Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 30z.Samu

    félisten

    Köszönöm a válaszokat! :R Akkor már én is válaszolok a kérdésemre. :D Én azért választottam robogót, mert nekem kényelmes a "csak húzom a gázkart és megy" szisztéma. Biztos meg tudnám szokni a váltós motort is, de azért így mégiscsak kényelmesebb, elég a sok hülyére figyelni az utakon. ;]

    Közben lementem a motort buherálni, annyit elértem, hogy nem áll le. Az alapjárat néha alacsonyabb, néha magasabb, de most ment olyan fél órát egy huzamba és nem állt le. Nyilván ez út közben, terhelés alatt derül ki mi a helyzet, de azért ez biztató. :) Azért olyan 1,5-2 óra múlva újra lemegyek és csinálok egy hideg indítást, megnézem, hogy akkor is elkegyeg-e, vagy produkálja a bibit. Amikor nekiálltam, kb 5 perc alapjárat után le is állt, amikor picit állítottam a csavaron, akkor egy pici gáz fröccsöt mindig kellett húzni, mert leállt volna. Meg egyszer-kétszer próbaképpen megcsináltam, hogy leállítottam, vártam egy kicsit, aztán rárúgtam. Kis gáz fröccsel kellett segíteni neki, de utána ketyegett. Ez normális?

    Jó hosszúra sikeredett ez a hsz... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Sic Parvis Magna

Új hozzászólás Aktív témák