- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót!
Figyelem! A kompakt fényképezőgép és bridge kategória gyakorlatilag megszűnt. Az ajánlóban szereplő gépek 6-7 éves modellek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThufirHawat
senior tag
Csak egy gondolat DSLR vásárlás előtt állóknak:
Napjainkban a váz a leggyakrabban cserélt eleme a fotófelszerelésünknek. Míg a filmes időkben egy jobb váz elég volt egy életre (csupán egyre jobb filmet fűzhettél bele, ahogy múltak az évek), addig ma a képek (matematikai) minősége elsősorban a váztól függ. Ezért aztán gyakran cserélgetjük, sokan (én is) igyekeznek tartani a gyártók termékváltó periódusát.
Namármost. Az én elvem az, hogy nem veszek meg semmi olyat, aminek a lecserélésére nem lesz majd pénzem, vagy majd csak sok-sok év múlva. Ha annak idején hitelre megveszek mondjuk egy 1D-t (komolyan gondolkodtam rajta), még mindig azt fizetném, holott mára a filléres vázak is szebb képet adnak. Magyarán a helyes út szerintem az, ha mindenki olyan szintet (kezdő, haladó, pro) céloz meg vázban, amivel lépést is tud majd tartani. A fejlődés ugyanis annyira gyors, hogy egy pár éves pro vázat kenterbe vernek a mai belépő színtű műanyag izék.
A nagy pénzeket érdemesebb optikába ölni, azok talán nem fognak elavulni, és maguktól ritkán mennek tönkre.Képeim, írásaim: http://www.miklosrabi.com
-
Szten Márs
nagyúr
válasz ThufirHawat #5001 üzenetére
Amit írtam: félek, hogy a fejlődés most visszafejlődésbe fog átcsapni. Te magad linkeltél egy összehasonlítást a 20D-ről és 40D-ről, ahol láthattuk, hogy a 20D zajtalanabb érzékelővel rendelkezik. A plusz felbontást meg nehéz obival kihasználni. Ami pozitív fejlődési irány az a keresők minőségének javulása, de azt hiszem, hogy a mostani középkategória már tökéletes ezen a téren. A következő lépés a 14 megapixel lesz APS-C érzékelőre, aztán még egy generáció és még egy és nem akarom tudni mennyit tesznek rá. Közben persze kijönnek olyan remek dolgokkal, mint a liveview, persze szigorúan nem kifordítható LCD-vel, hogy azt a kis gyakorlati előnyt, ami fej fölül fotózáskor, vagy földről fotózáskor jelentkezne még véletlenül se nyújtsa, de legalább már itt is lehet testtől eltartott kézzel, egy LCD-be bámulva fotózni... Ez a kettő dolog, jó sok MP és LCD-n való komponálás kell a tömegeknek, akik meg képminőséget akarnak, vagyenek full framet. Durva lehetőség? Eddig úgy volt, hogy akinek kevés a pénze, de akar fotóni annak ott a bridge kategória. Megölték, eltemettük, már egy ideje, vakításon kívül semmire nem jó gépek, aki képminőséget akar, vegyen tükröst. Miért gondoljuk azt, hogy nem fog ugyanez lezajlani itt is, és aki képminőséget akar, léphet megint egyel feljebb... De ez már a trendek, víziók rémlátomások topic tárgykörébe tartozik és lehet én parázom túl, de nagyon félelmetesen erre veszi az irányt a DSLR piac is...
-
ThufirHawat
senior tag
válasz Szten Márs #5002 üzenetére
Mingyá mekkapom csigától, de van ugye a labor minőség, meg a használati érték, és a kettő nem azonos. A 40D-vel akkor is jobb képeket tudsz csinálni, mint a 20D-vel, ha egy kicsit zajosabbak. Miért? Mert sok olyan helyzetet meg lehet vele oldani, amit a 20D-vel nem. Arra próbáltam utalni, hogy a minőséget már nem laborban kell mérni (ott már szinte egyformán jó mindegyik mai cucc), hanem a terepen, élesben.
Na és akkor csiga azért fog pofánverni megint, mert ez K.R.-féle statikus vs. dinamikus minőség gondolata.
Ha így nézzük a 40D színtiszta előrelépés, az első igazán embere ugrás a Canon-tól az utóbbi években.
Az meg hogy zajosabb egy picurit... Kit érdekel?Egyébként egyről beszélünk, csak próbálom elmagyarázni a gondolataimat.
[ Szerkesztve ]
Képeim, írásaim: http://www.miklosrabi.com
-
Szten Márs
nagyúr
válasz ThufirHawat #5003 üzenetére
Én azt elhiszem, hogy most még nincs gáz és a használati érték emelkedett is... csupán a jövőről nincsenek szép vízióim, de talán értelmetlen is erről beszélni, hisz a jósgömböm még mindig szervízben van, pedig már igérték, h megcsinálják
-
ThufirHawat
senior tag
válasz Szten Márs #5004 üzenetére
Akkor majd veszel egy Pentax 67-et 100e-ért, egy jobb scannert szintén 100e-ért, és miközben a csodás Velvia-ra készült, 100MPx-es képeidet nézegeted, jót röhögsz magadban a fogysztói piacon.
Képeim, írásaim: http://www.miklosrabi.com
-
rozsdee
tag
Help! Az, hogy a Sony alpha100 40 szegmensen tud fényt mérni, gondolom azt jelenti, hogy pl. ellenfényben nem lesz annyira sziluettes a kép, mint pl. egy 16 mezős Pentax K100D-nél, vagy 14 mezős K-M Dynax 5D-nél, mert jobban kiegyenlíti a fény-árnyékokat. Tévedek?
Számomra ez is fontos, én is DSLR vásárlás előtt állok, egyelőre csak tájékozódom, de ezekről a dolgokról tesztekben nem sokat olvastam. A Nikon d40x 3dmatrix II fénymérési módját nem tudom hová tenni... De valszeg amúgy sem az lesz, mert számomra fontos a vázba épített stabilizálás... -
Szten Márs
nagyúr
-
ThufirHawat
senior tag
válasz Szten Márs #5007 üzenetére
Az E6 sztandardizált folyamat (ellenben a C41-el), tehát a dia sem gond. Persze otthon az, de ki akarna otthon laborálni? Na, de ne offoljuk szét.
Képeim, írásaim: http://www.miklosrabi.com
-
johnjohn
addikt
válasz rozsdee #5006 üzenetére
Ellenfényben nem sokat fog számítani,mert a legfényesebb területre állítja majd a blendét.A középre súlyozott fényméréssel fogsz tudni vele a legjobb képeket készíteni. A D 40 X objektívkészletében vannak a VR jelű stabilizált optikák,(pl.55-200 VR,71 000.-ért)ami teljesen jól működnek.Kissebb gyujtótávolságnál meg tök mindegy a stabi, annyira egyik megoldás sem jó,hogy ezért az egy szolgáltatásért vegyél gépet.
-
rozsdee
tag
válasz Szten Márs #5007 üzenetére
Többnyire matrix-mérést alkalmazok, spot-mérést pedig csak mikor a teliholdat fotózom... Sziluettes képeket ritkán akarok tudatosan csinálni...
Viszont ha egy épületet nappal szemben le akarok fotózni, akkor az épület részei "bebuknak" , ha az épületre állítom a fénymérést, akkor pedig a világos részek kiégnek. Tájképnél nem is baj. Expozíció-sorozat, aztán egy HDR kép... Azért úgy gondolnám, hogy ilyenkor a matrix-mérést célszerű alkalmazni és akkor már nem mind1, hogy 40 szegmensen, vagy 16-on mér.. De lehet tévedek... -
csiga997
őstag
válasz ThufirHawat #5008 üzenetére
-
Szten Márs
nagyúr
válasz rozsdee #5010 üzenetére
Namost azvan, hogy ha ekkora dinamika-átfogást igénylő dolgot akarsz fotózni, akkor vagy Fuji S5 pro, vagy pedig mindenképpen ki fog égni vagy be fog bunkni valami, de nem fogod tudni kiexponálni az egészet egyetlen képben, tökmindegy milyen a fénymérés. Aztán a gépekben van hisztogramm, meg te is látod mit csináltál, van jópár fajta fénymérés na meg a lehetőség rá, hogy felülbíráld őket, szóval az adott dinamika-tartományod mellett te tudod kiválasztani, hogy mi vesszen. Amit a mátrix csinál az vagy jó, vagy nem, de inkább utóbbi.
-
#16820480
törölt tag
válasz Szten Márs #4996 üzenetére
nézgetettem a D40-et is, (az X verzió már drága lenne, meg ahogy néztem nincs benne olyan újítás, ami nekem jól jön igazán) de az nekem annyira nem jött be. nincs benne SSWF, liveview, és méretben is nagyobb. még lehet, hogy azért utánanézek, de egyelőre az E410 a nyerő, csak arra lennék kíváncsi, hogy aki hosszabb ideig használta (nem egy teszt erejéig), az miket tud mondani róla. néztem a boltban, szerintem nem kicsi a kereső, tökéletesen tudtam használni, fókuszálni is, akármire.
K100D lenne még szinte azonos árban, de az is nagy, meg a menüje egy horror az Olympushoz képest, bár ez talán megszokás kérdése... (bár lenne benne ccd stabilizátor viszont)amúgy az otthoni árak nem játszanak, mivel jelenleg külföldön tanulok. itt átszámolva nagyjából 108ezerért kapom meg az Oly-t egy objektívvel, táskával (a 40-150mm-es Zuikohoz még hozzá kéne toldani ~50ezret, szóval azt majd később), ami nem olyan rossz ár. ha már így felhoztátok, egy FZ7-ről fogok váltani, és igen, azért (is), amit itt a topictárs mondott, hogy elfogadhatatlan, hogy egy gyönyörű helyre kirándulásnál folyton azon gondolkozom, hogy na, ezt sem tudtam jól megörökíteni. viszont amikor vettem, akkor még a duplája lett volan egy dslr, amit akkoriban nem tudtam volna összespórolni, meg úgy gondoltam kell a videofelvétel is, meg a nagy zoom. most kb ugyanannyiért kapok egy olyan gépet, amiben ezek nincsenek benne, viszont cserébe a fő funkció, a fénykép része jobb sokkal.
-
rozsdee
tag
válasz Szten Márs #5013 üzenetére
Igaz. És itt kezdődik a fotózás szépsége.. Mikor nem a gépre bízzuk magunk, hanem magunk hozunk össze egy jó képet... (kompozíció+gép beállításai)..
-
ThufirHawat
senior tag
válasz csiga997 #5012 üzenetére
Ácsi. Az E-6-ba nem tud belepiszálni senki. (Na jó, nyilván tud, de nem rendeltetészerűen.) A C41végtermékét meg úgy alakítja egy kislány, ahogyan épp szeretné. Azért ez nem ugyanaz. Természetesen senki nem beszélt ISO szabványról.
Tudnám, miért fájok én Neked...Képeim, írásaim: http://www.miklosrabi.com
-
werttzui
őstag
válasz Szten Márs #5013 üzenetére
Ha már fuji s5-pro Mennyivel jobb vagy rosszabb mint egy d 200 ill mennyivel jobb vagy rosszabb mint egy d 300 ill számít -e a d300 14 bit-e??
PENTAX
-
werttzui
őstag
válasz Szten Márs #5021 üzenetére
Na és képminőségben? Tehát kérdezhetném azt is nagy dinamika roszabb kép vagy kisebb dinamika szebb kép? Ja és miért nem vesznek a d200 helyett az emberek fujit nem bíznak benne ? Túl nagy árkülönbség nincsen.
[ Szerkesztve ]
PENTAX
-
csiga997
őstag
válasz ThufirHawat #5019 üzenetére
"Az E-6-ba nem tud belepiszálni senki." Jajj, dehogynem! Sőt, nem csak bele tud, de bele is kell. Egy E6 processzor se egy présgép ám ami mindig ugyanolyan és ugyanakkora szappantartót présel neked. Azt is ugyan úgy kalibrálni és állítgatni kell és lehet, mint bármilyen más hívógépet.
-
werttzui
őstag
válasz Szten Márs #5024 üzenetére
Hááát ez az jó lenne már egy masina több dinamikával szebb képpel kis zajjal ja és nem túl drágán Mikor lesz ebből valami
PENTAX
-
Dtomi
őstag
Már csak az az egy nem világos a számomra mi a jó istenért nem mentek tovább az S-vonalon mi az istenért kell félgépet kiadni. Az S3 pro a legkényelmesebb gép amit eddíg fogtam.
"Megvan a saját véleményem - kemény vélemény -, de nem mindig értek vele egyet."
-
Teo70
tag
milyen gépet ajánlanátok nekem?
szeretnék a kompaktról átváltani D-SLR-re mert úgy érzem kevés már ez a kompakt ....igaz anyagiak terén szűkösen állok tehát a gép árát olyan 150 000HUFra maximalizálnám...természetesen kitobival(18-55)....tudom nem a legjobb a kitobi de nekem az elég lenne....jelöltjeim lennének a következő gépek: Cannon 350D Nikon D40 illetve Pentax K100D...talán ezek közül a 350D a legjobb választás de a véleményeteket szeretném kérni....előnyök hátrányok stb..
másik kérdésem lenne hogy érdemes e elgondolkodnom a Samsung GX-1L-en?
köszönöm előre is ..... -
Szten Márs
nagyúr
Na most megnéztem egy Oly E-410-es gépet, kézbe fogtam, belenéztem a keresőjébe, stb... a gondolataim vele kapcsolatban nagyjából ezek voltak: OMG WTF
-
T-Nagyon
tag
Mi a véleményetek a Panasonic DMC-TZ2 -ről? Most váltanék egy kis kompakrtól. Vagy inkább vegyek Fuji FinePix S5800-ast? Mit gondoltok?
Fotóim: http://flickr.com/skublics_gergely
-
Szten Márs
nagyúr
Nahh első tanács: a forum bal felső sarkában van egy kereső, írd be, hogy 350D K100D meg ilyesmi és egyből könyebb dolgod lesz
Egyébként A Canon 350D-nek a legroszabb a fogása és a legkisebb a keresője. A Nikon D40 és a Pentax K100D fogása a gépek méreteihez képest remek, a keresők mére és világossága szintén, ami azt illeti a Pentax K100D keresője a legnagyobb a pentatükrös gépek között.
A Canon saját fejlesztésű CMOS-re, míg a Pentax és a Nikon a Sony CCD-jére épít. RAW-ban a Canon CMOS-e 800-as és 1600-as ISO-n láthatóan zajtalanabb képeket készít, bár 800-on nem túl nagy a differencia a 3 gép között. JPG-ben a Nikon D40 zajszűrése jó munkát készít, a legkevesebb színzaj marad a kész képeken. Bár azt hiszem, hogy ez egy DSLR-nél nem szempont, hogy a JPG feldolgozó algoritmus mit is csinál
A Canon kitobija a legroszabb, arra jó hogy valamilyen kép elkészüljön vele. A Nikon kitobija már jobb, igazából az áráért teljesen korrekt (valamint a 3 közül ebben van egyedül ultrahangos élességállítás, ami ugye halkabb, pontosabb fókuszt tesz lehetővé - elvileg), viszont a 3 kitobi közül a Pentaxé a legjobb. Nem csak rajzolatra, valamint aberrációkra, hanem ez az egyetlen obi a 3 közül ami külön fókusztárcsát kapott és nem az obi elején lévő kis izét kell tekergetni ha manuál fókuszt akarsz.
Ami a későbbi objektívvásárlást illeti a Pentaxhoz viszonylag kevés az új objektív, mind saját gyártmányból, mind 3rd party obik közül, viszont a valaha készült összes K bajonettes objektív rámegy, és manuális objektívekkel is van fénymérés, valamint élesség-visszajelzés.
A Nikon D40 csak AF-S-es Nikkor, vagy HSM-es Sigma obikkal képes autofokuszt használni, egyéb Nikon bajonettes objektívekkel csak manuálfókuszod lesz. Viszont Nikonra hatalmas választékban kapható új objektív és 3rd party obik is. Manuális objektívekkel nincs fénymérés, viszont van élesség-visszajelzés.
A Canonra szintén hatalmas választékban kaphatók kiegészítők és itt nem is kell annyira figyelni az objektívre, mint a D40-nél, minden EOS rendszerre tervezett AF-os obival működni is fog az AF. Manuális objektívekkel van fénymérés, de nincs élesség-visszajelzés.
A 3 gép közül a Pentaxban van ugye a vázba épített, CCD eltoláson alapuló képstabilizátor, ami működik, bármilyen objektívet is raksz rá. A Nikon és a Canon az objektívjeikbe raknak képstabilizátort - már amelyikbe és ez természetesn megemeli az adott objektív árát, de ezek általában hatékonyabb stabilizálást jelentenek, mint a vázba épített stabi, na meg a keresőkép is stabilizált lesz.
Dióhéjban ennyi. -
Szten Márs
nagyúr
válasz T-Nagyon #5031 üzenetére
A TZ2-őt nem ismerem, az S5800 viszont egy ipari hulladék. Az S5500 jó gép volt, az S5600 tűrhető, az S5700 már nem igazán jó, az S5800 pedig hát no comment...
Egy jótanács: ne legyél megapixel-fetisiszta, általában ebben a kategóriában a megapixelek száma és a képminőség fordított arányosságban van egymással, nem pedig egyenesben, mint ahogy azt az emberek gondolni szokták.MOD:
Dtomi: Azért szerintem a manuálfokuszt szerető, kispénzű és a fotózást nem vérkomolyan, hanem élvezetből hobbiként csinálóknak jó választás a Pentax, pont a visszamenőleges remek kompatibilitás miatt. Persze bizonyos igényekre, mint pl amire te használod, gyors, pontos AF-et igénylő fotózásra nyilván nem, ezért nem árt ha tudja az ember, hogy mik a saját igényei[ Szerkesztve ]
-
Dtomi
őstag
válasz Szten Márs #5035 üzenetére
manuálfokuszt szerető, kispénzű és a fotózást nem vérkomolyan, hanem élvezetből hobbiként csinálóknak jó választás a Pentax de még jobb a canon, hiszen akármikor tovább lehet lépni, most már biztos, hogy akár 1-1,5 évenként is, és ha esetleg úgy adódik és szükség van valamire akkor lehet kölcsönkérni cserélgetni stb. Egyébként még a pentax van a legjobb helyzetbe ott még talán koomlyan gondolják a DSLR piacot többi teljesen felejtős. Canon + ugyan úgy használható olcsó MF-os obikkal. Persze ha már valakinek vannak K-s ubijai annak értelemszerűen költséghatékony a márkánál maradás.
"Megvan a saját véleményem - kemény vélemény -, de nem mindig értek vele egyet."
-
Teo70
tag
válasz Szten Márs #5032 üzenetére
először is köszi...
másodszor 350D és D40 ill. Pentax közül nemnagyon tudnék dönteni....a Canontól félek kicsit de én azét mert elég régi konstrukcio(vagy ez inkább előny?)...igazából nekem mellékes hogy milyen a fogása a gépnek...D40be engem a ISO 200 as kezdőérték zavar....na meg az AF hiánya ha jol veszem ki kitobival csak MF em lessz...mert jó lenne ha lenne AF kitobival...nincs még plusz xx ezrem egy normális obira..a Canonnál nagyot ront az összképen ha annyira rossz a kitobi ez sajnálatos...a Pentaxtól tartok kicsit....nemvagyok tisztában ezzel a márkával....nekem a Canonról vagy a Nikonról egyből a csúcsminőség ugrik be a Pentaxról meg semmi.... nyilván azért mert nem ismerem....hallottam már pár olyan véleményt hogy a Nikon drága a tudásához képest(általánosságban)....szvsz ez badarság jolgondolom? egyébként mind a 3 egy árban van EDnél...még gondolkozok... igazából nem sürgős mert csak jövőre lenne esedékes....de már most elkezdek rá gyüjteni még 1: akkor a Nikon/Canon kitobikban nincs képstabilizátor?....csúnya lenne...bár van állvány de nem hurcolhatom magammal mindig.....szerk: közben elolvastam a Samu tesztjét....100 ért nemis olyan rossz...de nagyon nem dobodtatta meg a szívem
[ Szerkesztve ]
-
Szten Márs
nagyúr
Nem nem jól veszed ki, természtesen kitobival is és az összes AF-S-es Nikon objektívvel lesz autófókuszod. Az ISO200 miért zavaró? Ahova valamilyen hatás elérése érdekében hosszú záridő kéne (vízesés vagy akármi) oda úgysem fog számítani az az 1 Fé, hanem szürkeszűrő kell, más miatt meg nem tudom miért lenne zavaró
Egyébként a Nikon és a Canon kitobijaiban nincs képstabi, jellemzően nagylátószögön jóval kevésbé kell, mint tele tartományokon, így nagylátószögű objektívekben ritkán van.
Az meg hogy mi mennyire drága tudásához képest, hát nem tudom. Szerintem mindhárom márka gépei megérik a pénzüket, más-más szempontokat helyeznek előtérbe, így a döntés is a használaton és a szubjektív szempontokon múlik. -
Teo70
tag
válasz Szten Márs #5039 üzenetére
értem....szóval akkor döntsem el hogy mely szempontok fontosak..... aztán utána ha a pénz is megvan lehet rendelni....annyira nem értek hozzá hogy mihez mi kell csak elsőre az iso soknak tünt a kompaktokhoz képest....mindnél 64 ill 100nál kezdődik.......nem olyan egyszerű ez a DSLR világ....
-
Allien
veterán
válasz Szten Márs #5041 üzenetére
Sajnos, ez TÉNY (ma már alapban iso 50-re állítom, és 100 fölé soha se viszem, mert minek). Pedig, az én bridge gépem már jó régi matuzsálemnek számít, ha azt nézem, hogy kb 4 éves. Arról nem is beszélve, hogy lassan fordul a számláló, és 50E kattintgatás lenne benne. Ugyanis, sajnos ez is hozzá tartozik ehez az "életformához". Főleg, ha a téma mozog (meg ha nem a szekrénybe zárva tartja az ember). Akkor még a sorozatfelvétel se segít, az összes manuális beállitással egyetembe, CSAK a szerencsén múlik, hogy PONT akkor sikerül elkapni, amikor a lehető legjobb a kompozíció érdekében. Dehát, ez van.
[ Szerkesztve ]
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
as_Rock
őstag
Ha ismernéd az analóg korszak fényképezőgépeit a csúcsminőség ugrana be a Pentaxról is
Az ist DL-el ne foglalkozz, egy lebutított DS, és annyival nem olcsóbb.
Amit a képstabiról és az ISO-ról írsz abból az jön le, hogy a kompaktos marketing reklámokat készpénznek veszed dslr ISO és a compact iso ég és föld, főleg a compactok kis ccd-re rápréselt sok megapixele miatt. A képstabi meg tele tartományban fontos igazán, nagylátószögnél a kézremegésed kevésbé zavar be a képbe.
A többiek már leírták az egyes gépek jellemzőit"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
sulep
senior tag
Sziasztok!
MIlyen digitális fényképezőt tudnátok nekem ajánlani kb max 60-65 ezerig? Legalább 10X optikai zoomos legyen, képstabilizátoros és szép képe legyen ja és legyen jobb egy Panasonic TZ1-nél. Légyszi írjatok típusokat amik szóba jöhetnek.
Eddig amiket néztem:Kodak Z612; Z712; Z812
Olympus SP510
Fuji S5800 (Ebbe nincs képstabi)Még milyenenk vannak amik jók is?
-
sulep
senior tag
Ja és még néztem igaz drágábbak a Panasoni LZ8 és a Sony H3
-
Teo70
tag
válasz as_Rock #5043 üzenetére
igen ha ismerném.....úgy emlékszem írtam hogy nemvagyok annyira otthon ebben a témában ez itt meg is látszik .... a dslres iso ill képstabis tudatlanságom arra vezethető vissza hogy még nemvolt ilyen fajta gépem igaz fotoztam már 30Dvel és Oly E510-zel egyaránt de csupán pár kép erejéig....köszi az infot neked is....
-
agent_k
őstag
Holnap meglesz a gépem... Canon PS A 570IS írok róla tapasztalatot majd, ha esetleg segíthetek ezzel valakinek...
-
tiv83us
veterán
Vettem ma egy uj Sony gepet 300 dolcsiert, ismeri valaki? Velemenyek?
Amator tapasztalataim szerint pengeeles kepeket csinal es nagyon konnyen kezelheto az erinto kepernyoje. Mjad linkelek be par kepet amiket ma csinaltunk, ha feltoltodik az akku.Always Outnumbered, Never Outgunned
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- 4K UHD autós kamera,dashcam, VIOFO duo,valódi csúcsminőség,SONY EXMOR csip, WIFI,GPS,G-szenzor
- Fotós Táskák, Kamera Válltáskák & Hátizsákok - Kamera DSLR, MILC, Akciókamera védőtokok és tokok
- AKCIÓKAMERA tartozékok - GoPro Hero 12/ 11/ 10, Inta360, DJI Osmo Action kiegészítők
- Eladó Patona akkumulátorok és dummy akksik.
- VAKUK - Rendszervakuk & Stúdióvakuk - Kamera DSLR, MILC, Fotós vakuk Speedlite-ok és vezérlők