Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz 30z.Samu #48995 üzenetére

    Persze egy karbipucolásra odaviheted (azt már csak nem basszák el).
    De nem ott kell motort venni, az egyszer biztos, meg ha megvárható a
    szerelés, az a jó, mert akkor legalább látod, hogy mit is csinálnak vele.

    Ui: a SYM is azzal kezdte, hogy ki kell pucolni a karbit, mert sokat állt.
    (Hogy mi? A zsír új gép sokat állt, és eltömődött a karbija? Érdekes...!)
    De mivel még a vétel előtt megcsinálták... Nem tudom, hogy egyáltalán
    azzal mentem-e próbakört?! Majával igen! De nem volt benne köszönet:
    utólag belegondolva, nem is tudom, hogy miért nem mondtam az, hogy
    EZT? Kösz, de nem! Az első próbaúton azonnal lefulladt, utána meg az
    önindító át sem tudta forgatni a főtengelyt, annyira gyenge volt az akku.
    (Vissza kellett tolnom a Diófa utca sarkáról, hogy röffentsék már be.:U)

    Persze ezeket már csak utólag tudom ilyen pontosan rekonstruálni, és
    ilyen hideg fejjel elemezni, 4 év távlatából, szerelési tapasztalatokkal...
    Akkor még szétszedett CVT-t sem láttam soha, meg beszart automata
    szívatóval sem találkoztam. (Mint írtam a SYM ~1 évig hibátlanul ment.)

Új hozzászólás Aktív témák