegyik Golf köröket vert az aktuális Astra-ra...)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Adott egy 2001-es Corsa C, 1.2 Z12XE, 55kW autó, menyasszonyomé, ő használja. Egy hete említette, hogy néha nyikorog "a kormány". Eddig csak a reggeli hidegben (0 - +4 fok) jelentkezett, most annyira sikerült leszűkíteni a kört, hogy valószínűleg összefügg azzal, hogy ha végállás közelébe van tekerve a kormány.
Tipp, hogy mi lehet?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz body007 #98880 üzenetére
Nem volt még időm egy próbakört menni - de szerintem a hosszbordás szíj vagy szervószivattyú környékén lesz a hiba forrása. Netán a kormány tengelye - de akkor nem csak végállásban, szinte koppra tekerve jelentkezne.
De mivel annyi nem értek hozzá, és vannak itt tapasztaltabb emberkék, véleményekre mindenképp kiváncsi vagyok.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
mephi666
nagyúr
válasz body007 #98880 üzenetére
Lehet egy t800as átvette a nő szerepét és a válla nyikorog a kormány forgatása közben... be kéne zsírozni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Az asszonynak D Corsakat nézegetünk, még nem sikerült az igazit megtalálni. Tegnap találtunk egy ígéretesnek tűnőt, MO-i valós 90e km-el nem kevés pénzért, de egy patika autóért kifizettem volna. Elmentünk megnézni, de ez fogadott.
Az eladó magánszemély (korrektnek tűnő pénzes házaspár), ők észre sem vették, de hajlandók engedni ezért az árból. Kb mennyiből lehetne javítani? -
flegga92
senior tag
válasz AMD Power #98884 üzenetére
Nem tudnak róla ha volt is szépen megcsinálták, Corsás FB csoportban megnyugtattak, hogy kb mind rohad itt. Valaki szerint hiába csináltatod meg, ugyan úgy rohadni fog. Mondjuk érdekesnek találom, kivágod az ívet, rendesen alapozva, belül alvázvédőzve újra elkezd rohadni 7-8 éven belül.
-
mephi666
nagyúr
válasz flegga92 #98887 üzenetére
Gondolom javítóív ehhez is filléres, üregvédő, alvázvédő, festék szintén pár tízes, viszont a lakatos tolla elég vastagon fog, hogy párszázas mutatvány legyen a végére
Hány éves verda? D Corsaból lehet 5 és 15éves is... 10 fölött meg elég esélyes a rozsda
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
AMD Power
titán
válasz flegga92 #98887 üzenetére
Érdekes az biztos! Nem tudtam ,hogy ezek hajlamosak erre.
OPEL CORSA D(2006 - 2015) gyártották őket.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
flegga92
senior tag
válasz mephi666 #98888 üzenetére
2008-as, szóval benne van a korban. A Civicet most adtuk el, 4 évvel öregebb volt szinte végig csillaggarázsban tartva, azon a kavics verte le a festéket és volt egy kis felületi rozsda. Mondjuk lehet azért mert ha sózott úton mentünk mindig kicsapattam az íveket, meg a küszöböt.
Ez a házból ítélve fűtött garázsban állt, ott a só is jobban dolgozik mint a -10 fokban.
Holnap megyünk még kettőt megnézni, az egyik tuti rozsda mentes.
A másik A14XER motoros, abban volt motor cserélve lekérdezés alapján. Kasztniban 250e-van. Ott egyedül a vezérléstől félek, okos kereket ha cserélni kell 300e körüli összeget mondanak. -
-
flegga92
senior tag
válasz diablo1984 #98891 üzenetére
FB csoportban kerestem rá, ott azt mondják, hogy van az A14XER-ben. Többen írták, hogy 300 körül állt meg.
Van egy videó én annyira nem értek hozzá, de nem sima fogaskeréknek néz ki. -
flegga92
senior tag
válasz body007 #98899 üzenetére
Elengedtük, megy a sumákolás. Ajánlottam telefonban érte egy összeget, mert vezérlést is cserélni kell, hidegen becsörren.
Erre, hogy inkább ők megcsinaltatják jövő héten. Kíváncsi vagyok 1 hét alatt milyen lakatost és fényezőt találnak akik állítólag 50e-ből megcsinálják.
Most felrakták a kocsit 50-el olcsóbban + friss műszaki, holott februárig van rajta.
Kevés km sem biztos, hogy jó, mondták, hogy csak helyben használták.
Új hozzászólás Aktív témák
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Amazon Fire TV stick/box
- Jövedelem
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Ukrajnai háború
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen