Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doggy dog
senior tag
válasz Petyyyyy #60944 üzenetére
Még az lenne a kérdésem,hogy ezek a modernebb dízelek mennyire szeretik a városi közlekedést?
Hétvégén szoktuk városon kívül használni.
Kis Astrának semmi gondot nem okoz.Szerk: igen.
A jelenlegihez képest biztos "modernebb".
Városi fogyasztás ok,hogy több. Olyanra gondoltam,hogy xy alkatrész nem szereti a városi,rövidebb utakat.Ezáltal hamarabb kell cserélni. Ilyesmi....[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #60952 üzenetére
Huh, egy vezérműlánc esett le a szívünkről. Akkor csak ügyesen!
Doggy Dog - Modernebb dízelek alatt Y20DTH-ra gondolsz..? Nincs bajuk a várossal, teljesen használható, csak olyankor lenyeli a 7 litert is.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #60954 üzenetére
7 liter? Jo igaz en kulvarosban kozlekedem de eddig a nyari atlagom 5,7 liter klimaval
Azert ha korbenezel a varosban nem csak benzines autok vannak. Nincs baj a dizellel varosba sem bar teny hogy a szereles es egyeb koltsegek miatt csak akkor eri meg ha amugy sokat kozlekedik az ember mert igy az uzemanyagon behozza. -
Gabis
őstag
Sziasztok!
Használt már valaki ilyen Loctite-t, szelepfedél tömítés mellé? -
AMD Power
titán
-
volvoguy
addikt
Üdv! Autó vásárláson töröm a fejem, a keret maximum 800.000Ft, melybe az átírás költségei is benne foglaltatnak. Találtam egy 2002-es évjáratú G-s combit, 1.7DTI-t Isuzu motorral, Njoy felszereltséggel.
Eddig ezek a G asztrák nem nagyon tetszettek, szerintem dizájnban eléggé elmaradottak voltak annakidején, például előző autómhoz képest, ami egy LagunaII volt.
No de nem fikázni jöttem, ugyanis az 1.7 Isuzu motorról jókat olvastam. A kiszemelt autóban van 170.000km. Ez szerintem nem sok, feltéve ha valós.
Mit érdemes tudni erről a motorról, azonkívűl, hogy egyesek szerint "levisz a térképről"?
Bár ez a 70-80LE nem tűnik valami soknak, de nekem acélom az, hogy megbízható technika legyen alattam, motorikusan jó legyen, bátran be lehessen vele vállalni egy 500-1000km-es nyaralást. Mellé valami szebb alufelni, és máris fel van dobva a dizájn.
Szóval ilyen motor ez? Olajat eszi? Tudom, ez jellemző a régebbi Opelokra, de főleg az ECOTEC-ről hallottam ezt.
Köszönöm a válaszokat!
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
diablo1984
veterán
válasz volvoguy #60961 üzenetére
Szabad tudni, hogy mièrt lèpsz vissza a laguna2ről? Mert az maga az extratenger, modern forma, míg a g astrák többsège ebben az ársávban lovasszekèr egyszerűsègű, sivár règimódi belsejű, a külseje sem èppen a teremtès koronája, de az a legpozitívabb ezen tulajdonságai közül.
A laguna2 tud szivatni, abba beletoltak minden elektronikát ami akkor lètezett(mègha kiforratlan is volt), kènyelmes foteleket, egy akkori astrába mèg rendelni sem lehetett ennyi extrát.
Kíváncsi vagyok mi törtènhetett....
-
-
AMD Power
titán
válasz Thaddius #60962 üzenetére
Nagyon szépen köszönnöm neked!!!
F_Gergely Persze. Én is nem eggyel találkozok. De ezek a kis köbcentis turbós dízelek , nem tudom milyenek lesznek 150e km városi használat után.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Gergely #60964 üzenetére
Gondolom ez attól is lehet mert például a céges autók rettentö nagy százaléka dízel, nyilván az ott elöforduló nagyobb futás miatt ez hasznos.
A hétköznapi átlagemberek nagy része pedig azt gondolom borzasztó egyszerüen gondolkozik...benzin-nagy fogyasztás, dízel-kis fogyasztás... és máris szalad megvenni a 320d-t, és társait, mert ugye Ö azt olvasta a nagy szaklapokban...
-
Gergőke88
addikt
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #60968 üzenetére
De mivel nem kell pörgetni és nincs se a turbó se a részecskeszűrő nem lesz hosszú távon "boldog" a városi használattól. A részecskeszűrő tartós 3000 körüli fordulatnál indul be.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Szada85
aktív tag
válasz Gergőke88 #60967 üzenetére
Ez valóban igaz, azonban ami ellene szól, az az, hogy a dízelmotor ( az újabbak már lehet nem, régebbiekröl van csak ismeretem ) nehezebben éri el az üzemi höfokot is, nem egy ismerösöm panaszkodott, hogy a cirka 10km alatt nem lett üzemmeleg a motorja, míg beért illetve haza munkából.
Ha ebböl indulsz ki, akkor a sok városi szaladgálás viszont nem fog jót tenni neki.
Nyilván a dízelt nem is tudod pörgetni, de szerintem azoknak Sem ártana néha egy kicsit tempósabb, magasabb fordulaton megjáratás, már csak a lerakódások, egyéb szmötyik miatt sem. -
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #60969 üzenetére
Persze, de ez csak szigorúan városi használatnál jön elő. Azért csak előfordul 1-1 hosszabb út is hetente/havonta, ami kipucol mindent. A turbó pedig egy lámpás indulásnál és intenzív gyorsításnál biztosan rendesen felpörög. Ettől függetlenül évi 25.000 km alatt nem vennék dízelt.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gerisz23
őstag
Sziasztok!
C corsámba kellene oljat cserélnem (2003-as 1,2es).
Tavaly vettem papíron most van benne 82000km,5w40-es oljajat-ha jól emlékszem castrolt raktak bele tavaly.Nem eszi az olajat.
Olvasgattam de nem találtam a gyártói utalást hogy melyik olaj lenne a megfelelőbb,ehhez kérnék segítségetAsus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Szada85
aktív tag
válasz diablo1984 #60973 üzenetére
Ezért is írtam, hogy pusztán hallomásos tapasztalatom van személy szerint révén benzinest használok, azzal pedig munkába 10 - 13km körül jövök, azalatt az szépen bemelegszik a víz és az olaj is.
Dízelböl pedig csak újabb, bérautókhoz volt szerencsém, amikben pedig digitálisan müködik a vízhöfokmérö 0 és 90 fokos állást ismeri.
Na meg ugye a bérautók úgysem azok a megvigyáztott darabok, hogy azok állapotából, müködéséböl messzemenö következtetést lehessen levonni De ilyen pár napos próbákra teljesen jó, legalább lesz némi típusismerete az embernek -
diablo1984
veterán
válasz Szada85 #60975 üzenetére
az olaj hamarabb melegszik, mint a víz, kicsit közelebb van a tűzhöz, ha az olaj meleg akkor már megfelelő a kenés, feláll az olajnyomás, nem dermedt a motor. pár perc járatás után egy kis lightos gurulás, pár perc után meg taposható. régi egyszerűbb dízelek semmivel sem kopnak jobban városi használatban, mint a benzines társaik, a turbó miatt kell télen járatni kicsit(benzinest is kellene, mert ott is a hideg meleg miatt kicsapódik a pára a hengerfalra). itt az újabb autóknál a kettőstömegű, a töménytelen visszavezetett kipufogógáz és a részecskeszűrő a szűk keresztmetszet, ezek nem bírják a városi lassít-gyorsít mókát.
-
Szada85
aktív tag
válasz diablo1984 #60977 üzenetére
Érdekes, én pont az ellentettjét olvastam eddig mindenhol, vagyis, hogy a víz melegszik fel hamarabb üzemi hömérsékletre, mint az olaj..
Az ökölszabály persze az, hogy hideg motort nem forgatunk, mert az semminek Sem tesz jót.
De mindenki úgy használja az autóját, ahogy akarja.
Nyilván a vízhöfokot látod, az olajat viszont nem minden autóban, így én mindig betartottam/betartom, hogy az elsö 8-10 Km-en finoman közlekedek, alsó fordulatszám tartományban, azalatt szépen beáll az olaj és a víz is, utána lehet nyelezni.
Motorépítéskor a Gsi-mbe direkt tettem olajnyomás és olajhöfok méröt is, sosem árt alapon, az újabb erösebb autókban már alap infók ezek, például a GSi-mben kb 8 - 10km alatt be is áll 90 - 100 fok közöttire az olaj hömérséklete, utána már lehet terhelni bátran, ha hangosan van használva felmegy 120 - 130 fok köré is, tervben is van bele egy olajhütö. -
-
Szada85
aktív tag
válasz diablo1984 #60979 üzenetére
Persze, teljesen érthetö, én is igyekszem odafigyelni, hogy sose legyen félreérthetö a fogalmazási módom, nehogy azt érezze a másik, hogy amit írok az ' a követendö, egyetlen példa ', inkább csak leírom azt, ahogy én vélekedek, ahogy én tennék hasonló helyzetben, vagy ahogy én a saját dolgaimmal bánok...
Aztán annyit és úgy adoptál ezekböl a javaslatokból a másik, amennyit és ahogy szeretne
Ugyanilyen téma az elöbb felmerült " Melyik olaj a jó/jobb nekem ", mert úgysincs egységes válasz, van aki A-t használ megelégedéssel, van aki B-t használ, mindkettö beválhat.
-
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Stauffenberg
nagyúr
Dízel - Benzin témához némi olvasmány: [link]
Nekem évi 10 ezres, főként városi futáshoz teljesen felesleges volna a dízel, egyszerűen nem hozná be az árát fogyasztásban (ami az 6-7 kilométeres hideg üzemek alatt nem is olyan kedvező). Nem törvényszerű, hogy megkotlik, de a rizikó benne van és ha beüt a baj akkor hatalmas ráfizetés. Meséltem már a barátnőm apjáról, akinek a Grand Senic 2.0 dCi elnyelte egymillió forintját, mikor letérdelt.
Ugyanakkor van egy haverom, aki szintén évi 10 ezret megy és neki nagyon adja a dízel. Városban alig használja, inkább csak hétvégente teszi bele a több száz kilométereket, zömmel autópályán.
-
w333
félisten
válasz Stauffenberg #60982 üzenetére
+1 városba nem való diesel ... sokkal nagyobb a ráfizetés (mint a spórolás)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Szada85
aktív tag
Finomság, szerintem borzasztó nagy poén egy ilyesmi idösebb autóval meglepni a gyanútlan népséget.
Ráadásul ez jobbkormányos dolog, ami a kopár környékböl kiindulva lehet Afrika is ( meg még pár hely, tudom ), ott forgalmaztak csak igazán vidám variánsokat Kadettböl is Superboss néven, F Astrából pedig ugye a közismerten hokizós TS200-at ( vagy 200TS-t, ki hogy szereti ), gyárilag 2 literes C20LET turbómotorral
-
Stauffenberg
nagyúr
Nem mondanám, hogy nem való. Taxizni, pizzát hordani meg futárkodni megéri vele, mert simán kiautózható nyereségesre.
De egy céges flottába is elmegy, mert garancia van 3-7 évre (márkafüggő) vagy futott kilométerre és mire a bajok jelentkeznek, rendszerint már visszaveszi a lízing ügynökség és elpasszolják őket a használt piacon.
A legszebb meg ugye, hogy Magyarországon nem is létezik a magán új autó piac, egyedül a cégek vesznek, lízingelnek, tartósbérelnek, szóval 2008 utáni Magyarországon üzembe helyezett autók között nagyítóval kell keresni a magántulajdonban használt példányokat.
-
w333
félisten
válasz Szada85 #60984 üzenetére
(#60985) Stauffenberg
Na oké ... de ez már nem a családi melóba és hétvégente bevásárolni járós kategória
Magyarországon üzembe helyezett autók között nagyítóval kell keresni a magántulajdonban használt példányokat.
Ritkán vásárolnak a magánemberek új autók ... hiszen miből is fizetné ki ?
Szerk.
Nyugaton az a divat hogy 5-6 évente cserélik az autóikat, de ott van miből kb. 1 évi fizetésből megvan az új autó, itthon hány évet kéne érte dolgozni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz HoaryFox #60939 üzenetére
Ápdét: Tegnap tekertem egyet az új izzókészlettel, hát nagyon durván szórja a fotonokat a 4 db Megalight Ultra, úgyhogy nagyon is megérte Mondjuk arra kíváncsi leszek, meddig fogják bírni.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
HoaryFox
Topikgazda
Ex-Astrámat úgy adtam el, hogy még jó volt, szóval ebben bízom én is. Az a ~6000 Ft évente nem fog a földhöz vágni
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
beg
veterán
Megyek magamnak szépen előre, kereszteződés. Én a főúton, jobbról a macisajt táblát vígan letojva kijön elém a vén majom. Satufék, mivel látom, hogy nem lesz elég, balra fel egy terelő szigetre, a szigeten lévő haladási irányt jelző tábla behajtotta a bal tükröt. Duda. Semmi. Villogtatok. Semmi.
Az öreg fékezés és lassítás nélkül továbbment!!
Elkapott a harci ideg, padlóval utána (duda és refi), még akkor sem állt meg. Be kellett vágnom elé, majd kedélyesen elbeszélgettünk. Videó is van, de talán később teszem fel.
Mi a f..ért teszi bele a szottyadt farát az ilyen autóba? Ha nem egy alacsony terelőre csúszok fel álló kerekekkel és nem centizem ki a táblát, akkor vagy azt verem telibe vagy a vén majmot.Kocsi rendben, a tükrön alig észrevehető horzsolás, a paszta leviszi.
A vén majom ki akarta fizetni, de az útszéli monológom után (cserbenhagyás, feljelentés, videó) annyira megijedt azt hittem szívrohamot kap. Beszálltam, eljöttem, mert az idegtől valamijében kárt tettem volna.Most filózok mi legyen. Nekem nem lett károm (tükrön vannak mélyebb karcok amiket én csináltam, futómű szinte semmit nem kapott) de még ha nem is látta, azért a csikorgás és duda elég feltűnő hangjelzés, ezért innentől már majdnem kimeríti a cserbenhagyást.
Nem másért, csak hogy ezt mással ne tudja megtenni még egyszer. Vagy hagyjam a fenébe?[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
Nap mint nap futok bele ilyenbe, pesten ez "megszokott"...
Ma hazafele kombi fekete H astra, minden fekete, megyek tempomattal 50el, jon mogottem latom tukorbol kb 80-100al mondom ez tuti nem.fog lassitani, jobboldalt buszsav, fogja magat bevag a busz ele eljon mellettem jobbrol, majd az elottem.levo motorost miutan beelozte bevag es es besatuz majd kirakja az indexet. Motoros fekez, elmegy mellette kozben mutogat neki meg gondolom anyazik (jogosan) na mondom en se hagyom szo nelkul nem lassitottam hanem koppra megalltam mogotte had higgye beleszallok hatulrol. Erre latom hogy nem csak az auto fekete hanem aki benne ul az is es uvolt a mulatos...
Ilyenekkel nem tudsz mit kezdeni, de azivem szerint letolnam, motoros siman feljelenthette volna de a helyeben en is csak elkuldtem volna a francba es ennyi.[ Szerkesztve ]
-
trecom
tag
Üdv mindenkinek kb. egy hónapja vettem meg életem második autóját(első astra f) egy opel vectra c-t 2008-as 1.9-es dízel kombit gyárilag cd30 mp3-as fejegység van benne.
Az lenne a kérdésem hogy hogy tudok rca kimenetet tenni rá egy erősítőnek?
Lehet szájbarágósan mert még nem csináltam ilyet.
Válaszokat előre is köszönöm. -
beg
veterán
válasz F_Gergely #60992 üzenetére
Csak itt az a bibi, hogyha miattam valaki keresztbe áll, azért csak van bennem annyi, hogy bocs, bambultam, nincs bajod neked vagy a kocsinak?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
Rég elengedtem az ilyen eseteket. Igyan nem volt még reccs vagy larc belőle (kopkop), de sosem megyek utánuk. Papi kihajt a piros lámpáján, mikor nekem már zöld van és még csak oldalra sem néz, hogy lehet valaki mindjárt beleszáll. Cseppet sem zavartatja magát.
Én meg nem is dudálok, mert bal kézre esne kényelmesen, de ott meg hamarosan ki fog likadni a burkolat ugye.Inkább csak mégjobban figyelek utána. Meg persze az anyjuk kiskésit.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
Nekem se allt meg sose senki, bar egy kezemen megtudom szamolni hanyszor rantottam el a kormanyt, az egyik legparasabb az volt mikor dombon felfele (ugye 90es tabla) majd a domb tetejen velem szemben egy kombajn, es rantottam felre a kormanyt...
Ezek leszarjak, nem.foglalkoznak vele, mondjuk erdekes lett volna ha beallok ele es rendort hivok mivel nem.haladhatott volna az uton es teljesen szabalytalan volt. -
-
F_Gergely
őstag
Mostmar nagyon kell ket kamera, egy elore egy hatra...
Este leugrottam penzt felvenni, jovokhazafele kruzolva 50el, jon a vasuti atjaro lelassitok kettesben alapjaraton atdocogok mogottem berlingos elkezd tolni... elottem zebra lelassitok mert jobbra toloszekes bacsi gondoltam atmegy, mogottem tovabb tol a berlingos... lekanyarodok a foutrol mogulem kivag a berlingos elkezd dudalni mint allat es elmegy mellettem. En is dudalok mondom na nehogymar es elindulok utana. Tolja neki de nehogymar egy ilyen lehagy, mikor beerem befekez elottem en satuzok, gumi picit nyikorog dolgozik az abs. Kiszallok, mert elborul az agyam. Kerdezem a csavot mit dudal? Asszondja mert lassan jovok, zebranal minek allok meg, soromponal minek lassitok? Nezek ra ertetlenul, es folytazja, mit kepzelek, miert nem megyek, miert megyek lassan... mondom wazzeg soromponal mekkora sebesseget ir elo a kresz athaladaskor? Erre kioktat, mar 2 eve nincs sebessegkorlat, minek fekezek le az atjaroban, en vagyok a hulye. Vissza szal a kocsiba mikor beulok a sajatomba meg azert kiszolt valamit de csak dobbentem ultem az autoban. Komolyan ilyen emberek vezetnek??? En vagyok elhordva mert lassitok a vasuti atjaroban? En vagyok a szemet mert megallok a zebranal? Ugathattunk volna meg egymassal az ut kozepen, de ez az a kategoria ahol nem.lattam ertelmet. Pont hogy most szigoritottak a vasuti atjaroban valo athaladas sebesseget.... de ha nem is lenne sebessegkorlat akkor se megyek at ugy mint egy hulye hanem.korulnezek es nem verem oda az auto aljat. Na gyerekek ez pest, balkanpest... meg most is csak dobbentem ulok az asztalnal es nem ertem ilyen emberek vezetnej, ilyen emberek ultetik be maguk melle a gyereket meg a csaladjukat... -
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #60998 üzenetére
Erre már nem tudok mit írni. Viszont ma délután nekem is átfutott az agyamon, hogy - bár mivel még under construction, így keveset hajtom a gépet - kéne egy kamera legalább előre.
Csak sajna az ilyen gyökereket nem lehet vele eliminálni.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
h3lios
addikt
70 felett nem engednék volán mögé senkit, csak ha éves forgalmi vizsgát tesz az illető.
Én a héten jártam úgy, hogy körforgóban szép kényelmesen haladok, mennék ki a 3. kijáraton és itt jött a műfogsoros démon. 65-70 körüli nő a szaros suzukijában szét nem nézve úgy vág be elém, hogy én már rég indexelek kifelé és fordulok már ki. Le sem sz.rta, hogy ott jöhet valaki más is, konkrétan láttam, hogy be sem néz a körforgóba, csak indul be, mint a lovak a szemellenzővel. Az ilyennek mi a tökömnek van jogsija ?!
Ha nem rántom el a kormányt és tolok satuféket akkor telibe kapom a pici arcocskáját...
Az ilyen esetekben nem is attól félek, hogy oldalról elkapom a fostalicskáját, mert 10-20-nál max 1 lökös csere a dolog, de ha hátulról belémszállnak akkor cseszhetem az egészet...A másik kedvencem, amiből már a sokadikkal futok össze a gyorsító sávos hülyegyerek. Ez most az új Swift-el (úgy látszik ilyen hülyék a Suzukisok, tisztelet persze a kivételnek) fogja magát és a sáv közepe vége felé fogja és elkezdi nyomni az 1.2-es szarját... Na mondom mész te az anyádba vissza én is elkezdtem gyorsítani, viszont amikor már mellettem volt látom, hogy ezis egy 60-as majom, mondom menjél akkor te urnaszökevény ne az én kocsimat törjük össze fölöslegesen...
Mostanában 3-4 ilyennel is találkoztam, pont ma volt még ilyen csak ez szerencsére előttem történt. Subaru-s hülyegyerek izomból tolja a sáv végéig, aztán úgy vág be a másik autós elé, hogy az satuval épp el tudja engedi az állatját. Az ilyen pillanatokban sajnálom, hogy nem 1200-es ladát vettem... Szemrebbenés nélkül ráhúznám a kormányt és elküldeném szántani az ilyen gyökereket az árokba. Nem értem, hogy ez miért lett divat városon belül... Mit nyer az a hülye az üres úton azzal, hogy 1 autóval előrébb kerül....
(#60999) Petyyyyy F_Gergely (#60998)
Ne kamerát vegyetek előre, hanem minigunt, az ilyen gyökerek ellen csak azzal lehet védekezni...
Viccet félretéve a vasúti átjáró nekem is sokszor ilyen. Az épített helyeken, ahol szépen szintben vannak a dolog nem gáz a dolog, de amerre járok melózni van 1 nagyon sz.r sínpár. Már rég nem használják és a beton szépen kikopott a sínek közül, gyakorlatilag ha 25-30-nál többel mész át rajta szétrázza az autót...
Rendszeresen villognak, hogy mit lassítok rajta... Aki azt hiszi, hogy az új BMW-jén Mercijén nem hullik majd szét a felfüggesztés majd nézni fog 1 pár 60-70es áthajtás után, hogy hoppá, mégis szétesik a cucc alattuk.A másik kedvencem, amikor zebrán előznek a fentebb említett autóval közlekedő kétajtós szekrény méretű úriemberek. És ha netán még gyalogos is jönne még nekiállnak ugatni, meg dudálni, hogy "mijazhogy" előttük mernek átmenni...
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Projektor topic
- Videós, mozgóképes topik
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- GTA V
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen