Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    válasz Shkiz0 #7740 üzenetére

    Üdv!

    Elsőként szerintem ne TE figyelj a dolgokra, hanem kérd ki szakember véleméynét, d egy márkaszervíz lenne a legjobb, messze a kereskedéstől. Működjön minden az autón, klímától a féklámpáig. Jó nagy próbakört menni, nem ilyen 5 perceset. Törés, rohadás van-e az autón. Attól, hogy öreg, még semmi baja, inkábbb, ha leharcolták!! Szerintem is sok lesz a 150 ló első autónak, főleg egy F Astra kasztniban. A GSI-k amúgy is orrnehezek és hajlamos a segge kitörni kanyarokban, ha nem figyelsz! A 150 lovas motornak a hengerfeje a gyenge, főleg az első szériásoknak. Csattogó hidrotékék cseréje sem olcsó!! Váltó, tartóbakok ne lógjanak! Így hirtelen ennyi!!

    "Az ilyen öreg, ritka, eredetileg is felpiszkált autókhoz egyre drágább lesz az alkatrész és egyre nehezebb lesz beszerezni hozzá."

    Egy F Astrához bármi fillérekért beszerezhető, még akkor is ha GSi, max 1-2 kasztni elem drágább és ritkább, műszakilag ugyn az mint a többi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák