Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
helkis
addikt
üdv mindenkinek! tegnap kinyitottam az ajtóm és hallottam egy éles kattanást, az ajtó ezután mindenféle ellenállás nélkül nyílik-záródik>>ajtóhatároló behalt.
jövő héten érkezik egy cseredarab, addig is felkészülnék, hogy mire érdemes figyelni, hogy lehet ezt egyszerűen kicserélni, le kell-e venni a kárpitot, ajtót, stb..
előre is köszi!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
őstag
Kiszeretném cserélni a belső világítást erről a narancsos sárgáról más színűre. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Szétkapom és csak kicserélem, mint egy izzónál, vagy hogy van ez itt.
Ilyen témában szinte 0 tapasztalatom van. Milyen ledet kell venni?Helkis: Azt nekem is ki kéne, egy ideje már nálam is behalt...Barbár, de kicsit görbítettem rajta, így egy bizonyos ponton tart, de én is cserélni akarom.
Kárpit le, csatik le, hangszóró ki, ott benyúlsz kicsavarod a régit az újat meg be.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #21253 üzenetére
Nekem egy panel van beteve, 48db, 5050-es SMD LED van benne, pont befert.
Log rajta egy drot, amire 3 fajta adaptert lehet dugni, T10, szofita meg vmi bajonettes. Ebayen 4$ volt.
Delutan majd feltoltom, most mobilrol vagyok. -
_seth_
veterán
Megtörtént az első néhány sikeres motorindítás végre Annyi jött még elő, hogy a vízpumpa csepegett egy kicsit, valamint a vezérlés görgői hangosak így nem csak a szíj hanem a görgők is első körben cserések lesznek, hétfőre meg is lesz minden cucc hozzá A kuplungtárcsát kellett még cserélni mert teljesen el volt már kopva valamint a rugó is kotyogott benne + a főtengely szimeringnél is látszódott némi olajfogyás is így abból is új került be Ha minden jól megy köv hét végére már nálam is lesz az autó A régi motorról az injektorsort és a vízcsöveket kellett csak áttenni mert azok 96-01 között változtak. A leömlő repedése szériahiba b vectránál de most az is javítva lesz. Amit vettem motor annak is végig volt repedve röpke 10 centin mint a sajátomén így nem kerültem vele beljebb. Nem vészes probléma csak már zavart hidegindításkor a kávédaráló hang, ami persze ahogy bemelegszik a motor megszűnik mert tágul annyit a leömlő, hogy a repedés eltűnik de jobb lesz megjavítva.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz #TOTTI #21230 üzenetére
Méé baj a 270 ezer? Főleg egy 3.2-esnek? Az olyan mint az 1.4-esnek 120 ezer. Míg a kicsit taposod egyfeszt és kihasználod a maximumát, addig a nagy meg elforog 2-3 ezres fordulaton és ugyan úgy megy.
Nekem 2-300 ezer km alatt még nem nagyon volt autóm, de egyik be se kellet "vastagabb" olajat tölteni. -
TasiA
senior tag
válasz bambano #21261 üzenetére
Magától érthetődő, én sem egy blokkon ülve utazom, ami repül a föld felett.
Most az olaj "típusának" váltásán volt a hangsúly a km függvényében, nem arról, hogy miből áll 1 autó.
Csak azért mert "sok" a km, nem kell mindjárt más fajta olajat használni szerintem, ha semmi nem indokolja, erre akartam kilukadni.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #21263 üzenetére
semmi gond
Amúgy meg pont neked felesleges magyarázni a nagy motorok előnyét a kicsikkel szemben futásteljesítmény ügyében
Viszont, ha már belekezdtünk nekem is lenne egy kérdésem, amiben kíváncsi vagyok a véleményedre, véleményetekre. Nekem az autó nem az önkifejezés eszköze, inkább a praktikum és a szállítás eszköze, de emellett szeretem is az én kis öreg Vectrámat. Folyamatosan agyalok, hogy lehet le kéne cserélnem mert már a 340 ezren is túl vagyunk. Semmi baja az autónak, de azért csak nem egy mai csirke. Most lenne időszerű fékeket cserélni elöl hátul, illetve komplett vezérlés, szíjak, stb. Zörög a kuplungtárcsa, mert rámtukmálta a boltos az "óccsó" tárcsát és így hidegen bent az utastérben borzasztó hangja van.Inkább csak zavar, amúgy végzi a dolgát. Akkor agyalaok a hengerfej levételén is, mert vagy 100 ezret gázzal tettem meg, nagy hidegekben indítás után , fordulaton kicsit zajos (csattog, vagy inkább kopog) melegedésre megszűnik. ..de ha már leszedetném, akkor síkolás nem kicsit, hogy növeljem a kompressziót. Egy kis plussz erő illetve a kevesebb fogyasztás reményében. Viszont ehhez talán már nem ártana egy gyűrűzés sem, fene se tudja. Egy olajcsere alatt 10-13-ezer éppen ahogy sikerül, elfogy a nívó két jezése közti olaj, de nem több. De akkor már kicserélnék ezt azt a motortérben is, pl nagy műanyag hűtőcsövet+gumicsöveket is. Mivel külföldre járok vele, szeretném minél megbízhatóvá tenni.
Szal a nagy dilemma. Költsek most 100 -150 ezret err eaz öreg autóra, vagy ideje a cserének, de ha cserélek is max ilyen G Astra, b Vectra, esteleg H Astra jöhetne szóba, de abból meg csak a legalja, ami belefér 1 millába. Többet nem akarok kiadni autóért.(na meg nem is tudnék)
Vagy, ha marad a masine, belenyúljak a motorba, vagy inkább ne szedjem szét amíg nincs komolyabb baja?Na szal ezen dilemmázok már hetek óta.
Az nem zavar, hog ymit gondolnak rólam a kívülállók, mert "óccsó" kocsim van, maximálisan a gazdaságosság a lényeg!
Előre is köszi -
_seth_
veterán
Ha a felsoroltakat 100-150-ből ki tudod hozni lehet megéri ugyanakkor ha jelenleg nincs gond vele kár nekiállni szétszedni. Lecserélni pedig inkább anyagi kérdés szerintem. B vectra, G-s astra, ezekre is költhetsz majd, H astra újabb már valóban és az ára sem annyira vészes de azt nem ismerem, hogy mennyire gyakoriak a meghibásodások ugyanakkor lényeges, hogy fiatalabb.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
Vót ma egy kis kormolás 3-ban, kis etanolos benyával
-
őstag
Na, végre találtam egy multikormányt jó áron. Szerintetek OP-COM-al fel lehet programozni?
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
TasiA
senior tag
válasz Calogero #21271 üzenetére
C Vectrából csak benzinest vennék, de mire belerakatom a gázt, sokba lenne. H Astrából meg 1.7 dízelt vennék. (de igazából ennyi pénzt nem akarok autóra költeni) Megfordult már a fejemben a G Astra 1.7 dízele is.
ÁÁ, mindegy, igazából csak teker az agyam, hangosan gondolkodtam. Lehet Sethre hallgatok, hagyom úgy ahogy van az egészet, megkapja a kötelezőket, "oszt szevasz tavasz".
-
TasiA
senior tag
B Vectrából ilyenek tetszenek pl, kár, hogy ennyire drága
B Vectra sportNem vagyok 1 nagy darab ember, akkora legyen mint a mostani, nagyobbra nincs szükségem.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
-
_seth_
veterán
Szép mind a kettő csak az elsőn sokat buknál egy esetleges eladásnál
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #21278 üzenetére
Ennyi pénzt nem adnék érte
Másik oldalról az utóbbi 15 év távlatából, 6 évente jön rám az autócsere gondolata, szal annyi idő alatt akár, még le is tojhatom az értékvesztést (de neeem, az drága nagyon, ez a másik sokkal reálisabb)Már elgondolkodtam hitelen is, pedig 300%-ban ellene vagyok, de idekint 3-5 %-os a kamat, ami azért barátibb mint otthon, hogy majdnem a dupláját fizeted vissza a felvett pénznek.
-
-
Imy
veterán
válasz sziada5925 #21280 üzenetére
Mi a baj a H-val, és a G-vel? Ne szivass már, hogy rosszak...
Ha szét van hajtva, akkor egyik kocsi sem lesz nyerő. Pl a diselek többsége nagyobb szívás, mint egy benzines astra... Gondolj bele kettős tömegű lendkerék,kuplung, turbó, adagoló, és máris 3-4-500e-nél jársz könnyedén.... -
sziada5925
aktív tag
Dieselt én sem vennék pont az általad említett okok miatt.
Azért mondtam, hogy ne váltson mert rengeteg a visszatekert, széthajtott darab (főleg ugye az 1.4 ferdehátú), amire rákölthet egy csomó pénzt, mire jól üzemelő kocsi válik belőle. Ráadásul ha odalép neki, akkor elkezdi majd enni az olajat is.Üdv: Ádám
-
TasiA
senior tag
válasz sziada5925 #21282 üzenetére
Jó fej vagy, köszi, de én 1.8-alatt nem gondolkodom. Édesanyámnak 1.4-es H van. Nekem az első autóm volt 1500-ös, de az Lada volt, utána jött egy 1.6-os Passat, de az is 1997-ben volt. Onnatól 1.8 2.0 illetve 1.9 dízeleket hajtottam. Szóval a kismotoros autó nálam kilőve. A dízeleket meg ismerem, azért modntam, hogy 1.7 G-ből is, meg H-ból is. Minél többet beszélek erről, annál inkább vagyok biztos abban, hogy marad a masina, kap egy új vezérlést, fékeket, meg esetleg egy HF felújítást, attól baja nem lesz.esetleg harmadik alternatíva egy jobb kiállású TDI abból is a 110-es, azok még jók
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz bambano #21284 üzenetére
De gonosz
TasiA: akkor várj egy kicsit és elmúlik, utána lesz 6 nyugodt éved, addigra pedig megérik cserére a vectrád Bár akkor sem feltétlenül.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #21284 üzenetére
amúgy jaaa, az izmosabb dombokat ez is megérzi, főleg mikor tele van emberel, csomaggal, na meg az LPG sem a +nyomatékról híresSeth: ja, de 6 év múlva meg azért nem adom el (ha még jó állapotban lesz), mert ritkaságnak fog számítani Úgy fogok benne ülni, mint más az R8 Audiban, csak ő trendi , én meg RETRÓ leszek
-
realmadrid
aktív tag
válasz zolikaDB #21286 üzenetére
Itt erősebb lesz. Van már ilyen tuningos autója, tapasztalata valakinek ?
A sas nem vadászik legyekre
-
zolikaDB
veterán
válasz realmadrid #21290 üzenetére
Hmmmm... Kiskobcentis szivo chiptuning
TDI chip mar er valamit, de ez... Ami jo, az sokezer euroert a turbo kit Z14XE mocikra, itthon is csinaljak azt hiszem a dbilas egisze alatt. De ebben nincs benne a kupplung, valto, fekek modositasa, se a kipufogo csereje.
Amugy 190LE a vegeredmeny.
Amit ki szeretnek probalni, az a dircsiszürcsi, de nem olajozos, hanem szaraz, pl. AEM.
Tudom, tudom: fölösleges meg placebo.[ Szerkesztve ]
-
kisjimy
aktív tag
válasz bambano #21292 üzenetére
Tavaly nyáron rendeltem bosal középső dobokat,3.0 v6 ra valókat,azt mondták a col méret ugyan az,de mikor fel akartuk tenni az egyik oldala nem stimmelt,a csöveken kellett volna hajlitgatni,de azt nem válalta a kipufogos,mondán ha melegiti és hajlitgatja elgyengül Fogtam visssza vittem a boltba.De most már elég öblös hangja van,megérett nagyon a cseréje.Pl. a hátsó dobom bosal.Azzal nincs semmi gondom!
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #21286 üzenetére
Jó autó az A tiéd pont úgy néz ki mint szomszédomé, bár neki 1.6-os van ami megy is de már kezdi az olajat is enni (X16XEL...)
TasiA: na igen, ha van egy régi szép állapotú autód az már retróba belefér A gond csak az, hogy A vectránál nem fog felmenni az ára, de ha lecseréled pl egy opel rekordra vagy admiralra akkor még ez is összejöhet
bambano: lehet nem sokat ér de már egy 2 literes szívón szép hangja van Az más kérdés, hogy sokan úgy vannak vele mint úgy általában az autók karbantartásával, megvettem, és kész Tisztítás, olajozás, minek az?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
kisjimy
aktív tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
Megnéztem a motor alapján kb 218le helyett lenne 236le.Hát nem tudom megéri-e ennyi pénzt a pár paci.Ha nagyobb erő kéne inkább egy gyári erösebb moci,mint tuning.
-
ESP
senior tag
válasz realmadrid #21290 üzenetére
Van.
Szivó autót 0 értelme chippeltetni.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs