- Autós kamerák
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisjimy
aktív tag
Nem nagyon mert itt a váltó a szűk keresztmetszet! 4 hosszú,max egy picit jobban gyorsulna,főleg nagyobb sebességnél.Azt meg ugy sem tudod itthon kihasználni. De ha lenne benne egy jó kis komplesszor,vagy mind ként oldalára tenni turbót(mint a saab is tették),meg váltó csere gyorsabb 5 fokozatura,ott szakitana!
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz kisjimy #21305 üzenetére
Nem hinném, hogy az enyémnél hosszabb, de azt a 33NM-ert megérzed. Na nem azért mert annyira sok, hanem mert érezhető, nem csak ilyen bebeszélem magamnak, hogy a hangos kipufogótól jobban megy.
Én mikor az ugyan azon a típuson belül 1.8-ból 2.0-ba ültem annak ellenére hogy sokkal hosszabb a váltó és az autó is nehezebb, nagyon megéreztem a nyomatékbeli különbséget, ami csak 25 NM.
Az első volt 90 ló 145 nm, ez meg 115 és 170.[ Szerkesztve ]
-
-
kisjimy
aktív tag
válasz bzoley #21308 üzenetére
Legyen 160KW!
Amúgy youtube-on vagy egy 3.2 v6 abc chip tuningos opel omega,ott csak annyit láttam,hogy 160fölött még bőven húz,és 200fölött is látni hogy erő.Szemben az enyémmel 220fölött már csak cammog km.óra.Eddig csak 230volt amit mentem vele,akkor forgott 5900et,6500 a piros.Kb olyan 240-250 a max.Az abc tuningos srácnak ora szerint 260.Megnézném gps el is,azt a 260.Nem igen hiszem hogy a váltó áttétel megengedné.
[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
aktív tag
válasz kisjimy #21310 üzenetére
Nekem 4. fokozatban viszi a 200 fölötti sebességet az 1.8-as szívóbenzin astrám , és csak 208-nál kell kapcsolni az 5. sebességet.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
sNORh
addikt
Hali
Sikeresen cserbehagyott a kocsi(Vectra B2 2.0DTH X20DTH)Egy hete már ezt csinálja hogy Beindítom, és fél perc múlva lefollad. Aztán nagyon nehezen kapja el, 2 3x 10-15-öt teker mire nagyon nehezen elindul.
Tegnap ugyan így beindult, leállt, de már nem indult be. Már majdnem lemerítettem az akksit, de nem indul be. Mintha nem kapna üzemanyagot vagy nem tudom. Gyertya szerintem nem lehet, mert akkor miért indúl be azonnal, de utána leáll, sőt ha mentem vele kicsit, meleg motornál utána már pöccre indult.
Ötletek? Isten adja hogy ne adagoló legyen...
Esetleg autómata szivató? :S
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Tomoty
aktív tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
1.4-es Z14XE- nél (ZolikaDB) simán tényleg nincs értelme.
Kell bele egy legalább 9.5mm-es emelésű sportvezérműtengely + egy profi chip. Ez már minimum 160eFt (inkább 200). Mérlegelni kell, hogy megér-e ennyit, hogy a 90 lovas autó 110-115 ló környékére hízzon.
Ezt már régebben írtam, de nálam már volt értelme a chipnek (sporttengely, portolt hengerfej, nagyobb injektorok, dbilas szívócső, lexmaul leömlő stb). A Végeredmény 0-100 gyári 10.5 helyett 8sec, 10-200 gyári 32 helyett 20 másodperc. De nekem ez egy "elvakult" hobbi szinten van már: [1.8-as szívóbenzin astra H 100-200]Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
zolikaDB
veterán
válasz Tomoty #21316 üzenetére
Ezeket én is meg tudom lépni, ha akarom. De míg a műszerfal nyikorog, addig nem látom értelmét erre költeni. Enni meg eszik télen rendesen, a könyöklő nekem többet ért, mint a chip.
Ha majd egyszer megint autóvásárlás előtt állok, akkor meg nem alulmotorizált kocsit veszek, amit nem feltétlen kell chippel erősíteni. -
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #21299 üzenetére
Passz, kadettben volt valami még régende már nem tudom milyen márka, szép hangja volt egy 2 literes motoron A vectrába gyári van.
sNORh: amit írtak résolajcső (?) azt megnézted?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
őstag
-
sNORh
addikt
válasz _seth_ #21318 üzenetére
Nem néztem egész nap munkahelyen rohadtam, kocsi meg a parkolóban állt meg. Esélyem nincs rá hogy ránézzek.. Amúgy ma nemvoltál a Tescoban? sztem téged láttalakk..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Tomoty
aktív tag
Sziasztok!
Valaki már használt ilyet (2004 utáni autón): [ELM327]
Nekem hibakód törlésére kellene.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
#TOTTI
őstag
válasz Tomoty #21324 üzenetére
Nekem van egy 4e Ft volt postával! Tökéletesen működik, Kiolvas töröl, élő adatokkal, stb. Kicsit másfajta. Ilyen amúgy!
-
Tomoty
aktív tag
válasz #TOTTI #21325 üzenetére
Privi ment is.
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
zolikaDB
veterán
Üdv mindenki!
Segítenétek kalkulálni? Z14XE Astra G.
- olajcsere (szűrővel)
- rúdfej, inga
- induláskor, a megszokott módon kiengedve a kuplungot, remeg az autó... Ez miért van? Kuplungtárcsa? 1-es szinkrongyűrű? S ez milyen tétel? -
pempellini
senior tag
Srácok honnét lehet megtudni hogy olajlehúzó gyűrű beteg vagy a szelepszár szimering?vagy csak bontás után?
Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.
-
sziada5925
aktív tag
válasz pempellini #21330 üzenetére
Kompresszióméréssel szerintem ki lehet deríteni, hogy kell-e gyűrűzni.
Üdv: Ádám
-
pempellini
senior tag
válasz sziada5925 #21331 üzenetére
De erő van benne,csak elkezdett fogyni az olaj,Corsa c TWINPORT.
Gyorsul rendesen azzal nincs hiba,esetleg a olajteknőnél elmehet 3700km-en 1 liter olaj,mert cseréltetem láncszettet és elég balfaszul tették fel az olajteknőt és mindig látok olaj cseppeket rajta.Gigabyte Z77X-UD3H,Intel I5 3470@3800mhz,Chieftech 450w,Sapphire 7770 vapor-x 1Gb,Zalman 9700 cu.
-
bambano
titán
válasz pempellini #21332 üzenetére
nekem is így kezdődött az előző kanyar, hogy 3700 kilométeren eltűnt több, mint egy liter olaj... a végösszeg láttán levert a hideg veríték
a mostani kanyarról (már nem neked címezve).
én még ilyet nem pipáltam, hogy mennyire lerongyolódott az Újhelyi itt Debrecenben... múlt hétfőn vittem be a kocsit szokásos időszaki szervizre, meg volt egy kotyogás a futóműben, meg nem éreztem jónak a fékeket.az időszakit elintézték hamar (remélem, bár már azt se hiszem el, amit kérdeznek), de a fékkel egy hetet nyaralt bent az autó. Hogy miért? mert elment egy nap szabira az ügyintéző, aznap, amikor már bevittem, nem rendelték meg a fékbetéteket, csak mikor visszajött szabiról. ez bő két nap veszteség.
mikor kihoztam a kocsit, recsegett ropogott az egész, visszavittem, hogy mi baja. nem tudták. pedig tudhatták volna. közben kérdeztem, hogy a toronycsapágyakat cserélték? mert az is ropogott, kértem is, hogy cseréljék, erre az volt a válasz, hogy nem érnek ők rá arra...
lehet találgatni, hova nem viszem legközelebb az autómat, mert amit ott akkor magamban elmorzsoltam, az nem a katolikus liturgia szerint volt... még most is ősi mesterség űzőit gyanítom a nőági felmenők között... ilyen időben, mikor minden szerelő panaszkodik, hogy nincs munka, nem csinálnak meg egy megrendelést... ezeket is bezárassam?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Andi45
csendes tag
sziasztok!
ma került hozzám egy opel vectra b 1.8 i sajnos lenne vele egy kis problémám... a féklámpa és a tolató lámpa sajnos nem üzemel... a helyzetjelző és az indexek mennek és az összes izzó jó látszólag... mi lehet a probléma? -
Andi45
csendes tag
válasz zolikaDB #21336 üzenetére
Azt még nem néztem meg mert elég sötét volt már... reggel megnézem. A kérdésem az lenne ,hogy honnan tudom melyik biztosíték tartozik hozzájuk?? Lehet amatőr kérdés de első autó.... ill gondoltam arra is ,hogy esetleg a kapcsolók mentek tönkre.. ebben az esetben hol keressem a kapcsolókat? Gondolom a fék lámpa kapcsoló a pedál környékén lesz de a tolató lámpáé merre van??
-
TasiA
senior tag
válasz pempellini #21330 üzenetére
Ha a szelepszár szimering, akkor hosszú állás után, mondjuk reggel indításkor kormos fekete füstöt nyom, ami gyorsan meg is szűnik.
-
qdak
addikt
válasz Andi45 #21335 üzenetére
csatit huzd le d vissza, biztositek is siman lehet, esetleg kabel tores, talan a biztit neznem 1x, vszinu van 1 tablazat is ott h meik meike, vagy nezd vegig oket, hatha masik is rossz v rossz erteku van benn azt csereld, jotanacs.
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Pitu
aktív tag
válasz pempellini #21330 üzenetére
Én is kompresszió mérést javasolnák, nálam 3 hengerben normális érték volt, az egyiknél viszont magasabbat mért a korábbi szerelő. Azt mondta hogy a gyűrű alá mehetett valami lerakódás és kitágult...
A kerregéses témával meg ott járok, hogy tettünk a motorba hidrotőke tisztítót, na azóta még gyakoribb lett és egyre hosszabb ideig csinálja. Márciusban szétszedetem szakival, ő láncfeszítő hibára gyanakszik, bár korábban mintha írta volna itt valamelyik kolléga hogy a feszítőnek vissza nem lenne szabad engednie
-
Jim Tonic
nagyúr
Bambano! Találtam valamit, ami pont arról szól, amit már az kezdetek óta hangoztattunk.
Kedvenc részem: Valahogy így jutottunk el a Cayenne turbo S-ig, amely a katalógus szerint százon 14,9-et eszik átlagban, az Auto Bild padlógáz-tesztjén viszont 66,7 literrel remekelt. Tudom, demagóg példa, de mi is láttunk már csodákat. Igen, vannak igazán takarékos turbómotorok a maiak között - főleg akkor esznek keveset, ha értő kezekben vannak. De ha odalépünk, és kihasználjuk, amit teljesítményben kínálnak, kivétel nélkül mindegyiknél horpad a tank.Vagy ez: Kétszáz lóerőig traktorba való négyhengeresekkel kell sínylődnünk, pedig kellene a fenének háromszáz ló, csak járjon selymesen, ahogy csak egy hathengeres tud. És akkor nem beszéltünk a háromhengeres BMW-ről, jaj. Vagy Fiat serleggyűjtő Twinairjéről: az 500-asban még vicces volt, de a Lancia Ypsilonban borzalmas. És nyolc liternél kevesebbel nemigen lehet járni vele. A gyári adat 4,1. Ezek után mondja nekem valaki azt, hogy a szabályozás takarékos autók előállítására kényszeríti a gyártókat.
Esetleg ez: Még fájdalmasabban tudnék jajgatni azon, mekkora orosz rulett egy ilyen autó birtoklása a garanciaidőn túl. Legalább Novoth Tibinek lesz munkája, a turbójavítóknak még több.
Kb. pont ezeket írtuk le jóval korábban. Szóval vigyázz arra a V6-ra.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
helkis
addikt
pár jóféle how2... astrákhoz...
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
TasiA
senior tag
válasz pempellini #21340 üzenetére
Éjszaka csak alszol? Reggel mikor indítod, ki fog derülni. Nem kell hetekig állni az atuónak, ej jó 12-16 óra elég
-
-szőke-
tag
Lenne egy Opel Astra F 1.6 8V (C16se) motor.
Az lenen a kérdés hogy ugye gyárilag 75 le.
Meddig lehet a motrot felhúzni chiptuningal?