Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #40190 üzenetére
Na szóval kezdjük azzal, hogy elektromos hiba valószínűbb mint a befecskendezés.
Én egy jó fajta testpont csiszolást is megejtenék a helyedben.
Most volt nálam egy 807 es peugeot ami gyakorlatilag 3 hengerezett időnként.
Megcsiszoltam elől hátul a taestkábeleket és még a nem működő bal első lámpa is elkezdett újra világítaniPedig a tulajnak már komoly 100.000.- es tételeket sorolt a szakszervíz.
Azóta is hibátlanul megy.Szóval kezd az egyszerűbbtől a drágább felé.
Az üzemanyag szivattyút ki tudod mérni.
Fogsz egy 2 literes flakont lehúzod a benzincsövet az injektor csatlakozójáról és gyújtás után látni fogod a nyomás megvan-e.
Ha pisil akkor szar az AC ha nyomja mint állát akkor jó.
3-4 szer érdemes ráadni a gyújtást, hogy lásd mindig ugyan olyan erős e a banzin áramlása.
Illetve az AC csatlakozását (hátsó ülés alatt) érdemes megnézni az rendszerint eloxidálódik.Ezután jöhet a trafó, ami ha Bosch akkor igen is el tud szállni ráadásul úgy, hogy nem mindig produkálja a hibát.
Az 1.4 meganeomban az egyetlen elektromos dolog amit hiba miatt kellett cserélni az a gyújtó trafó volt.
Ugyan ez a rendszerű 4:1 Bosch ennyit a német technikáról.
(bár 10 év felett nem vethetek a szemére sok rosszatt)Ha ezek után is megvan a hiba akkor valami komolyabb god van amiért bele kell magunkat ásni a gép "lelkébe".
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen