Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz feco6512 #40190 üzenetére

    Na szóval kezdjük azzal, hogy elektromos hiba valószínűbb mint a befecskendezés.
    Én egy jó fajta testpont csiszolást is megejtenék a helyedben.
    Most volt nálam egy 807 es peugeot ami gyakorlatilag 3 hengerezett időnként.
    Megcsiszoltam elől hátul a taestkábeleket és még a nem működő bal első lámpa is elkezdett újra világítani :)

    Pedig a tulajnak már komoly 100.000.- es tételeket sorolt a szakszervíz.
    Azóta is hibátlanul megy.

    Szóval kezd az egyszerűbbtől a drágább felé.
    Az üzemanyag szivattyút ki tudod mérni.
    Fogsz egy 2 literes flakont lehúzod a benzincsövet az injektor csatlakozójáról és gyújtás után látni fogod a nyomás megvan-e.
    Ha pisil akkor szar az AC ha nyomja mint állát akkor jó.
    3-4 szer érdemes ráadni a gyújtást, hogy lásd mindig ugyan olyan erős e a banzin áramlása.
    Illetve az AC csatlakozását (hátsó ülés alatt) érdemes megnézni az rendszerint eloxidálódik.

    Ezután jöhet a trafó, ami ha Bosch akkor igen is el tud szállni ráadásul úgy, hogy nem mindig produkálja a hibát.
    Az 1.4 meganeomban az egyetlen elektromos dolog amit hiba miatt kellett cserélni az a gyújtó trafó volt.
    Ugyan ez a rendszerű 4:1 Bosch ennyit a német technikáról.
    (bár 10 év felett nem vethetek a szemére sok rosszatt)

    Ha ezek után is megvan a hiba akkor valami komolyabb god van amiért bele kell magunkat ásni a gép "lelkébe".

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák