- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS notebook topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rics22
tag
válasz KonzolKartel #20249 üzenetére
Mi már tárgyaltunk párszor...legalábbis valamelyik "Kartelessel"...sőt,üzleteltünk is.
Sajnos 6-os mazda bose után zenebuzi lettem,jó a gyári opel is,de maga a kínaiba,hogy 3g/wifi van,meg táccs" HD ( ,,,) eléggé jólhangzik.
sajnos gondoltam,hogy gagyi...de lehet hogy meglepem magam 1 jobb darabbal,akkor mindenképp hívlak.BGA Rework állomás eladó Honton390,Chipek,bontott alkatrészek-X360,PS3/Privátra ha nem válaszolok,akkor rics22service@gmail.com
-
harry
veterán
válasz #81556480 #20250 üzenetére
Alapvetően F Astrát nézegetek mostan, első autónak 4-500 körül, de szemeztem a B Vectrákkal is. Ilyen árban mennyire necces egy ilyen kocsi? Vagy eleve drágább lenne fenntartani? Fogyasztás, szerviz, alkatrész, kötelező, egyéb?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
_seth_
veterán
-
bzoley
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz #81556480 #20248 üzenetére
HI!
csak hogy tisztazzuk: ezen az emelkedon 1.6os benzines Vectraval 4 szemejjel csomagokkal 100(110)km/h-rol 140km/h-ra gyorsitottal?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
glutamin
őstag
Én is írok véleményt mivel 3 évig ilyet használtam. Még szüleimtől örököltem meg egy garázsban tartott, megvigyázott F Astra 1.4 benzines 5 ajtóst. Kb 120e km-rel. Aztán 3 év alatt beletoltam 60e-et nagyobb gondok nélkül.
motor
Az 1.4-es 8 szelepes benzines 60LE-vel nagyon gyenge. Cserébe mechanikus probléma nem nagyon van vele. Láttam ilyet taxiban 450e km-rel és normálisan ment. Szvóal 8 szelepesből inkább az 1.6-os 75 lovast, esetleg a hengerenkénti befecskendezőseket (SI) 82 ill 100 LE-vel. Nálam a motornál a felső holtponti jeladó adta meg magát. Javítása kb 20e Ft volt. Valszeg túlmelegedés miatt döglött meg. Ez konstrukciós hiba lehet, de az 1.6-osban meg a tobbi típusban már másképp van megoldva.váltó
Mauális 5 fokozatú van szinte mindben, vizsont az 1-es valamint a rükverc nem szinkronizált. Vagyis menet közben max recsegve tudod kapcsolni. Ez lépés tempónál zavaró lehet. 2-esben nem indul meg rendesen az autó, 1-es be meg nem tudod berakni, csak ha megállsz vele.fogyasztás
A fenti motorral nekem városban 7-10l között. (utóbbi télen rövidebb szakaszokon) De nyáron, országúton le lehet vinni 6 l alá is 90-es tempóban.karosszéria
Amig garázsban áll, addig nincs gond vele. De a napon sajnos pár év alatt kimattul, megprepedezik a fényezés és apránként előjön a rozsda több helyen is. Ezt érdemes jól megnézni vásárlás előtt. Méretre elől elfogadható, hátul azért nem túl nagy a lábhely. CSomagtartó nem rossz, de ha van kutya, akkor inkább a kombit (caravan) javasolnám én is). Mások is írták itt a fórumon is, hogy a pollenszűrő beázik és akkor nem lehet lepárátlanítani az első szélvédőt. Erre egy nem túl szép megoldás, hogy egyszerűen kivesszük. (minden szerszám nélkül, kézzel szerelhető)extrák
Nekem BP-en nagyon hiányzott a szervó parkoláskor, esőben a központi zár, melegben a légkondi, vagy minimum az elektromos ablakok. De a parkolóházakban is bosszantó az ablaktekergetés a kártyaleolvasónál.szervizelés
Szerencsére nagyon sok utángyártott és bontott alkatrész van, így olcsón lehet javítani rajt szinte mindent.Összességében egy reális, vállalható autó. Az első generációs Suzukiknál nagyobb méretű, belül szebb kivitelű, ütközéskor biztonságosabb. Műszakilag viszont kb a vele egy szinten levő Ford escort, renault, stb-ktől nem hiszem h érdemben jobb lenne.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
#81556480
törölt tag
(#20253) harry
Én 440 ért vettem, külső hibákkal.
Tükör össze volt törve = vateráról postaköltséggel együtt 4500 ft. Gyári színű.
egy helyen a rozsdát kijavítottam, vettem festéket lakkot edzőt= 3500ft-ért és még több mint a fel megmaradt. Ja és minden apró hibát a küszöböknél bejavítottam.
Jobb első ajtó hangszóró rácsa össze van törve = vatera: 1500ft.
Egyébként eddig hiba nélkül üzemel az autó .
Szekunder pumpát kéne cserélen még mert kicsit zajos. ez 5 ezer ft körül megvan.
Kb 7 éve hajtok F astrát, családit, imádom.
1.4 8v de a hengerenkénti tehát 82 lóerős.
Szerintem a legjobb 8v motor, mármint sokkal jobb mint a 60 le változat.
Az astra fapados a veki meg azért érezhetően magasabb kategória.
Minden téren.
Viszont 400 körül nem rosz választás az astra sem.
Volt sokáig fent egy miskolci kereskedésben gyönyörű állapotú klímás, elablakos, szervó, légzsák szóval minden volt benne ami egy astrában lehet. 450ért el lehetett hozni. Nem rozsdált és 1.6 16v motorral az a kis kasztni már biztosan szépen is ment.
Én a vekiben is meg vagyok vele elégedve.
Így néz ki az astra ami februárban lesz 19 éves:
(260.000km)Azt hozzátenném, hogy szerintem kétféle ember létezik az autók terén.
"mi" akik fórumozunk, és próbáljuk a kocsinkat "jobbá" tenni, és odafigyelni rá, nem teljesen leélni.
A másik pedig aki megveszi, mint egy ruhát, használati cikket, és nem igazán törődik vele a kötelező dolgokon kívül, csak " leéli" kiszakad, eltörik, elkopik, nem számít. Használja.
Én a vekit is a tökéletességig fogom csinosítgatni, cserélni a törött, repedt, nem működő alkatrészeket.
Ez különbözteti meg az én vekimet /astrámat , mondjuk egy falusi, leélt , bemattult rozsdás szutyok fastrától vagy egy (OFF)cigó(/OFF) rozsdahalmaz vekitől.#20256) neduddki
Nem tudom így megmondani neked, de SEHOL nem kellett visszaváltani 5ből és gyorsan sem mentem.
NEm lehetséges hogy a főnöködnek nem a 16 hanem a 8 szelepes motorral szerelt vekije volt? 80 valamennyi lóerős, na az tényleg nem lehet egyszerű mutatvány..
Egyébként van ilyen autó is elég sok, csak titkolják, olyan gyengusz(#20254) _seth_
Jó a szine mi ?
-
harry
veterán
Köszönöm a tapasztalatokat!
Motor: én is azon vagyok, hogy a 60LE elég lófütty lehet, főleg kombi autó esetén, ellenben az Ecotec motoroktól kicsit ódzkodok, aztán lehet fölöslegesen. Mint írtam, annyit tudok róluk, hogy több olajat eszik, és némileg többe lehet szervizelni, nem tudom, ez a gyakorlatban mennyire jelentene problémát. De látom, van nem-Ecotecben is izmosabb.
Váltó: Opel Astra G 5 ajtó 1.4-en tanultam vezetni, itt már találkoztam vele Legalábbis olyan értelemben, hogy 1 és R menetet tényleg csak nagyon kis tempónál / állva váltottam, de nem éreztem gondnak.
A kasztni miatt aggódom kicsit, sok helyen hallok a rozsdáról, és nem tudom, hogy ha ugyan most nem is találnék rajta, mennyi idő alatt jönne elő. Ismerősünknek van F Astrája, nem rég festettek / javítottak rajta talán pont ilyen kis rozsdás hibákat, megkérdem, mennyibe volt, vagy mennyi idő alatt jött elő. Igaz, mostanság tervezünk költözést is, de kétlem, hogy lesz lehetőségem garázsban tartani.
Extrák: no igen, ezek tényleg hasznosak, és kb. ennyivel be is érném. Szervón gondolkodom, mennyire fontos, ahogy néztem, kb. a kínálat felében nem található meg.
LaciCRM: Nagyon szép Már, ahogy én laikusként látom, de akkor is látszik, hogy vigyáznak rá.
Úgy látom elég nagy a választék a >60LE, kombi kocsikból is, így lehet első sorban ezek között fogok nézelődni. Például ez egész szimpatikus [link]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#81556480
törölt tag
Szép külső, szép belső, jól felszerelt---> innentől fogva a személyes megtekintés a döntő, akkor látsz meg olyan dolgokat amit képen nem.
Mindenesetre jónak tűnik.Rozsdához annyit: ha jelenleg nincs rajta , és minden évben van egy fél napod rá, és kis kézügyességed, akkor kordában lehet tartani. A tankajtó mögötti részt én kikentem alvázvédővel, és évente benézek mi a helyzet, ha kell javítom, hogy ne jöjjön ki a rozsda mert akkor már telibe kell fújni.
Ugyan ez a sárvédőíveknél is. Belül kell évente a rozsdakezdeményeket eltüntetni és akkor sokáig ki lehet tolni a komplett elem cserét és fényezést. Momentán nekem 19 éves koráig sikerült ahogy látod.[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Az sem rossz Persze nem akarok száguldozni, alapvetően megvagyok egy egyszerűbb motorral is, de azért jól jöhet néha a több erő.
LaciCRM: Az az Astra 19 éves? Nahát, így aztán főleg nagyon szép
Megjegyzem amúgy, nem mindenképp ragaszkodom az Astrához, csak ez úgy sok szempontból szimpatikus, sokat hallottam róla, többnyire megbízhatónak tűnik és jók a tapasztalatok, ha az olcsó fenntarthatóság a szempont. Illetve némileg megszoktam már a belsejét, hisz ha jól tudom, a G Astra majd' ugyanaz. Legalábbis, ránézésre nem sok különbséget láttam a sofőr szemszögéből.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #20258 üzenetére
Jaja Már csak színre kell fújni a fekete részeket, rádobni egy szett 16-os kereket és kész is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bzoley
veterán
Lehet, hogy több olaj fogy az Ecotec-ből, de jelentőssége nincs, legalább is nálam. Vettem 4L olajat, beleöntöttem a motorba 3.2-t. Kb. 6k km után beleöntöttem a maradékot, mert közelített a minimumhoz. Ezzel kihúznám az elméleti cserehatárig. Vagyis rákölteni pluszba nem kellett. Az egy másik dolog, hogy gyilkos módon használom a motort(rövidtáv hidegen), és utántöltés helyett az egészet le kéne cserélni, elvileg illik ilyen felhasználás mellett. Lehet meg is lépem még a tél előtt.
-
neduddki
nagyúr
válasz #81556480 #20258 üzenetére
HI!
hat kerlek vegyk sorra:
- az nem az en fonokom volt, nerkm saj tapsztaltaim vannak 90es evek vectraival
- bag-nal nyiregyhaza fele en nem tok emelkedot pedig szoktam rajta jarni neha napjan
- en a godolloi emelkdot linkeltm Pest fele ami a leghuzosabb es azon semmijen gyari 1.6os szivo vectra nem fog 5!ben 100(110)rol 140re gyorsitai /meg a ~15-20%os csalast figyelembeveve sem/, max tartani! tugya, foleg megpakolva
- az 1.6os 8v az 75 /kis kietro 71 lo juro1 atmenetileg/ lovas a 16v pedig 101lohat kb ennyi
udv
neduddki
p.s. ha jol figykesz laod, hogy en nem azt mondom, hogy 5ben nem megy el mindenhol
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
erikke17
őstag
válasz zolikaDB #20267 üzenetére
Izzók, pont tegnap hazafele jövet buliból haver előttem kidobta az indexet, leint azt mondja nem megy egyik lámpád a bal.
Nézem csodás, pótizzó nincs reménykedjünk hogy legények nem lesznek kint Egy évet sem birt ki, szerintem jó nagy baromság ez a nappal is világitsunk terheled generátort meg nyírod az izzókat, hamarosan be kell szereznem egy nappali menetfényt úgy látszik, mert két szett izzó árából már aprópénzért vannak bontatlan darabok hirdetések között..Ami kifingott Osram Bilux 64193 enyhén kékes az üveg, meg nem tudom hány ezer kelvines vagy mifene eléggé fehér volt, most megint vehetek egy szettet mert ez mellé a nagy fényerejű mellé ha odateszek egy "sárgán" világítós hagyományosat mondhatni érdekes lesz
Egyébként Xenon izzók beleapplikálhatók F astrába? Többet kibírna? Gondolom fénye is jobb.
Ugyebár xeno-nál kell az a ballast is vagy micsoda..||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
bambano
titán
válasz neduddki #20266 üzenetére
"- bag-nal nyiregyhaza fele en nem tok emelkedot pedig szoktam rajta jarni neha napjan": viszont ha szemből jössz, akkor van. itt
"p.s. ha jol figykesz laod, hogy en nem azt mondom, hogy 5ben nem megy el mindenhol": én viszont írtam olyat, amiből ezt az állítást olvashatja ki, lehet, hogy nekem akart válaszolni, nem neked.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
harry
veterán
válasz erikke17 #20269 üzenetére
Xenon: azért annyiból mindenképp macerásabb, hogy műszaki vizsgához elvileg kéne lámpamosó berendezés is hozzá.
A xenon fényszóróval szerelt gépkocsikon kötelező a lámpamosó berendezés. A xenon lámpa mosónak be kell kapcsolni, ha a szélvédőre ablakmosót permetezünk. Az első szélvédő tisztításakor el kell indulnia.
[link]Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Nem fura kissé ez az alacsony ár? [link] Sok extra, alu felni, több új alkatrész, szervizek, szervizkönyv, második tulaj... Vagy egyszerűen tényleg 230k-t futott, és úgy gondolják, ezt ennyiért lehetne eladni?
Mert nekem meg egyből az jut eszembe, hogy egy 15-20 éves autónál, a 140k km körüli értékek azért kissé gyanúsak, a többi hirdetésben, és simán lehet bennük több, és hamarabb venném meg ezt, ha tényleg annyi, na és persze szépen karbantartott meg minden stimmel. Hirdetés alapján magánszemélyé; van egy olyan érzésem, hogy kereskedőnél hamar megtekernék azt az órát, és árulnák egy százassal többért, szervizkönyv nélkül. Vagy hamisítanának neki. Mondjuk pont emiatt kétkedek kicsit bármilyen óraállás értékében, egyszerűen nincs biztos módszer a megállapításra. Persze mondhatjuk, hogy szinte mindegy, ha a kocsi jó állapotban van, bár azért akkor is félnék egy olyantól, ami futott 300-at már, csak mondjuk megtekerték 150re, és az állapoton sem látni kivetnivalót....Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
zolikaDB
veterán
Neduddki: igen, jó lenne két ködlámpa, sárga izzóval...
erikke17: azért azok az aprópénzes menetfények... Van pár feltétel, ami nem teszi olcsóvá ezeket, olyan ez, mint a fasza xenon szett. Van 30$-os is free shipping-el. Rendőr megbasz, büntetés, esetleg forgalmit el is veszik, vakítasz mindenkit, foncsorod szétég, de jó fehér, szart se látsz sokszor (van 15000K-s is), és akkor már nem is olyan olcsó. Pedig annyi, mint egy pár Night Breaker.
De te magad mondod, h újra ugyanazt veszel, mert a régi sárgásan pislákol. Nekem is gyertya volt a kocsi orrában, amikor beraktam a H7-es Osramokat, kamilláztam. Ezért is vettem meg a HB3-asokat.
Ettől függetlenül van igazság a DRL-ben, mondjuk reggel 5:30-kor és este 18:00 után közlekedek, úh nekem nem igazán pálya mostanában. Később lehet az lesz.
Tegnap reggel buszhoz mentem (mert a lógósszemüveges pirosorrú kisvállalkozó nem engem nézett, hanem a gyors sávváltást remélte és belémjött), és láttam egy F Astrát szép kékesfehér fénnyel világítani. Szóval fizikálisan lehet, de minden más ellene szól.
Dinamikus fényszórómagasságállítás, lámpamosó.
G Astrába lehetne applikálni, ugyanis volt gyári xenonos, de ehhez a fényszórón kívül kellenek a fenti egységek is. -
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #20274 üzenetére
HI!
volt egy kis gyujtes, hogy a gayri adatok szerint mennyi az alapfenyero a tipusoknal azt akarom osszehozni az uj tablaval
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
akos86
aktív tag
üdv fórumtársak!
Segítséget szeretnék kérni kikellet cserélni a km óra spirálom mert elszakadt, így beletettünk egy újat most pedig ugrál a kilométeróra mutató bármilyen sebességnél. Ez a jelenség nagyon idegesítő! Valahogy lehet orvosolni ezt a hibát?Minden tanácsot szívesen fogadok.
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
-
-
erikke17
őstag
Hmm köszi a felvilágositás a xenon ügyel kapcsolatban mindenkitől, azaz letettem róla ha ilyen macerás..
De szerencsére találtam, egy darabos kivitelben Osram Biluxot, így tudtam minden probléma nélkül pótolni nem kellett szettet venni||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
neduddki
nagyúr
válasz erikke17 #20285 üzenetére
HI!
van egy 3 botus rovidites az mondgya meg mejjik izoo is valojaban svs als cli nbk etc.
udv
neduddki
p.s. en etc izzot kerek:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolikaDB
veterán
Nem rossz... Signum 3.0V6 CDTi
A két hátsó ülés között mi az a valami? -
bambano
titán
válasz zolikaDB #20290 üzenetére
az egy "tároló mester" vagy valami hasonló agyatlan marketing névvel illetett doboz, ami tárolásra, kartámasznak jó. a signum elvileg 4 személyes.
és igen, szerintem azon a videón azért kehel annyit az a motor, mert frissen rakták össze befecskendező fúvóka csere után.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
Ez milyen lökös?
A koptató az coupe, a ködlámpa az talán OPC?? De a helye mintha normál lökhárítóban lenne... -
zolikaDB
veterán
Szép estét márkatársak!
Egy kis segítség kellene!
Holnap lesz kegyes kijönni a kárszakértő megszemlézni a kocsit. (K&H, 5x hívtam őket, természetese pénteken 2 után már nem dolgoznak amúgy, és a beígért 2-4 nap helyett hétfő lesz az 5. nap, na mindegy)
Mi szokott ilyenkor történni?
Beszéltem a kasztnissal is a héten, amit mondott:
- kérni kell valami olyasmit, h becsülje fel, mondjon egy összeget, és elfogadom
- ha pedig ez nem elég, mert megbontás után kiderül, h nagyobb a kár, akkor lehet csinálni mindent számlával
- mivel az autó elmúlt 6 éves, ezért számolnak vmi avulási értéket, és valószínű, h egy Astra esetében emiatt nem feltétlen éri meg gyári alkatrészeket venni...
A kasztnis még nem látta a kocsit.
Szóval, mi a legokosabb, amit tehetek, hogy cselekedjek?
5 ajtós Astra hátsó lámpája jól tudom, h nem egyezik a Sedanéval? -
Spancer RE
aktív tag
Srácok!
Erről mi a véleményetek?
~6.700 Ft postával HA jól számoltam és értelmeztem a dolgokat (soha nem vásároltam még így).
Karácsonyra lehet, hogy meglepem magam vele.Szerelt már be valaki ilyet?
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #20294 üzenetére
Én is nézegettem, de találtam itthon is 4-5-6e ft körül, olyat is, amiben még hátsó pohártartó is van. Egyébként Astrába a "hivatalos" könyöklő az Armster márka, de az majd 3x ennyibe kerül...
Egyébként ez sem lehet rossz, funkcióját ellátja. -
harry
veterán
válasz Spancer RE #20294 üzenetére
Ha minden igaz, igen, de nem kizárt, hogy jön rá áfa+vám, ha megfogják a határon, de ha jól számolom, akkor is 10k alatt marad.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
zolikaDB
veterán
válasz Spancer RE #20297 üzenetére
Én is így értettem a dolgot. Nézelődj pár helyen, és ha árban nem jó, marad az ebay.
-
neduddki
nagyúr
HI!
uk-bol mijjen vam+afa???? egypizbul valok agyunk:- )
udv
neduddki
mod: Spancer RE: a nefeljcsnel leledzo kartamaszokra nem szokott panasz lenni
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen